Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگ>سینما - پنه‌لوپه کروز بازیگر سرشناس اسپانیایی سینمای جهان تولد اصغر فرهادی را در اینستاگرام تبریک گفت و از همکاری با کارگردان «فروشنده» در فصل تابستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کروز که بازی در آثاری چون «آسمان وانیلی» و «ویکی کریستینا بارسلونا» را در کارنامه دارد، خطاب به اصغر فرهادی نوشت: «تولدت مبارک اصغر عزیز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتاقانه منتظر آغاز همکاری با این نابغه در تابستان هستم.»

اصغر فرهادی فیلم سینمایی بعدی خود را به زبان اسپانیایی و با بازی پنه‌لوپه کروز و خاویر باردم خواهد ساخت. کارگردان «جدایی نادر از سیمین» در هشتادونهمین دوره جوایز اسکار برای بار دوم برنده جایزه بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شد.

58241

کلید واژه‌ها : اصغر فرهادی - بازیگران سینمای جهان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۳۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!

به گزارش "ورزش سه"، لوسیانو دچکو پاسور سی و شش ساله اسطوره ای تیم ملی والیبال آرژانتین، پس از چند فصل حضور در تیم لوبه از این تیم جدا شد. 

باشگاه لوبه ایتالیا با انتشار عکسی از او در اینستاگرام خود، از زحمات او در تیم تشکر کرد و برای ادامه دوران حرفه ای او آرزوی موفقیت کرد. دچکو در آستانه توافق با باشگاه مودنا است تا جایگزین برونو رزنده در این تیم شود. جالب است که وقتی دچکو به لوبه پیوست نیز جانشین برونو رزنده برزیلی در این تیم شده بود.

پوریا حسین خانزاده دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران که برای فصل آینده راهی لوبه ایتالیا شده‌است،  فرصت هم بازی شدن با دچکو را از دست داد تا از پاس های بی نظیر او بی بهره شود. 

سانتیاگو اوردونای ایتالیایی آرژانتینی پاسور اول لوبه برای فصل آینده خواهد بود. باشگاه لوبه برای فصل آینده دچار تغییرات زیادی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • عکس | پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش
  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • انتقام بازیگر مشهور ترک، سوژه کاربران ایرانی شد
  • پیام احساسی نفس بازغی برای تولد مادرش + عکس
  • تماشای یک منظومه عاشقانه و انسانی در تهران/ چرا کارگردان شدم؟
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح
  • پیام تبریک بانک سرمایه به مناسبت دهه فجر
  • تبریک تولد 49 سالگی دیوید بکام / فیلم
  • گلایه متقاضیان سرای خودرو از تاخیر در پلاک گذاری کامیونت‌ها