Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز |

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت با اشاره به این که در بیست و دومین نمایشگاه نفت ایران بیش از هزار و ٨٠٠ متقاضی داخلی برای حضور در این رویداد ثبت نام اولیه کرده بودند، گفت: با وجود استفاده از همه سالن‌ها و فضای‎های باز محل دائمی برگزاری نمایشگاه‎های بین‌المللی تهران، جانمایی برای حدود ٨٠٠ متقاضی مقدور نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شانا، کسری نوری، در مراسم گشایش بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران اظهار کرد: این رویدداد بین المللی به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های صنعت نفت در جهان افتخار میزبانی از ١٢٠٧ شرکت ایرانی و ٨١٦ شرکت خارجی از ٣٧ کشور جهان را دارد.

به گفته وی، شرکت‌هایی از آلمان، چین، اوکراین، سوئیس، ایتالیا، امارات متحده عربی، اتریش، ارمنستان، بلژیک، فرانسه، هنگ کنگ، هند، مالزی، موناکو، هلند، لهستان، کانادا، ونزوئلا، کره جنوبی، استرالیا، روسیه، اسپانیا، سنگاپور، ترکیه، انگلیس، آذربایجان، نروژ، سوئد، برزیل، بلغارستان، رومانی، ژاپن، نیوزلند، تایوان، پرتغال، اندونزی و فنلاند در بیست و دومین نمایشگاه نفت ایران شرکت کرده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت، حضور ٣٧ کشور در بیست و دومین نمایشگاه نفت را نمایانگر توجه ویژه فعالان صنعت نفت جهان در ایران به ویژه در شرایط پسابرجام دانست و گفت: امیدوارم زمینه‌های لازم برای استفاده مناسب طرفین از این فرصت به سرعت و سهولت فراهم شود. نوری با اشاره به این که در بیست و دومین نمایشگاه نفت بالغ بر ١٨٠٠ متقاضی داخلی برای حضور در این نمایشگاه ثبت نام اولیه کرده اند، ادامه داد: مجموع متراژ تقاضاها بالغ بر ٢٠٠ هزار مترمربع یعنی حدود چهار برابر فضای نمایشگاه بین المللی تهران بود. وی با بیان این که مدیریت نمایشگاه ناچار به اولویت‌بندی اختصاص فضا به شرکت کنندگان شد، افزود: با وجود استفاده از همه سالن‌ها و فضاهای باز نمایشگاه ، متاسفانه موفق به جانمایی برای حدود ٨٠٠ متقاضی نشدیم.

به گفته نوری، سازندگان تجهیزات و صادرکنندگان فرآورده‌های نفتی نیز با محوریت انجمن‌ها و اتحادیه‌های مربوط در نمایشگاه امسال حاضر هستند. وی با اشاره به این که بیست و دومین نمایشگاه نفت با محوریت جذب سرمایه و انتقال فناوری برگزار شده است، افزود: این نمایشگاه فرصت‌ مناسبی برای معرفی زمینه‌های سرمایه‌گذاری و عرضه توانمندی‌های شرکت‌های فعال در این حوزه اعم از سازندگان تجهیزات، صادرکنندگان، پیمانکاران، سرمایه‌گذاران و شرکت‌های طراحی مهندسی و دانش بنیان و همچنین مدیران بخش‌های دولتی و خصوصی است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۴۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران

مصطفی حقیقی گفت: در حال حاضر با ۴۰ واحد تولیدی و صنعتی در حال رایزنی برای حضور هستیم و تاکنون ۵ واحد تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان نیز در این نمایشگاه حضورشان قطعی شده است.

اوافزود: امسال با هدف افزایش تعاملات صادراتی استان تمرکز ویژه بر سه زنجیره ارزشی منتخب سفال، چرم، کشمش و پوشاک شده است.

او تصریح کرد: تعداد بالایی از واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان محصولات خود را به خارج از کشور صادر می‌کنند و در تلاش هستیم با ایجاد و توسعه کنسرسیوم‌های صادراتی و کمک به حضور در نمایشگاه‌های خارجی از طریق پرداخت یارانه و برگزاری تور‌های صنعتی و آشناسازی آنها با بازار‌های هدف صادرات صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی همدان را تقویت کرده و افزایش دهیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان همچنین از پرداخت ۵۰ تا ۸۰ درصدی یارانه هزینه ساخت غرفه و قرارداد‌های پرداخت توسط این شرکت به واحد‌های تولیدی شرکت کننده در نمایشگاه اکسپو خبر داد و افزود: سال گذشته بیش از ۴۰۰ میلیون یارانه کمک حضور به واحد‌های تولیدی توسط شرکت شهرک‌های استان همدان پرداخت شده و پیش‌بینی ما برای امسال نیز حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.

حقیقی عنوان کرد: باتوجه به اینکه تخمین زده شده بیش از ۱۰۰ کشور در نمایشگاه امسال حضور داشته باشند این شرایط فرصت مناسبی است برای مسیر‌های تازه حضور همدان در بازار‌های جهانی که با محوریت صادرات شکل خواهد گرفت.

او در پایان افزود: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران از ۸ لغایت ۱۳ اردیبهشت برپاست و باتوجه به دغدغه استان همدان برای توسعه روابط دیپلماتیک اقتصادی در تلاش هستیم ظرفیت‌های صادراتی استان بیشتر و گسترده‌تر از سال‌های گذشته معرفی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین اردوی راهیان پیشرفت دانش‌آموزی در محمدیه و مهرگان
  • چراغ سبز اوسمار به مدیران پرسپولیس؛ سرمربی جذاب سرخ‌ها در ایران می‌ماند!
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در کنکور
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • ۲۰ هزار دانش آموز چهارمحال و بختیاری متقاضی شرکت در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • برپایی نمایشگاه در خیال در قم
  • محصولات فناورانه ایران در نمایشگاه روسیه
  • معرفی توانمندی‌های صادراتی همدان در اکسپو ایران
  • دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران برگزار می‌شود
  • «بخوانیم و بسازیم»؛ شعار نمایشگاه کتاب ۱۴۰۳