Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@03:08:50 GMT

ورود دلالان خرید و فروش آراء در فومن را تکذیب می کنم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۳۸۲۰

ورود دلالان خرید و فروش آراء در فومن را تکذیب می کنم

علی ولیزاده عضو شورای باسابقه دوره چهارم شهر فومن در گفتگو با خبرنگار بهجت نیوز گفت: کاملا ورود دلالان خرید و فروش آراء در فومن را تکذیب می کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بهجت نیوز؛ علی ولیزاده عضو شورای شهر دوره چهارم که در چند دوره گذشته در شورای شهر شرکت نموده است در این دوره در شورای شهر ثبت نام نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا گفتگوی کوتاهی با وی داشتیم.

متن این گفتگو به شرح ذیل می باشد:

۱. دلیل ثبت نام نکردن شما چه عواملی بوده است؟
ضمن تشکر از جنابعالی و همکاران فرهیخته در سایت وزین بهجت نیوز و با سپاس از مردم قدرشناس و فهیم شهر فومن که در چند دوره متوالی به حقیر اعتماد کرده و بزرگوارانه به بنده رای داده اند تقدیر نموده و دستهای مهربانشان را صمیمانه می فشارم. اما بعد، دلیل ثبت نام در دوره پنجم شورای شهر صرفا خستگی مفرط و شرایطی بوده که بیماری و کهولت سن به حقیر حادث نموده است، وگرنه برای اینجانب بسی افتخار است که همواره در خدمت مردم شریف و قدر شناس باشم و به وظایف و ماموریت محوله از سوی ایشان بپردازم.

۲. به نظر شما مردم به چه کسانی باید رای بدهند؟
مردم عزیز شهر فومن بسیار هوشمند و بصیرتر از آن هستند که کسی بتواند به خود جرات دهد تا برای آنان برنامه یا طرحی را تدوین نماید و الگویی را به آنان پیشنهاد نماید.

۳. در مورد جایگاه شورا در جامعه توضیح دهید؟
جایگاه شورا را قانونگذار بسیار دقیق با برداشتی آزاد تعریف داشته است به نظرم شورا را می توان افشره نقطه نظرات و خرد جمعی، جمعی از مردم توصیف کرد که همواره به دنبال مطالبات و خواسته های به حق است بدین معنی که کلیه امور شهری و مدیریت شهری در هر بعد و طیفی را تحت نظارت دارد حتی به سیستم های اداری سایر نهادها، ادارات و دستگاه ها نیز می تواند تسری داشته باشد.

۴. به نظر شما چند درصد افرادی که برای انتخابات پیش رو ثبت نام کرده اند اصلح می باشند؟
ضمن سپاس و تشکر از جنابعالی برای جملگی عزیزانی که در شوراهای شهر و روستا ثبت نام کرده اند آرزوی موفقیت و بهرورزی داشته و امیدوارم ماموریت خود را با یکدلی حفظ و همواره در هرچه باشکوفاتر شدن شهر فومن کوشا باشند.

۵. آیا در این چند ساله انتقادی نسبت به عملکرد شورا دارید؟
در رابطه با اهم فعالیت ها نیز معروض می دارم که کار و فعالیت شورا به هیچ وجه شخصی و فردی نبوده و نیست بلکه هم اندیشی، خرد جمعی، مشارکت و همدلی و همراهی مردمی در آن دخیل بوده و هست. به شخصه این حقیر در تمامی دوره ها تمام هم و سعی و تلاشم به محورهای تعامل با یکدیگر(سایر اعضای محترم و شهردار و عومل شهرداری) در جهت اخذ مطالبات شهروندی بوده است. با یک مقایسه تطابقی و یک نگاه اجمالی و دقیق به چهره شهر و امکانات و ثروت و سرمایه هایی که به شهر افزوده شد به ویژه انسجام اجتماعی و اقتصادی که به همراه داشته می توانید فعالیت های شورا و شهرداری را در طول سال های گذشته تا کنون رصد کرده و نقد نمایید.

۶. راه های آگاه ساختن بیشتر مردم نسبت به داشتن انتخاب درست چه مواردی هستند؟
در رابطه با سوال شما همانطوری که معروض داشتم قابلیت های شهروندان ما بسیار بالاست و به هیچ وجه نمی پذیرند شخص دیگری برای آنان تصمیم گیری نماید. آگاهی و فهم و شعور سیاسی آنان آنقدر وسیع و بی نظیر است که دوست و دشمن به آن اذعان دارند و این آگاهی و نشاط، آنان را به انتخاب اصلح خواهد رسانید.

۷. شما چند دوره در شورا بودید و اهم فعالیت های شما چه چیزهایی بوده اند؟
تا کنون به لطف و رحمت خداوندی و رحمت و محبت شهروندان عزیز در ۳ دوره که ۲ دوره ۴ ساله و یک دوره ۶ ساله بوده است در جایگاه های ریاست، نایب رییس و خزانه دار شورا شهر در خدمت بوده ام.

۸. به نظر شما سه کار مهم که شورای آینده باید در اولویت کار خود قرار دهند چیست؟
در خصوص اولویت بندی برنامه های شورای شهر اولا برخود فرض می دانم پیشاپیش خدمت شهروندان محترم خسته نباشید و خداقوت عرض نمایم دوما به کاندیداهای عزیز تبریک و شادباش گفته و برایشان آرزوی توفیق هر چه بیشتر می نمایم. مطمئن هستم نامزدهای محترم با بهره جویی از پشتوانه قوی و محکم مردم شریف فومن و دانشی که دارند با استفاده از ابزارهای مفید و سازنده برای هرچه باشکوه تر کردن چهره شه فومن اهتمام کامل خواهند داشت.

۹. پیشنهاد شما برای داشتن انتخاباتی سالم و بدون حضور دلالان خرید و فروش رای چیست؟
با احتمال ورود دلالان خرید و فروش آرا، این متن را قویا تکذیب می کنم چرا که اینگونه اعمال مذبوحانه در سیره مردم فومن راهی ندارد و نوعی توهین است. مردم فومن خردمند و بصیرتر از آن هستند که وارد این گونه بازی ها شوند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۳۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، فرهاد بختیاری‌فر، یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در جلسه بررسی انتقال آب تالوار به شهر بهار، اظهار کرد: سال گذشته با تلاش‌های فراوان آب تالوار به همدان رسید، چاره‌ای جز استفاده از آب تالوار  نداریم ضمن اینکه تالوار از نظرحجم آبی بسیار مطمئن است.

وی افزود: آب تالوار طبق استانداردها تصفیه می‌شود و خروجی خوبی دارد و موضوع طعم و مزه آب انکارناپذیر است اما با این حال آب تالوار آرسنیک ندارد و با دستگاه آرسناتور دائماً آرسنیک آن اندازه‌گیری می‌شود که آرسنیک نداشته باشد. 
  
بختیاری‌فر، آب تالوار را برای مردم بهار امتیاز خوبی برشمرد و گفت: هنوز ذائقه مردم در بهار و همدان به این آب عادت نکرده است و مجبور به اختلاط آب تالوار با چاه‌ها و چشمه‌ها در همدان هستیم تا رضایت‌مندی آن بیشتر شود. 

مدیرعامل آب و فاضلاب استان همدان اختلاط آب در بهار را به‌علت وجود نیترات بالا در آب بهار به عنوان راهکار همیشگی دانست و خاطرنشان کرد: میزان نیترات در آب‌های دشت بهار بسیار بالا است و آن‌هم به‌علت کشت بی‌رویه و کم شدن منابع آبی است.

آبی از سمت شهرستان بهار به همدان انتقال داده نمی‌شود

بختیاری‌فر، خروجی آب دشت بهار در سال‌های گذشته را ۱۲۰۰ لیتر در ثانیه برشمرد و اظهار کرد: در گذشته میزان خروجی آب بهار بسیار بالا بود اما در حال حاضر در مجموعه چاه‌های بهار سه تا چهار لیتر در ثانیه آب خروجی دارد که تابستان منجر به قطعی آب می‌شود ضمن اینکه آبی که الان در بهار مصرف می‌شود، همان آب شربی است که در همدان از آن استفاده می‌شود و آبی از سمت بهار به همدان انتقال داده نمی شود. 

