Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بولتن نیوز، رقابت های جام جهانی فوتبال ساحلی 2017 که در باهاما در جریان بود، بامداد امروز (دوشنبه) با قهرمانی برزیل، نایب قهرمانی تاهیتی و سومی ایران خاتمه یافت. در پایان این رقابت ها نفرات برتر این جام نیز مشخص شدند که سه جایزه به ایران رسید.

در بخش انتخاب بهترین بازیکن جام توپ طلای مسابقات به محمد احمدزاده، کاپیتان تیم ملی ایران رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین پس از گابریل گوری از ایتالیا و رودریگو از برزیل به عنوان سومین گلزن برتر جام انتخاب شد که در این بخش نیز به ترتیب به نفرات برتر کفش طلا، نقره و برنز اهدا شد.

پیمان حسینی، دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز باتوجه به عملکرد خوبی که داشت توانست به عنوان بهترین دروازه بان جام انتخاب و جایزه دستکش طلایی را دریافت کند. جایزه بازی جوانمردانه این دوره از رقابت ها نیز به تیم ملی برزیل رسید.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۴۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!

تیم ملی فوتبال دختران ایران در رده سنی زیر ۱۸ سال، دومین دیدار خود در رقابت‌های آسیای مرکزی (کافا) را مقابل ترکمنستان برگزار کرد و توانست این تیم را با نتیجه پر گل ۷-۰ شکست دهد.

تیم ملی دختران ایران پیش از این مقابل ازبکستان نیز به پیروزی ۴-۲ رسیده بود تا با احتساب دیدار امروز، به آمار دو برد در رقابت‌های کافا دست یابد.

ملی‌پوشان ایران روز جمعه هفتم اردیبهشت، در سومین مسابقه خود به مصاف تاجیکستان خواهند رفت.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با حضور تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان در حال برگزاری است.

 

دیگر خبرها

  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شد!
  • انتخاب بهترین‌های ورزش ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • رقابت دو بازی ایرانی برای کسب جایزه فستیوال ۲۰۲۴ بازی سال منا
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • برنز جام شاهد بر گردن فرنگی کار جوان قمی
  • برنز جام شاهد بر سینه فرنگی کار جوان قمی
  • دختران ایرانی، ترکمنستان را در هم کوبیدند!