Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید فرهاد قادریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به زمان جدید سفر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی به اصفهان اظهار داشت: ابتدا قرار بود این سفر چهارشنبه هفته جاری برگزار شود که این سفر به دوشنبه هفته آینده موکول شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های متعدد سفر حجت‌الاسلام رئیسی دلیل تغییر زمان حضور وی در اصفهان شده است، افزود: با توجه به اینکه برنامه‌های متعددی طی روزهای آینده برای وی در نظر گرفته شده و همچنین به دلیل اینکه جمع زیادی از مردم خواستار دیدار با این کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری هستند زمان سفر حجت‌الاسلام رئیسی برای مهیا شدن زمینه استقبال این خیل عظیم مردم به هفته آینده موکول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام رئیسی در اصفهان بیان کرد: بر اساس برنامه جدید دیدار حجت‌الاسلام رئیسی با مردم اصفهان دوشنبه هفته آینده ساعت 17 در میدان امام (ره) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان گفت: ۲۵ پارکینگ عمومی و خصوصی در محدوده بازار و میدان امام خمینی (ره) برای پارک موتورسیکلت‌ها پیش‌بینی شده است.
روح‌الله ابوطالبی افزود: در اطراف بازار تاریخی اصفهان ۳۸ نقطه ورودی اصلی و فرعی شناسایی و در ورودی آنها راه‌بند نصب شده است.
وی گفت: اصلی‌ترین پارکینگ‌های در اختیار شهرداری پارکینگ پشت مسجد جامع، جلو خان میدان امام علی (ع) پارکینگ حمام شاه علی، حکیم، کرمانی، سرای مخلص، عالی قاپو، استانداری، پشت مطبخ، زیر گذر امام علی (ع)، حافظ و جارچی‌باشی است.

دیگر خبرها

  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند
  • تغییر محسوس در وضع اقتصادی و بهبود معیشت مردم ایجاد شود
  • اعلام ویژه برنامه‌های حرم مطهر امام رضا(ع) به مناسبت شهادت امام صادق(ع)/ عزاداری شامگاه شهادت رئیس مذهب در بارگاه رضوی
  • آماده‌سازی ۲۵ پارکینگ موتورسیکلت درمحدوده بازار اصفهان
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • خود را به رویکرد امنا برای تغییر مدیریت مجلس آینده پایبند می‌دانم
  • معاون پارلمانی رئیسی: از مجلس آینده انتظار داریم همکاری خوبی با دولت داشته باشد؛ البته ما از مجلس فعلی هم راضی هستیم
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • توصیه های انتخاباتی رئیسی در جلسه هیات دولت
  • امیر نصیرزاده: «وعده صادق» معادلات بین المللی را تغییر داد