Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - شرکت ایسر نمایشگر جدید 32 اینچی به نام ProDesigner BM320 برای استفاده طراحان حرفه‌ای و تدوین گران عرضه کرده است.

این نمایشگر 4K، از دقت بالایی در نمایش رنگ ها و تفکیک پذیری قابل توجهی برخوردار بوده و تا صددرصد از طیف های رنگی Adobe RGB و sRGB پشتیبانی می کند. عمق رنگ ده بیتی و پشتیبانی از Rec.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

709 و DCI-P3 از جمله دیگر ویژگی های آن است.

دقت این نمایشگر 60 هرتزی 3840 در 2160 پیکسل و نسبت تصاویر در آن برابر با 16 به 9 است. نمایشگر مذکور تا 1.07 میلیارد رنگ را مورد پشتیبانی قرار می دهد و همراه با دو بلندگوی دو واتی عرضه می شود.

علاقمندان به خرید این نمایشگر باید 1300 دلار پرداخت کنند. عرضه عمومی نمایشگر یاد شده ظرف چند هفته آینده آغاز می شود.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۱۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی


 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه  ، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور سیلاب را یکی از مخاطره آمیزترین حوادث برشمرد و گفت : علت آن بیابان زایی تغییر اقلیم کم شدن آب و کاهش فضای سبز کشور است
نامی آبخیزداری و آبخوانداری را در حفظ و تقویت خاک بسیار موثر برشمرد وی تصریح کرد : پیشگیری آمادگی بازسازی و بازتوانی از مهمترین بخش‌های مدیریت بحران است که رسانه ملی نقش مهمی در اطلاع رسانی به مردم در حوزه مدیریت بحران دارد

دیگر خبرها

  • مانیتور Innocn 27D1Q چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25
  • «حسنا و ملکه‌های رنگی» به کتابفروشی‌ها آمدند
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • معرفی استان کرمانشاه به عنوان مرکز پشتیبانی غرب کشور در سوانح و بلایای طبیعی
  • پشت‌پرده تغییرات گسترده در ارتش چین
  • قیمت گوشی آیفون ۱۳ (۸ اردیبهشت) + بررسی و مشخصات iPhone ۱۳
  • (ویدئو) این ربات سرطان ریه را تشخیص می‌دهد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی