Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته در شیراز برگزار می‌شود. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس گفت: این نمایشگاه ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۸ فردا با حضور مقامات استانی به صورت رسمی افتتاح می‌شود و همه‌روزه از ساعت ۱۵تا ۲۱پذیرای علاقمه‌مندان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عبدالناصر اسکندری افزود: شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه جدیدترین محصولات تولیدی و پژوهشی شامل ماشین آلات، انواع تجهیزات مورد نیاز صنایع دامپروری و مکمل‌های خوراکی، دامپزشکی و واکسن‌های دامی، دارو و مکمل‌های غذایی، تجهیزات و لوازم مرغ‌داری و تجهیزات گرمایشی و سرمایشی خود را به نمایش می‌گذارند.
وی افزود: در این نمایشگاه بین‌المللی زمینه برای معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای متخصصان کشور در حوزه‌های مختلف و در راستای افزایش سطح مبادلات تجاری فراهم شده است. توسعه صادرات غیر‌نفتی، آشنایی شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی این حوزه‌ها، اشتغال و کارآفرینی، ارتقای دانش و تبادل اطلاعات بین شرکت‌کنندگان، از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی دام، طیور، آبزیان و صنایع وابسته ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی استان فارس واقع در شهرک گلستان شیراز برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۰۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم

مدیر دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در حاشیه برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  نوزدهمین دوره آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم با حضور حافظان قرآن کریم آقا و خانم سراسر استان از اقشار مختلف  از جمله جامعه نابینایان ، روحانیون، پزشکان، معلمین و دانش آموزان حضور داشتند در ارومیه برگزار شد.

ادریس آقالو خاطر نشان کرد: در این آزمون قرآنی در مجموع ۱۱۴ نفر از حافظان قرآن از سراسر استان شرکت کرده اند که از این تعداد ۸۳ نفر خانم و ۳۱ نفر آقا هستند و در بین شرکت کنندگان ۲ نفر نیز روشن حضور دارد و  در ۳ رشته ۱۰ جز، ۲۰ جز و حفظ کل قرآن به رقابت می‌پردازند.

مدیر دارالقران سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه نتایج آزمون یک ماه بعد از برگزاری آزمون اعلام می‌شود، اظهار کرد: شرکت کنندگان با کسب نمره قبولی در این مرحله به آزمون شفاهی راه خواهند یافت و در پایان نتایج در صورت کسب نمرات لازم درجه پنج، چهار و سه را اخذ کرده و می توانند با این مدارک بدون آزمون در دانشگاه فرهنگیان به تحصیل ادامه دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی حضور بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازدیدکننده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • برگزاری آزمون‌ ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آغاز به کار سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد
  • برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نساجی یزد