Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@05:53:21 GMT

خبر «خشم معدنچیان داغدار از روحانی» جهانی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۹۰۳۳

خبرگزاری فرانسه در گزارشی ضمن اشاره به سفر حسن روحانی به محل معدن یورت که ده‌ها نفر اخیراً در آن جان باختند، نوشت: خانواده قربانیان بر سر روحانی فریاد می‌کشیدند و به خودرویش ضربه می‌زدند.

به گزارش فارس، خبرگزاری فرانسه در گزارشی ضمن اشاره به سفر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان به استان گلستان برای بازدید از معدن یورت نوشت، وی با اعتراضات مردمی مواجه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرگزاری فرانسه در این گزارش نوشت، روحانی هنگام بازدید از معدن یورت با اعتراض مردم خشمگین که خانواده‌هایشان در معدن یورت قربانی شدند، مواجه شد.

خبرگزاری فرانسه یادآور شد ده‌ها نفر چند هفته قبل از انتخابات ریاست جمهوری در معدن یورت جان خود را از دست دادند. این رسانه به نقل از رسانه‌های داخلی افزود، وقتی روحانی در محل معدن یورت حاضر شد، خانواده قربانیان بر سرش فریاد می‌کشیدند و به خودرویش ضربه زدند.

این خبرگزاری در ادامه نوشت، کارگران معدن و خانواده‌هایشان از شرایط بد امنیت شغلی و تاخیر در پرداخت‌هایشان، که مساله‌ای معمول برای کارخانه‌ها و صنایع در سراسر ایران است، خشمگین هستند.

خبرگزاری فرانسه همچنین نوشت، چهارشنبه گذشته معدنی در آزادشهر دچار انفجار شد که تا کنون مرگ 26 نفر از کارگران آن تایید شده است و 9 نفر دیگر همچنان داخل معدن هستند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان

به گزارش خبرنگار مهر، انگار قرار نیست وقوع حوادث منجر به فوت معدنچیان در معادن زغال‌سنگ شمال استان کرمان پایانی داشته باشد، زیرا این بار در حادثه دیگر که در معدن زغال‌سنگ هشونی شهرستان کوهبنان به وقوع پیوسته است یک کارگر ۴٠ ساله این معدن جان خود را از دست می‌دهد.

این کارگر معدن که عبدالله اسماعیلی نام دارد با ۱۸ سال سابقه کار و دارا بودن ۲ فرزند، ساکن روستای جور کوهبنان بود که متأسفانه ساعت ٩ صبح روز جمعه ١۴ اردیبهشت بر اثر حادثه‌ای دستش در نوار نقاله معدن گیر کرده و بر اثر حرکت نوار نقاله از بدنش جدا می‌شود.

پس از قطع شدن دست، این کارگر به علت خون ریزی شدید قبل از انتقال به مراکز درمانی جان خود را از دست می‌دهد.

در طی چند دهه اخیر بر اثر وقوع حوادث متعدد در معادن زغال‌سنگ شمال استان کرمان ده‌ها معدنچی جان خود را از دست داده‌اند.

حوادثی که بسیاری از آنها به دلیل پایین بودن ایمنی این معادن و شرایط سخت کار در اعماق معادن زغالسنگ به وقوع پیوسته است.

کد خبر 6096677

دیگر خبرها

  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • به مناسبت فرارسیدن روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر
  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • مجارستان: درگیری مستقیم ناتو با روسیه یعنی جنگ جهانی سوم
  • بررسی عوارض زیست محیطی معدن مس دره زرشک به کجا رسید؟
  • مسدود شدن جاده خوسف - معدن قلعه زری
  • دیدنی های امروز؛ اعتراضات روز جهانی کارگر
  • یک روزنامه: سختگیری دهه 60 در مدارس در حال تکرار است/ هنوز «آینه» ممنوع است! دانش‌آموزان دوره متوسطه می‌گویند در مدرسه کیف‌هایشان را می‌گردند و مسئولان مدرسه برخوردهای خشن و توهین‌آمیز دارند