Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@16:55:39 GMT

مصطفي ميرسليم 24 ارديبهشت ماه به کرمان سفر مي کند

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۰۸۱۵

خبرگزاري آريا - کرمان - رئيس ستاد انتخاباتي ميرسليم در استان کرمان از سفر ميرسليم در روز 24 ارديبهشت ماه جاري به اين استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد علي مقدم عصر يکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مصطفي ميرسليم با راي شوراي حزب موتلفه اسلامي کانديداي رئيس جمهوري شده است.
وي افزود: حزب موتلفه اسلامي با بيش از 50 سال قدمت به دست امام راحل (ره) و با نظر ايشان تشکيل شد و از ابتدا تا الان در خط ولايت حرکت کرده است و هدف از تشکيل آن پايه گذاري دولت اسلامي بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مقدم با اشاره به اينکه بعد از 38 سال مصطفي ميرسليم اولين کانديداي رياست جمهوري از حزب موتلفه اسلامي است، گفت: اگر انتخابات حزبي شود خيلي بهتر است زيرا رئيس جمهوري که پشتيباني يک حزب باشد آن حزب هم پاسخگو خواهد بود و سعي مي کند رئيس جمهور خوبي شود.
مقدم تصريح کرد: در حزب موتلفه اسلامي مراکز مطالعات و برنامه ريزي وجود دارد که مطالبات به حق مردم و مشکلات شهر و روستا را رصد مي کند و براي آن طرح و برنامه ارائه مي دهد بنابراين وجود فردي از اين تشکل با اين قدمت و سابقه يک رئيس جمهور جامعي خواهد بود.
وي با بيان اينکه برنامه چهار ساله ميرسليم تنظيم شده و آماده است، افزود: ميرسليم با دستي پر آمده است و اين در حالي است که به دليل اشراف کامل بر مشکلات مردم هيچ دغدغه اي براي طرح و برنامه و مشکلات کشور ندارد.
مقدم با تاکيد بر اينکه ميرسليم سابقه اجرايي زيادي بعد از انقلاب دارد و در زمان رياست جمهوري مقام معظم رهبري، مدير دفتر ايشان بود، اظهار کرد: ميرسليم 20 سال عضو مجمع تشخيص نظام بوده و از مسائل خرد و کلان کشور به خوبي آگاهي دارد.
رئيس ستاد انتخاباتي ميرسليم در استان کرمان عنوان کرد: مصطفي ميرسليم قطعا تا آخر انتخابات در ميدان رقابت خواهند ماند و کانديداي پوششي نيست.
وي با اشاره به اينکه ميرسليم وزير ارشاد اسلامي بوده و کارهاي بزرگي انجام داده است، افزود: ميرسليم چهره اي فرهنگي، صنعتي و اقتصادي است و اين در حالي است که ميرسليم در دانشگاه فرانسه درس خوانده است و عضو هيئت علمي دانشگاه است.
رئيس ستاد انتخابات ميرسليم بيان داشت: مرکز مطالعات حزب موتلفه اسلامي در زمان ناطق نوري برنامه چهار ساله اش را با توانمندي طراحي کرد.
مقدم با تاکيد بر اينکه هدف ما کمک به نظام است و از هر گونه سهم خواهي به دور است، ادامه داد: ارتباط بين کشورهاي دنيا به جز رژيم صهيونيستي را رد نمي کنيم و هر کشوري که اقتدار نظام جمهوري و تماميت ارضي کشور را حفظ کند، ارتباط برقرار مي کنيم.
وي با بيان اينکه ميرسليم با اصولگرايان فرقي ندارد و منفرد نيامده است، گفت: هيچ اختلافي با اصولگرايان نداريم رقيب ما شخص روحاني است و اين در حالي است که روحاني وعده هاي مختلفي داده و به مردم وعده 100 روز داد اما بعد در گزارشش دولت قبل را به چالش کشيد.
رئيس ستاد انتخاباتي ميرسليم در استان کرمان به انتقاد از دولت چهار ساله روحاني پرداخت و افزود: دولت روحاني فقط دولت قبل را محاکمه کرده و مي گويد خزانه خالي است به گونه اي که هر سال از رونق اقتصادي دم مي زند اما مسائل اقتصادي و معيشت مردم هر سال بدتر از سال قبل بود.
اصولگريان پيروز انتخابات خواهند بود
مقدم به طور قطع پيروز در انتخابات را با اصولگرايان دانست و گفت: ممکن است انتخابات به دور دوم کشيده شود اما باز پيروزي با اصولگرايان است.
وي بيان داشت: با توجه به افکار سنجي که در کشور انجام شده است اصول گرايان هر روز روند رو به رشد دارند.
رئيس ستاد انتخاباتي ميرسليم در استان کرمان از دولت احمدي نژاد انتقاد کرد و گفت: دولت احمدي نژاد تنها دولتي بود که يک مورد هم مشورت با حزب موتلفه اسلامي نداشت.
مقدم بالاي 70 درصد حضور مردم را در انتخابات پيش بيني کرد و بيان داشت: هدف ما در نظام اول حضورحداکثري مردم در انتخابات است.
وي تصريح کرد: ميرسليم از مديران موفق کشور است که در همه زمينه ها صاحب نظر بوده است اما در جامعه و صاحب تريبون نبوده و ما بايد او را به مردم معرفي کنيم و اين در حالي است که در مناظره دوم از نظر اخلاق، متانت و با اطلاعات کامل و کارشناسي شده در چارچوب موضوع صحبت کرد و اين يعني يک جهش بزرگ در راستاي رياست جمهوري صورت گرفته است.
وي با تاکيد به اينکه احمدي نژاد با يک شعار در مدت کم با وجود نداشتن سوابق مديريتي آنچناني در بين مردم شناخته شد، افزود: ميرسليم با دست پر براي تشکيل دولت اسلامي با شعار مقام معظم رهبري که توليد و اشتغال بود براي نجات کشور از مسائل اقتصادي آمده است و ميرسليم با تخصصي که دارد صنعت و اقتصاد کشور را احيا مي کند.
وي اظهار کرد: با توجه به اينکه ميرسليم از مشکلات مردم دور افتاده ترين روستا مطلع است لذا بيشترين دغدغه ميرسليم معشيت مردم است که با تدوين برنامه اشتغال به رفع آن بپردازد.
مقدم در پاسخ به سوال خبرنگار مهر از سفر ميرسليم در 24 اردبيهشت ماه به کرمان خبر داد و گفت: احتمالا در اين سفر يک نشست خبري هم خواهد داشت اما هنوز قطعي نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • رئیس ستاد انتخابات ورامین: فرآیند انتخابات با قدرت برگزار می‌شود
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • واکنش خلجی به کنایه رسانه‌ها با عبارت «دولت کجاست؟»
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری