Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@16:12:11 GMT

زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در کنگان فراهم است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۷۶۲۹

زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و باشکوه در کنگان فراهم است

بوشهر - فرماندار شهرستان کنگان گفت: زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند در شهرستان کنگان فراهم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالنبی یوسفی اظهار داشت: در روزهای آینده دو انتخابات بسیار مهم و تأثیرگذار در سطح ملی و دیگری در سطح محلی پیش رو داریم که انتظار می‌رود با رعایت اصل بی طرفی به تکلیف شرعی و قانونی خویش عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شما به عنوان مسئول اصلی اجرایی انتخابات وظیفه سنگین و حساسی را بر عهده دارید و لذا باید تلاش کنید که این مسئولیت به بهترین نحو انجام شود.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان کنگان با بیان اینکه دغدغه ما برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند است گفت: با همکاری شما در کمال سلامت و بدون کوچکترین مسائل امنیتی انتخاباتی سالم- با نشاط و پر شور و با مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم.

فرماندار کنگان در ادامه به رعایت بی‌طرفی و التزام به قانون توسط همه عوامل اجرائی و دست اندر کاران انتخابات تأکید کرد و گفت: صیانت از آراء مردم بر عهده تک تک همه عوامل اجرائی و مسئولین برگزاری انتخابات است چرا که رأی مردم به عنوان یک امانت در صندوق ریخته می‌شود و از این امانت به خوبی پاسداری کنید تا خدشه ای به روند انتخابات وارد نشود.

یوسفی در ادامه گفت: قانون انتخابات باید توسط نمایندگان فرماندار مرور شود تا در زمان انتخابات با آمادگی کامل، برای پاسخگوئی به تمامی مسائل به منظور شفاف سازی آمادگی را داشته باشند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۷۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ابراهیم عزیزی نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم اظهار کرد: انتخابات جلوه‌ای از تحول‌گرایی و تعیین سرنوشت مردم به خواست خودشان است.

وی در گفتگو با ایسنا،انتخابات را جلوه‌ای از امیدآفرینی دانست و افزود: مردم با بهره‌گیری از تجارب گذشته برای آینده زندگی خودشان تصمیم‌گیری می‌کنند از مردم می‌خواهیم با همان نگاه جریان‌شناسی و موقعیت‌شناسی و زمان‌شناسی در دور اول، در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت داشته و به کامل شدن مجلس کارآمد کمک کنند.

نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مردم براساس شناخت از کاندیداها افراد با صلاحیت و باتجربه و دارای شناخت را انتخاب کنند تا در نهایت نمایندگان بتوانند مجلسی کارآمد تشکیل داده و به مردم خدمت کنند.

عزیزی در پایان از مردم به ویژه از مردم شیراز و ورزقان برای حضور در دور دوم مجلس دوازدهم دعوت کرد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903086

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • ببینید | فراخوان جدید رئیسی از مردم برای تکرار انتخابات باشکوه در میان‌دوره‌ای
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخاباتی باشکوه رقم بزنند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • بازار انتخابات در تبریز داغ شد/ اوج هیجان در ستادهای تبلیغاتی
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله قبلی مهم است/ قدردان تلاش رسانه‌های استان هستیم