Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهگزارش گروه انتظامی خبرگزاری برنا،سردار سعید منتظرالمهدی در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات ماجرای برخورد خودروی حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار با مامور پلیس راهور که قصد اعمال قانون آنها را داشت و در چند روز گذشته واکنش‌های بسیاری به همراه داشته است، اظهار داشت: همه باید در مدار قانون حرکت کنیم و بدانیم که مسئولیت، مصونیت نمی‌آورد و باید به این مهم اهتمام داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در اتفاقی که چند روز پیش افتاده بود، مامور وظیفه شناس پلیس راهور قصد داشت خودرویی را که در یکی از محورهای مواصلاتی با 138 کیلومتر در ساعت، سرعت داشت، اعمال قانون کند که متاسفانه راننده این خودرو که هیچ مشخصات ظاهری نداشت و حامل فرماندار ملایر و بخشدار جوکار بود نسبت به این موضوع مقاومت کرد.

سخنگوی ناجا در پاسخ به این سوال که آیا زیر گرفتن مامور پلیس توسط این خودرو که بخشدار جوکار راننده آن بوده است، صحت دارد یا خیر، گفت: قطعا برخورد به شکلی نبوده که قصد فرار داشته باشند یا بخواهند مامور را زیر بگیرند ولی زمان اعمال قانون خودرو حرکت می‌کند و مامور در حالی که برف‌پاک کن اتومبیل را گرفته بود چند متری کشانده می‌شود.

سردار منتظرالمهدی اضافه کرد: البته در این ماجرا فرماندار از ماشین پیاده می‌شود و از مامور دلجویی می‌کند و فرماندار هیچ نقشی در این موضوع نداشته و بخشدار جوکار راننده این خودرو بوده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر پرونده قضایی در این خصوص تشکیل شده و در حال رسیدگی است.

فیلم برخورد مأموران گشت ارشاد با دختر جوان در دست بررسی است.

سخنگوی ناجا در ادامه در واکنش به انتشار فیلمی از برخورد نامناسب ماموران گشت ارشاد با یک دختر جوان در شبکه‌های اجتماعی، اظهار داشت: این فیلم در دست بررسی است ولی هنوز مشخص نشده که مربوط به چه زمانی است گر چه این فیلم بریده شده ولی قطعا برخوردهای اینچنینی مورد تایید ما نیست.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۶۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان باوی بیان کرد: حدود ساعت چهار صبح امروز جوانی به مرجع انتظامی مراجعه و اعتراف کرد که با سلاح شکاری خواهر خود را به قتل رسانده است.

بیشتر بخوانید: قتل مشتری جوان به خاطر یک سیخ جگـر


مصطفی یوسفی گفت: با راهنمایی متهم، ماموران انتظامی در محل وقوع قتل (پل شیبان) حاضر شده و جسد مقتول که ۱۹ سال سن داشته به همراه سلاح شکاری مورد استفاده و همچنین پوکه‌های شلیک شده در محل کشف شد.

وی ادامه داد: به‌دنبال این اتفاق، بلافاصله دستورات قضایی مربوطه صادر شد و متهم ۱۷ ساله باتوجه به اقرار به قتل به دلیل اختلافات خانوادگی، تفهیم اتهام و با قرار بازداشت موقت به کانون اصلاح و تربیت اعزام شد.

یوسفی گفت: دستورات مقتضی جهت روشن شدن ابعاد مختلف این حادثه صادر و پرونده در مرحله تحقیقات قرار دارد.

دستگیری عاملین یک‌قتل در گتوند

دادستان عمومی و انقلاب گتوند از دستگیری عاملین قتل راکب موتورسوار در این شهرستان خبر داد.

کامران رومیانی گفت: به دنبال وقوع یک فقره قتل در بخش عقیلی این شهرستان، پرونده قضایی در این خصوص تشکیل و تحقیقات مقدماتی در این خصوص آغاز شد.

وی ادامه داد: در تاریخ ۲۱ اسفندماه جاری سه نفر به یک موتورسوار حمله کرده و با وارد کردن ضربات متعدد گرز، وی را مضروب کردند که مقتول پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت ضربات وارده فوت کرد.

رومیانی گفت: سرانجام با شناسایی عوامل این حادثه، ضاربین شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب گتوند اظهار داشت: هر سه متهم دستگیر شده به شرکت در این قتل اقرار و انگیره خود را اختلافات شخصی عنوان کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1224901 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • کشف ۲۸ تن سنگ سیلیس قاچاق در ملایر
  • دختر جوان به دست برادر ۱۷ ساله خود به قتل رسید
  • فرماندار رشت:ایثارگران بهترین الگو برای نسل جوان هستند
  • بازداشت عاملان پرتاب نارنجک دستی به سمت ماموران پلیس در چهارشنبه‌سوری
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور پلیس در آخرین چهارشنبه سال
  • مجروح شدن مادر و دختر در درگیری مسلحانه
  • دستگیری عاملان مجروحیت مامور در آخرین چهارشنبه سال
  • مادر و دختر لامردی در درگیری مسلحانه در فارس مجروح شدند
  • چهار کیلوگرم تریاک از معده سه مسافر در بجستان خارج شد
  • مادر و دختر در درگیری مسلحانه مجروح شدند