Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- حرکت بيمه دانا در پرداخت خسارت آتش سوزي کارخانه سيمان شاهرود بسياري از سوالات و ابهامات ما بر طرف کرد.


به گزارش آريا، علي اصغر گرشاسبي، مدير عامل سيمان شاهرود ضمن تبريک روز جهاني کارگر در مراسم پرداخت خسارت آتش سوزي اين شرکت گفت: بلوغ مشتري مداري در شرکت هاي بيمه اي ايراني بويژه بيمه دانا مايه افتخار است که در پرداخت خسارت به بيمه گزاران با اين سرعت و دقت عمل مي کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گرشاسبي افزود: هميشه اين نگراني براي ما صنعتگران وجود داشته که در صورت وقوع حادثه اي بزرگ، آيا شرکتهاي بيمه مي توانند خسارات را پرداخت کنند. حرکت بيمه دانا در پرداخت خسارت آتش سوزي اين کارخانه بسياري از سوالات و ابهامات ما بر طرف کرد.

مدير عامل سيمان شاهرودبا تأکيد بر اعتماد سازي شرکت هايي همچون بيمه دانا براي جامعه تصريح کرد: در بسياري مواقع از طرف مسئولين اين بحث وجود داشته که چرا مبلغ کلاني را بايد به عنوان حق بيمه پرداخت کنيم در حالي که ساليان سال است کوچکترين حادثه اي رخ نداده پس مي توانيم اين مبالغ را نزد خود نگهداريم و در صورت وقوع خسارت از آن استفاده کنيم، ولي حادثه آتش سوزي سال گذشته نگاه ما و کساني که با ما در ارتباط هستند را تغيير داد، چرا که با وجود تمام حق بيمه هاي قبلي که پرداخت کرديم قطعاً جبران خسارت اين چنين سنگين امکان پذير نبود.

وي افزود: در جبران خسارت کارخانه سيمان شاهرود، به توانمندي و سرعت عمل بيمه دانا اطمينان حاصل شد و اين شيوه پرداخت خسارت و رسيدگي به مشکلات بيمه گزار مايه افتخار و سربلندي است.

مدير عامل سيمان شاهرود با تأکيد بر شهامت آتش نشانان در کنترل و مهارت آتش سوزي خاطر نشان کرد: با توجه به سفارشات شرکت نگران بوديم که با اتفاق ناگواري که رخ داده چطور مي توانيم در شرايط سخت اقتصادي ضمن ترميم خسارت وارده، پاسخگوي مشتريان خود باشيم، که با حضور کارشناسان بيمه دانا در ساعات اوليه آتش سوزي و آغاز ارزيابي و پرداخت علي الحساب خسارت توسط اين شرکت بخشي از مشکلات مرتفع شد و توانستيم در ادامه با حمايت بيمه دانا هم بخشي که دچار حريق شده بود را ترميم کنيم و هم پاسخگوي مشتريان باشيم.

وي در پايان گفت: شيوه پرداخت خسارت توسط بيمه دانا کار بزرگي است که جاي تقدير دارد و کارکنان سيمان شاهرود نيز ضمن قدرداني از خدمات بيمه دانا بر توسعه همکاري هاي دو جانبه تأکيد دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۶۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک


دکتر محمد غلام نژاد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: بیمه سلامت به هر نحو ممکن و به هر قیمتی که باشد سهم موظفی سازمان را به صورت کاغذی پرداخت می‌کند و مردم به هیچ عنوان پرداخت از جیب بیشتری نخواهند داشت.
وی افزود: با توجه به اینکه ظرفیت سامانه زیرساختی بیمه سلامت کم و دچار کندی بود، در راستای ارتقای زیرساخت‌های الکترونیکی سامانه الکترونیک بیمه سلامت؛ تصمیم اتصال به یک سامانه قوی‌تر در دستور کار قرار گرفت، اما در مسیر ارتقای سامانه با مشکلاتی مواجه شدیم.
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: در این مسیر برای جلوگیری از بروز مشکلات بیشتر برای بیمه شدگان؛ تمهیداتی در موسسات طرف قرارداد، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها، داروخانه و خصوصا در داروخانه‌های بیماران خاص در نظر گرفتیم مبنی بر اینکه تصمیم گرفتیم نسخ کاغذی بیماران اعمال بشود و همان محاسباتی که قبلا به صورت الکترونیک انجام می‌گرفت برای مردم به همان صورت انجام شود و مردم در این مسیر پرداخت بیشتری نداشته باشند.
دکتر محمد غلام نژاد در خصوص زمانبندی رفع اختلالات سامانه گفت: ما نمی‌توانیم زمان مشخصی را اعلام کنیم، اما پیش بینی می‌کنیم که مشکلات ارتقای سامانه طی روز‌های آینده برطرف شود.
وی افزود: ما یک سابقه‌ای از اطلاعات نسخه‌های الکترونیک بیماران خصوصا از بیمارانی که به طور ماهانه و مستمر دارو دریافت می‌کردند را در سامانه هایمان داریم که می‌توانیم از این نسخه استفاده کنیم و مشکلی در تهیه داروی این عزیزان نظیر بیماران خاص صعب العلاج پیش نمی‌آید، برای آنهایی هم که جدید مراجعه می‌کنند از کلیه اساتید و پزشکان عزیز خواستیم که فعلا تا اطلاع ثانوی نسخه کاغذی بنویسند.
مدیرکل بیمه سلامت استان تهران گفت: هموطنان می‌توانند از طریق سماناه استعلام سنجی بیمه شدگان بیمه سلامت با وارد کردن کد دستوری *۱۶۶۶# هر گونه سوال بیمه‌ای از سازمان بیمه سلامت دارند را سوال و راهنمایی‌های لازم را دریافت کنند.

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌های بهاره به ۶ هزار هکتار از مزارع استان
  • بازگشت نسخ کاغذی به بیمه سلامت با اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • ورود دانشکده محیط زیست دانشگاه تهران به تحقق اقتصاد چرخشی با مشارکت دو صنعت بزرگ کشور
  • پرداخت خسارت بابت اختلال در سامانه نسخه الکترونیک
  • چگونه سابقه بیمه تامین اجتماعی را افزایش دهیم؟ | شرایط خرید سابقه بیمه تامین اجتماعی چیست؟
  • پرداخت بیش از ۴۸۱۶ میلیارد تومان خسارت توسط صندوق تامین خسارت‌های بدنی
  • ایستادگی مقاومت لبنان در مساله فلسطین، مایه افتخار همه ماست
  • عضو مجلس خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • عضو خبرگان رهبری: عملیات وعده صادق مایه عزت و افتخار امت اسلامی شد
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند