Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از کمیته ملی المپیک؛ کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی با حضور در سالن تمرینی تیم ملی ژیمناستیک با شروین اسبقیان سرپرست فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به باکو دیدار و گفت و گو کردند.
در این دیدار اسبقیان ضمن تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به رشته ژیمناستیک از کمیته ملی المپیک برای اعزام این رشته ورزشی به این رقابت ها قدرانی کرده و ابراز امیدواری کرد که نمایندگان ژیمناستیک ایران بتوانند در باکو جواب اعتماد مسئولین را بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سپس هاشمی اظهار داشت: ژیمناستیک جزو رشته های مادر و اصلی ورزش در جهان بوده و هست که برای موفقیت در آن باید از سطوح پایه و از همان آموزش و پرورش به آن توجه و در این زمینه سرمایه گذرای شود.
وی گفت: امید داریم که ژیمناست های جوان ایران در بازی های کشورهای اسلامی با حداکثر توان به مصاف رقبای خود بروند و دغدغه خاطری برای کسب نتیجه نداشته باشند. هرچند مدال آوری در همین رقابت ها، توجه بیشتر مسئولان و مردم را به این رشته جلب خواهد کرد.
در ادامه دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از کادرفنی و ملی پوشان جوان عنوان کرد: حضور در بازی های کشورهای اسلامی فرصت مغتنمی است تا کادر فنی و ملی پوشان با آرامش خاطر به مصاف رقبای خود بروند و در خاتمه باید از تلاش های سرپرست فدارسیون در این مدت تشکر و قدرانی کنم.

**نشست با کادر پزشکی اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی
همچنین کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی با حضور در فدراسیون پزشکی ورزشی با کادر پزشکی اعزامی به چهارمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.
غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی ضمن قدردانی از حمایت های کمیته ملی المپیک ابراز داشت: عملکرد مطلوب کادر پزشکی در بازیهای المپیک ریو نشان داد فدراسیون پزشکی ورزشی تمام و کمال در خدمت ورزشکاران برای موفقیت در رقابت های بین المللی است و برای بازی های کشورهای اسلامی نیز مجرب ترین و تخصصی ترین افراد اعزام می کنیم.
وی ادامه داد: برای حضور کاروانی موفق در بازی های کشورهای اسلامی تمهیدات ویژه ای برای ورزشکاران در نظر گرفتیم و به برطرف کردن برخی آسیب دیدگی های جزئی ورزشکاران و همچنین به نکات روانشناسی و تغذیه آنها توجه ویژه ای داشتیم تا ملی پوشان با خیالی آسوده راهی این بازی ها شوند.
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک نیز ضمن قدردانی از تلاش های مجموعه فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان فدراسیون پشتیبان، مظلوم واقع شده چرا که با توجه به خدمات ارزشمندی که می دهد کمتر از سوی مردم دیده می شود، در واقع اگر موفقیتی در عرصه ورزش بدست می آید جدای از تلاش های کادر فنی و ورزشکاران، کادر پزشکی هم در این موفقیت ها نقش دارد و به شخصه از تلاش های کادر پزشکی در تمامی زمینه ها قدردانی می کنم و در تمامی رویدادهایی که کمیته متولی آن بوده است این فدراسیون یکی از مهمترین فدارسیون ها اعزامی بوده است.
همچنین دبیرکل کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از زحمات فدراسیون پزشکی ورزشی تصریح کرد: در بازیهای المپیک ریو کادر پزشکی اعزامی توانستند خدمات خوبی به کاروان اعزامی به ریو بدهند و قطعا در بازیهای کشورهای اسلامی کادر پزشکی یکی از ارکان اصلی و زحمتکش اعزامی به این رقابت ها خواهند بود.

** بازدید از اردوی تیم ملی واترپلو، شنا و شیرجه
رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک با حضور در استخر 9 دی از اردوی تیم ملی واترپلو، شنا و شیرجه بازدید کردند و با مسئولان این فدراسیون، کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.
محسن رضوانی رییس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری اردوها و آماده سازی ملی پوشان اعزامی به بازی های کشورهای اسلامی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان ایران بتوانند در این بازی ها با تمام توان به مصاف رقبای خود رفته و برای کشورمان افتخار آفرین هم باشند.
سپس رئیس کمیته ملی المپیک بطور مجزا با کادر فنی و نفرات اعزامی تیم ملی شیرجه و واترپلو به گفت وگو پرداخته و ضمن موفقیت برای آنها ابراز داشت: بدون تردید موفقیت شما عزیزان در بازی های کشورهای اسلامی باعث توجه بیشتر مردم و مسئولان به این رشته خواهد شد.
وی خطاب به ملی پوشان تیم ملی واترپلو گفت: انصافا با حضور مدیر زحمتکش و با سابقه ای همچون رضوانی که خود سابقه قهرمانی دارد، این فدراسیون می تواند در صورت حمایت مسئولین، افتخارات متعددی در عرصه بین المللی کسب کند و حضور یک مربی خوب و جوان بین المللی هم این امید را ایجاد می کند با توجه به تیم جوان و با انگیزه ای که دارید شاهد رقابت و نتایج خوبی از سوی شما در بازی های کشورهای اسلامی باشیم.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی * 1528 *1379
خبرنگار: حسن تمیمی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۸۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک

به گزارش حوزه جامعه خبرگزاری تقریب، رقابت‌های تکواندو در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس طی روزهای ۱۷ تا ۲۰ مردادماه سال جاری به میزبانی کشور فرانسه برگزار می‌شود.  فدراسیون جهانی تکواندو بعد از انتخاب یک داور زن ایرانی برای قضاوت در بازی های پارالمپیک، دیگر بانوی ایرانی را نیز برای قضاوت به المپیک دعوت کرد.

بر همین اساس WT  با ارسال نامه‌ای به تهران معصومه باقری، داور بین المللی تکواندو کشورمان را برای قضاوت در بازی‌های المپیک به پاریس دعوت کرد. این برای نخستین بار است که فدراسیون تکواندو ایران یک داور زن ایرانی را در بین داوران قضاوت کننده در بازی‌های المپیک دارد.

پیشتر مرجان تیموری برای قضاوت در بازی های پارالمپیک توسط این اتحادیه دعوت شده بود.

باقری پس از آنکه از سوی فدراسیون جهانی به کمپ تمرینی انتخابی المپیک دعوت شد؛ در معتبرترین تورنمنت‌ها از جمله قهرمانی جهان، گرندپری ها و.. قضاوت‌های کم اشتباهی داشت و در نهایت در لیست نهایی داوران قضاوت کننده در بازی های المپیک قرار گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جایگزین احسان لشگری در تیم ملی به‌زودی معرفی می‌شود
  • حضور اولین داور زن تکواندوی ایران در المپیک
  • قضاوت زن ایرانی در المپیک پاریس
  • باقری اولین بانوی داور ایرانی تکواندو در المپیک
  • بانوی ایرانی برای قضاوت در المپیک دعوت شد
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • بانوی ایرانی به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • بانوی داور تکواندو به قضاوت در المپیک دعوت شد
  • الزامی شدن حضور یگان ویژه در لیگ برتر بسکتبال
  • چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال