Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@02:41:44 GMT

پارک مادر بزرگترین شهربازی سرپوشیده جنوبشرق

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۱۹۳۹۱

پارک مادر بزرگترین شهربازی سرپوشیده جنوبشرق

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رامین امیرمداح گفت: در پارک مادر یک مجموعه بازی بزرگ برای نونهالان طراحی کردیم که به بزرگترین مجموعه بازی روباز در جنوبشرق کشور تبدیل خواهد شد. وی افزود:به همین جهت برای تنوع بخشی به امکانات موجود، برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده‌ایم.شهردار منطقه 2 کرمان گفت: در بوستان مادر و برای اولین بار در کشور آب‌نمای موزیکال در حال ساخت و این آب‌نما از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به‌طور مثال برای هر نازل آب یک موتور جداگانه تعبیه شده و همه‌ نازل‌ها امکان حرکت در تمام جهات را دارند.امیرمداح افزود: این آب‌نما در سطحی نزدیک به یکهزار متر مربع در حال ساخت است و حدود چهار هزار متر مربع فضاسازی پیرامون آن صورت خواهد گرفت.شهر کرمان دارای مناطق چهارگانه شهری است. انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۱۹۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما شهروندان هندی روز جمعه در بزرگترین انتخابات جهان به پای صندوق‌های رای می‌روند، جایی که نزدیک به یک میلیارد رای‌دهنده دولت بعدی خود را انتخاب می‌کنند و تصمیم می‌گیرند که نارندرا مودی نخست‌وزیر را برای سومین دوره ریاست‌جمهوری انتخاب کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتخابات سراسری هند در میان تدابیر شدید امنیتی آغاز شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد که حزب بهاراتیا جاناتا به رهبری نارندرا مودی پیروز خواهد شد.

این رأی‌گیری در ۷ مرحله و طی ۶ ماه آینده در پرجمعیت‌ترین کشور جهان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بزرگترین مار جهان در هند پیدا شد
  • (ویدئو) کشف اتفاقی استخوان بزرگترین موجود دریایی که ۲۰۲ سال قبل وجود داشت
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد / بنای نیروی انتظامی بر برخورد و مقابله نیست / «آیا بی حجابی از یک تخلف رانندگی نازل‌تر است؟»
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • کوچکترین تعرض رژیم صهیونیستی بزرگترین پاسخ ایران را در پی خواهد داشت
  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • بزرگترین مار جهان در هند؛ ۱۵ متر طول و ۱۰۰۰ کیلو وزن!
  • بزرگترین حمله پهپادی تاریخ + فیلم
  • بند خاکی قازنقایه جزو بزرگترین بند های خاکی گلستان است
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی