Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-05@00:24:55 GMT

کمک به افراد زیر خط فقر برنامه فوری من است

تاریخ انتشار: ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۱۴۲۰

کمک به افراد زیر خط فقر برنامه فوری من است

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: یکی از فوری ترین برنامه های من کمک به افراد زیر خط فقر مطلق با کمک مجلس است.

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازصدا و سیما، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در بدو ورود به ساختمان شیشه ای صدا و سیما برای شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری در پاسخ به سوالی درباره اولویت برنامه اش افزود: با کمک مجلس بلافاصله تلاش می کنیم تا یارانه این دسته از افرادی که دچار آسیب های فراوانی هستند به سه برابر افزایش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: شرایط این افراد به گونه ای نیست که ما آنها را به هفته یا زمان های دیگر واگذار کنیم بلکه باید در سریع ترین زمان ممکن و به روز مشکل آنها را کم کنیم.

رئیسی در پاسخ به این پرسش که آیا از اقوام شما برای اشتغال در دستگاه ها درخواستی از شما کرده اند پاسخ داد: از زمانی که مسئولیت هایی داشته ام به طور طبیعی درخواست هایی از جانب اقوام و فامیل و آشنایان بوده است اما چون روحیه مرا می شناسند که اهل تبعیض اداری نیستم به نوعی ناامید شده اند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: برای من عدالت اداری اهمیت فراوانی دارد به همین علت از آنها تشکر می کنم که در این زمینه همراهی کردند تا من بتوانم در مسائل اداری عدالت را رعایت و از تبعیض پرهیز کنم.

وی گفت: در سفرها مردم به صورت فزاینده ای موضوع بیکاری را با من مطرح می کنند و از سویی دیگر بازنشستگان هم در زمینه تامین هزینه ها مشکلاتی دارند در حالی که آنان خانواده هایشان غیر از فرزندان به نوه ها هم گسترش پیدا کرده است از سویی دیگر کسانی هستند که کار خود را نیز از دست داده اند که باید انها را نیز در نظر گرفت.

رئیسی ایجاد کار و کرامت برای مردم و جوانان جویای کار و رونق اقتصادی صنعتی، معدنی و کشاورزی را شعار و اولویت برنامه های دولت خود در صورت پیروزی اعلام کرد و افزود: باید کشاورزان در روستاها از دولت احساس حمایت کنند تا آنها در روستاها بمانند و مهاجرت نکنند که نتیجه آن حفظ سنگر تولید در این مناطق خواهد بود.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است

میثم لطیفی، رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌های دولتی گفت: اگر قانون موضوعی را تکلیف کرده باشد و دستگاه های اجرایی از آن استنکاف کنند هم ما به آن رسیدگی خواهیم کرد و هم دفاتر بازرسی رسیدگی خواهد کرد و در لایه آخر هم دیوان عدالت اداری ورود خواهد کرد که الان هم در برخی موارد ورود و احکام نیز در این زمینه دارد.

وی ادامه داد: آخرین نهادی که مسئول استیفای حقوق مردم در اجرای قوانین است، دیوان عدالت اداری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • فوری/ ربایندگان یسنا به جرم خود اقرار کردند
  • فوری | هوادار جنجالی سپاهان ۱۰ سال محروم شد
  • درمان دردهای عضلانی و مفصلی با حرکات اصلاحی ورزشی +تصاویر
  • انسان‌های غارنشین گیاهخوار بودند
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • فوری؛ آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • ابطال بخشنامه مدیران میانی گمرک با رای دیوان عدالت اداری
  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • آخرین نهاد مسئول استیفای حقوق مردم دیوان عدالت اداری است