فرماندار  شهرستان بهار هم با اشاره به مشکلات به‌وجود آمده شهر بهار در حوزه آب شرب و شرح حادثه به‌وجود آمده در خطوط لوله انتقال آب بهار و استفاده از آب تالوار به همراه چاه‌های مورد استفاده در بهار تا ترمیم محل شکستگی آب گفت: با حادثه به‌وجود آمده با مشورت اداره آب تصمیم بر این شد که برای جبران کمبود آب بهار موقتاً از آب تالوار و مخلوط منابع دیگر آبی بهار در آب شرب استفاده شود. 

مجتبی فیض‌اللهی با اشاره به تلاش در تأمین آب تا برطرف شدن شکستگی لوله آب شهر بهار افزود: با اختلاط آب تالوار ممکن است تغییر مزه و بویِ آب رخ دهد و تا برطرف شدن کامل شکستگی لوله موقتاً این مشکل برقرار خواهد بود و اگر سیستم لوله‌کشی اصلاح شود مانند گذشته از آب بهار استفاده می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع ما مدافع حقوق مردم هستیم و از سال گذشته پیگیر اختصاص سهمیه آب تالوار به بهار بودیم اما تا زمانی که چاه‌های ما آب دارند نیازی به استفاده از آب تالوار برای شرب نمی‌بینیم.

امام جمعه بهار هم اظهار کرد: زمانی بخش اعظم آب همدان از بهار تأمین می‌شد، چرا زمانی که در ثانیه ۱۲۰۰ لیتر آب به همدان می‌رفت موضوع نیترات بالای آب مطرح نبود؟ 

حجت‌الاسلام رضا مصباح با اشاره به اثر نیترات ناچیز کشاورزی در آب گفت: وقتی سطح آب بالا باشد، پساب کشاورزی در آن اثر گذار می‌شود اما وقتی سطح آب ده‌ها متر پایین است، پساب کشاورزی در آن اثر ندارد. 

وی در ادامه به ارائه راهکار پرداخت و مطرح کرد: مسأله ما این است که در زمین بهار چاه‌های آب وجود دارد و بهار در بدترین وضعیت آبی در دو سال پیش به داد همدان رسید و سلامتی مردم از همه چیز برای ما مهمتر است. 

مصباح با بیان اینکه وارد کردن آب طعم‌دار به چرخه آب شرب در قاعده انصاف نیست، گفت: بهار آب دارد، اگر حالا آب طعم‌دار را به مردم بدهید انصاف نیست و باید اعتماد مردمی حفظ شود. 

وی با تأکید بر اینکه از مسئولان می‌خواهیم اگر آب بهار به همدان می‌رود آن را به بهار برگردانند، افزود: یکی از راهکارهای مهم برای حفظ منابع زیرزمینی، انسداد چاه‌های غیرمجاز است.

مصباح تصریح کرد: باید برای حفظ منابع زیرزمینی آب در شهر بهار چاره‌ای اندیشیده شود که یکی از آن‌ها بستن چاه‌های غیرمجاز آب است که چندین برابر آب شرب بهار از منابع زیرزمینی به صورت غیرمجاز برداشت آب می‌شود.

دیگر خبرها

  • تکذیب وجود آرسنیک در آب سد تالوار همدان
  • بیش از دو میلیارد یورو خرید خارجی در شهرداری/ مافیای خودرو نداریم
  • تکذیب خبر خسارت به ۲هزار تن گندم در خنج استان فارس
  • رد پای دلالان به طرح مسکن ملی یزد باز شد
  • تکذیب یک شایعه تبلیغاتی؛ باشگاه هوادار به فروش نرفته است
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • ریاست دور‌ه‌ای مجارستان بر اتحادیه اروپا چالشی برای بروکسل
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • هشدار نسبت به کلاهبرداری از مردم در پوشش خرید و فروش عتیقه
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم