Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@12:24:34 GMT

تهمت و دروغ، اساس کار برخي نامزدها است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۸۸۵۶

خبرگزاري آريا-عضو مجلس شوراي اسلامي گفت: مناظره دوم کانديداهاي انتخابات آشکارا دو شيوه اداره کشور را به نمايش گذاشت که يک سو‌ دروغ است و‌ در سوي ديگر منطق.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از جهان اقتصاد،فاطمه سعيدي گفت: نمايندگان يک شيوه اساس کار خود را بي‌اخلاقي، تهمت و دروغ گذاشتند و نمايندگان شيوه ديگر تلاش کردند تا با ارائه گزارش صادقانه از عملکرد خود، مردم را آگاه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي به بي‌اخلاقي برخي از نامزدها اشاره کرد و گفت: در اين تقابل که البته يادآور رويکرد آقايان بود، مردم به‌خوبي ديدند برخي نامزدها براي رسيدن به کرسي رياست جمهوري هيچ مرز اخلاقي ندارند و خط قرمزي براي خود قائل نيستند. در مقابل اما آقاي روحاني و جهانگيري تلاش کردند به مردم يادآوري کنند چنين نگاهي در گذشته چه بر سر کشور آورده است.
وي افزود: اين مردم هستتد که بايد انتخاب کنند؛ آيا خواستار اداره کشور توسط کساني هستند که هرگز پاسخگوي هيچ نهادي نبوده‌اند يا اينکه دولتي بر سر کار بيايد که صادقانه مشکلات را با مردم در ميان گذاشته و براي حل آن‌ها تمام توان خود را به کار گرفته است.
او با يادآوري سال‌هاي نه چندان دور، افزود: مردم تجربه روي کار آمدن کساني مانند آقايان رئيسي و قاليباف را دارند. تکرار دوره هشت‌ساله ٨4 تا ٩٢ کمترين خسارتي است که در صورت پيروزي اين تفکر در انتظار کشور است. هر چند که ما معتقديم بي‌اخلاقي و دروغ مردم را فريب نمى‌دهد و آن‌ها نيز از رهگذر اتخاذ چنين شيوه‌هاي عاري از اخلاق به پيروزى نخواهند رسيد.
عليرضا ورچه-گروه سياسي


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۸۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است

حسین بامری گفت:  ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت بزرگ‌مردی وارسته، عالمی نستوه، دانشمندی فرزانه و معلمی متفکر و دلسوز است که در رشد و توسعه تعلیم‌وتعلم تأثیری بی‌بدیل داشت.
 
 وی افزود: شهید مطهری در طول عمر بابرکت خویش همواره یاری گر و راهنمای جریان پیروزی انقلاب اسلامی بود.
 
 این مسئول ادامه داد: علم و دانش، زینت و زیور جامعه بشری و پایه و اساس سعادت، پیشرفت و اقتدار یک کشور است و هر گونه تلاش و مجاهدتی در این راه، نوعی جهادی مقدس و شایسته تکریم است.
 
 بامری اضافه کرد: اعتلای فرهنگ و جاودانگی تمدن یک سرزمین، مرهون و مدیون تلاش فرهیختگانی است که بهترین سال‌های عمر خود را در راستای ارتقای سطح بینش و دانش آن جامعه صرف می‌کنند، آنانی که کاروان‌سالار هدایت زندگی بشر هستند و حیات انسانی، هرگز از وجود بی‌بدیلشان بی‌نیاز نبوده و نخواهد بود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان کودکان و نوجوانان این مرز و بوم و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن تعلیم و تربیت از مهم‌ترین رسالت‌های معلمان در مقطع حساس کنونی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • تا پایان سال در ۹۲ نقطه نیروگاه خورشیدی برای شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
  • عکسی نایاب از شیوه حمل و نقل جنازه مردم در دوره قاجار
  • ایمان برای انسان مؤمن امنیت به ارمغان می‌آورد
  • علم و دانش‌پایه و اساس سعادت و اقتدار یک کشور است
  • دروغ اجباری؛ سیاست رسانه‌های مدعی آزادی
  • روایت خسروپناه از سجایای اخلاقی محمدرضا سنگری
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • سند دار شدن املاک زمین‌های زراعی روستاهای فیروزکوه در سال جاری