Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست>انتخابات - ادامه مناظره نماینده های دو جریان اصلاح طلب و اصولگرا در خبرآنلاین در حال بارگزاری است.

در ادامه مناظره اسدالله بادامچیان و مرتضی الویری این موضوع مطرح شد: «اتفاقی که در مناظره ها می افتد این است که برخی کاندیداها و به طور مشخص آقای روحانی و آقای جهانگیری، با انتقاد از دولت قبل برنامه ها و سخنان خود را پیش می برند و منتقدان می گویند شما باید براساس عملکرد این چهار سال کار خود را پیش ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما این روش را درست می دانید؟»

الویری:‌ مثال ساده بزنم ‌فرض کنید فردی می خواهد برجی را که همه زیربناهای آن آماده است بسازد ولی فرد دیگری می خواهد در زمین سراشیب و در جایی که امکانات نیست برجی بسازد، اگر بعد از صرف زمان مشخصی از آنها بازخواست کنیم که ساخت برج تو دو برابر طول کشیده است، ‌می گوید من در شرایط سختی کار را تحویل گرفتم. عین این شریط برای آقای روحانی وجود دارد و او اگر نگوید در چه شرایطی تحویل گرفته، عملکرد خود را ناقص ارائه داده است. رشد اقتصادی منهای 6.8درصد، تورم بالای چهل درصد، منشور فصل هفتم سازمان ملل و... را در نظر بگیرید، با وجود اینها کارنامه آقای روحانی موفق است.

بادامچیان: من کلا با تخریب مخالفم، آقای الویری با تخریب شروع کرد. از آقای میرسلیم تا قالیباف و... را تخریب کرد. مثال های آقای الویری هم برج و هتل است...

الویری: از این پس از حجره مثال می زنم!

بادامچیان:‌ من چهل و خورده ای سال است که کسب نمی کنم! قبلش هم بابام پولدار نبود. اما برای تخریب من از بازار می گویند.

خبرآنلاین:‌ شما هم گفتید برج ساز...

بادامچیان:‌ می گویم هر دولتی با شرایطی آمده است. هیچ دولتی نمی خواهد کارش بد باشد. نقد عملکرد با تخریب فرق می کند. معتقدم در این مناظره ها دو نفر از طرف دولت حضور دارند آنها در خوب و بد با هم شریک هستند. من می توانم نقد داشته باشم چرا معاون اول نامزد شده است. این نقد است و غیر تخریب است. اگر معاون اول جدی برابر رئیس جمهور آمده است حقش است که کاندیدا شود. مسئله بعدی این است که انتخابات را با کار نمایشی شروع کنیم اما اگر آقای جهانگیری برای کمک آماده است بیانگر این است که دولت آقای روحانی قابل دفاع نیست و کسی را برا کمک آورده است. این اجحاف به چهار نفر دیگر است. آنها 50 دقیقه و بقیه 25 دقیقه فرصت دارند.

عملکردش را بگوید. این ها صحیح نیست که همدیگر را دروغگو بدانند. اگر حزب موتلفه نامزد معرفی کرده برای انتخابات آرام است و در هر دو مناظره در نهایت اخلاق حرف هایش را زده و تخریب نکرده است و حتی زمانی که به آقای روحانی گفت شما این عبارات را به کار برده اید نقد بود. پیشنهادم این است که آقای الویری به صورت متعصب از کاندیدایی که نزدیک به جریان او است سخن نگوید.

الویری:‌ من نقطه اشتراک را آقای بادامچیان پیدا کردم که مواضع آقای میرسلیم است.

27213

کلید واژه‌ها : اسدالله بادامچیان - مرتضی الویری - انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی با علما و روحانیان اهل سنت با بیان اینکه کشور از نظر امنیتی شرایط مناسبی دارد، اظهار کرد: امنیتی که امروز در کشور داریم یک نعمت است که در کشورهای همجوار وجود ندارد.

حجت‌الاسلام صادقی نیارکی وحدت اهل سنت و تشییع تالش را مثال زدنی دانست و گفت: تمام نقشه‌های دشمنان نظام برای اختلاف افکنی بین اهل تسنن و تشیع تاکنون با هوشیاری مردم و مسؤولان به ویژه علمای گرانقدر ناکام مانده است.

وی افزود: کشورهای غربی به دنبال کم رنگ کردن شئونات اسلامی و معرفی نادرست اسلام و ترویج رفتارهای غیر اخلاقی و غیر اسلامی هستند که هوشیاری خانواده‌ها در بی اثر کردن این توطئه فرهنگی دشمنان تأثیر گذار است.

مدیر کل دادگستری گیلان با بیان اینکه بزرگترین سرمایه تالش، وحدت بین شیعه و سنی است، گفت: روحانیان اهل سنت همیشه همراه و پشتیبان ولایت فقیه هستند و با پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب و نقش بسزایی در رشد و تعالی جامعه و بنیان خانواده‌ها دارند.

حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در پایان خواستار حضور و همکاری نخبگان، ریش سفیدان و علمای اهل سنت در حل اختلافات مردمی قبل از رسیدن مشکلات به محاکم دادگستری شد.

کد خبر 6094145

دیگر خبرها

  • اسم جدیدترین سریال مهران مدیری لو رفت!
  • قهوه یا چای؟ همون همیشگی!
  • وحدت بین شیعه و سنی در تالش مثال زدنی است
  • مصیبت جدید مستاجران!
  • مصیبت جدید مستاجران
  • مصیبت جدید مستاجران؛ قیمت نجومی کارتن موز!
  • قیمت کارتن موز برای مستأجران سر به فلک کشید
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • ماجرای «نفرین فرعون» چگونه بر سر زبان‌ها افتاد؟
  • رستوران های هتل چمران شیراز