Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-01@16:07:04 GMT

نخبه شیمی ایران در «سرزمین نخبگان»

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۶۸۳۱

نخبه شیمی ایران در «سرزمین نخبگان»

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو؛ مجموعه مستند «سرزمین نخبگان» درباره نخبگان جوانی است که سعی دارند با تکیه بر هوش خدادادی و تلاش و پشتکاری که دارند، گامی رو به جلو برای اعتلای میهن اسلامی بردارند.


آنها شاید در نگاه اول تفاوت چندانی با دیگران نداشته باشند، ولی این ذهن خلاق آنهاست که سبب می شود از دیگر اطرفیانشان متمایز شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعید ذکایی از جمله این افراد به شمار می رود که از نوجوانی به شیمی علاقه مند شد و در دانشگاه شریف، در رشته مهندسی مواد به تحصیل پرداخت؛ این جوان نخبه ایرانی، با حمایت و تشویق دکتر باقري، یکی از اساتید خود، کارگاه استخراج منیزیم و سپس کارگاه ساخت ترکیبات پلیمري با نام پارسا پلیمر شریف را تاسیس کرده است.


مجموعه مستند سرزمین نخبگان کاری است از مهدی جعفری در مقام کارگردان و محمد علی فارسی به عنوان تهیه کننده که چندی است از شبکه افق سیما پخش می شود.


این قسمت از مجموعه سرزمین نخبگان برای پخش در روز دوشنبه 18 اردیبهشت ساعت 18:00 از شبکه افق پخش می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم

هفته پیش طالبان فقط بخشی از حقابه ایران را از رود هیرمند داد، البته احتمالا از ترس سیل. دولت رییسی آن را به پای خود نوشت و گفت با پیگیری‌ها بالاخره حقابه را دریافت کرده. البته شاید رئیس جمهور ایران هنوز نمی‌داند که ملت ایران همه حقابه‌ای که از هیرمند باید داده شود را می‌خواهند، نه بخش کوچکی از آن را. دعوای ایران و افغانستان بر سر آب هیرمند، از 150 سال پیش شروع شد. هیرمند از کوه بابا در افغانستان سرچشمه می‌گیرد. بیشتر از هزار کیلومتر را طی می‌کند و به هامون هلمند یعنی هامون ایران می‌ریزد. 40 درصد از دلتای رود هیرمند در ایران است اما بالا دست، افغان‌ها سد کجکی و بند کمالخان را زده‌اند و اگر آب پشت سد زیاد باشد، آن را به گودزره هدایت می‌کنند. این کارها باعث شده سیستانی‌ها سهم زیادی از آب رود نبرند و مردم سال‌ها درگیر خشکسالی‌ باشند. /عصرایران

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی» تدوین و اجرا می‌شود
  • آغاز حمایت از کارگران نخبه با اجرای آیین‌نامه حمایت از «نخبگان درون سازمانی»
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به حج عمره اعزام می‌شوند
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • جشنواره ملی تقدیر از کارگران نخبه، گروه‌های کارگری و واحدهای نمونه
  • ضرورت توجه به کارگران نخبه و نخبگی در جامعه کارگری
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • روشنک: قهرمان جام حذفی به لیگ نخبگان می‌رود+فیلم
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم