Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - استاندار البرز بر توسعه پروازهای کارگو میان البرز و اوکراین تأکید کرد و گفت: برای این مهم می‌توان از ظرفیت فرودگاه پیام استفاده شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حمید طهائی در جلسه کارگروه صادرات غیرنفتی استان البرز که بعدازظهر یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با تأکید بر لزوم به‌کارگیری برنامه‌ریزی‌های لازم در خصوص برپایی نمایشگاه دستاوردهای ایران در اوکراین، اظهار کرد: تحقق این امر به برنامه‌ریزی و مطالعات دقیق کارشناسی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه امید است سفیر ایران در اوکراین طرح پیشنهادی مبنی بر ارائه تقویم برگزاری نمایشگاه‌های اوکراین را عرضه کند، افزود: با انجام این مهم تجار می‌توانند به‌راحتی در نمایشگاه حاضر شوند.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: بستر سفر مسئولان اوکراینی به البرز فراهم‌شده تا از ظرفیت‌های ایران در بخش‌های مختلف باخبر شوند.

وی با اشاره نقش مهم اتاق بازرگانی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در خصوص توسعه روابط با اوکراین، تصریح کرد: اوکراین می‌تواند به‌عنوان سکوی پرتاب و ترانزیت کالاهای ایران به اروپا باشد.

طهائی با تأکید بر اینکه هواپیماهای باربری اوکراین می‌توانند در فرودگاه کارگو پیام بار خود را خالی کرده و در بازگشت کالاهای صادراتی ایران را حمل کنند، افزود: کشت فرا سرزمینی باید موردتوجه قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه استان البرز موفق به فروش یکی از محصولات کشت‌شده خود در اوکراین شده است، گفت: امید است بستر تجارت بین دو کشور با فعالیت بیش‌ازپیش سفیر فراهم شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۹۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد

شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا روز ۹ مه (۲۰ اردیبهشت) تمدید کرد. این شرکت از فضای هوایی ایران نیز تا اطلاع ثانوی برای پروازها به سوی آسیا استفاده نخواهد کرد.   به گزارش عصر ایران به نقل از دویچه وله؛ لوفت‌هانزا در پی بروز تهدید ایران به حمله علیه اسرائیل و عملی‌کردن این تهدید پروازهای خود به هر تهران و تل آویو را به حال تعلیق درآورد. قرار این بود این تعلیق در مورد ایران ۳۰ آوریل (11 اردیبهشت) خاتمه یابد ولی فعلا تا ۹ روز دیگر تمدید می‌شود.   لوفت‌هانزا روز دوشنبه ۲۹ آوریل در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «امنیت مسافران و خدمه هواپیماهای این شرکت پیوسته بالاترین اولویت بوده‌ است.»   این اطلاعیه همچنین می‌گوید که لوفت‌‌هانزا در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد". کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • تأکید امیرعبداللهیان بر توسعه مناسبات با قاره آفریقا
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • استقبال وزارت صنعت امارات از توسعه همکاری‌ فناوری با ایران
  • استقبال هیأت تانزانیایی از محصولات فناورانه دانش‌بنیان ایرانی
  • سپاه بزرگ‌ترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم جهان است/ آمریکا به دنبال آتش بس در غزه نیست
  • پالایشگاه‌های فراسرزمینی، استراتژی مهم دولت سیزدهم در افزایش صادرات نفت
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد