Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا،حجت‌الاسلام محمدعلی قاصدی پیش از ظهر امروز در ستاد ویژه پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در اردبیل اظهار داشت:یکی از دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی ایران تعیین سرنوشت مردم از طریق انتخابات است که یکی از مهمترین این انتخابات، انتخابات ریاست جمهوری بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر هوشیاری همه‌جانبه در انتخاب فرد اصلح و ارزشی برای ریاست جمهوریافزود: از آنجایی که انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب ارزشی است، بنابراین ایجاد مقدمات لازم برای فضای ارزشی و انتخاب فرد اصلح در این انتخابات یکی از هدفهای عمده انقلاب است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: از رسالت‌های خطیر تشکیلات قضایی نظارت بر حسن اجرای قوانین است و در جریان انتخابات نیز برگزاری انتخابات سالم، ارزشی و با رعایت قانون و مقررات که بتواند اعتماد مردم را جذب کرده و از آرای آنان نیز امانتداری و صیانت کند، مد نظر است.

قاصدی گفت: بر همین اساس و به دستور ریاستقوه قضائیه، ستاد ویژه رسیدگی و پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی تشکیل شده است و دستگاه قضایی استان نیز در این راستا جلسات توجیهی با کارگزاران، مدیران اجرایی، هیائتهای نظارتی و نیز مسئولان ستاد کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر روستا برگزار کرده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل تصریح کرد: در این جلساتبا حضور روسایستادهای تبلیغاتی کاندیداهای ریاست جمهوری در استان و ناظران انتخابات تذکرات لازم در مورد رعایت اخلاق، قانون و منافع ملی و نظام داده شد که در صورت عدم رعایت قوانین و مقررات در محدوده قانون با آنان برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۶۴۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار

۱۹ سال پیش ایرنا به نقل از یک منبع آگاه از بحث و گفتگو در شورای شهر تهران بر سر استعفای محمود احمدی نژاد پس از نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد. برخی از اعضا معتقد بودند وی پس از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باید از سمت خود استعفا بدهد.

منبع: ایرنا

tags # محمود احمدی‌نژاد سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • اعلام فهرست انتخاباتی جمعیت جوانان انقلاب اسلامی برای تهران + اسامی
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • تشکیل ۴۳۴ پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون شهری آذربایجان غربی
  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • اعلام لیست انتخاباتی دور دوم شورای ائتلاف و جبهه پایداری
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • جنبش دانشجویی غرب نتیجه «وعده صادق» است + فیلم
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • عدم مشارکت جبهه نجات ملی تونس در انتخابات