Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شربیانی روز دوشنبه در مورد جزئیات برگزاری این آزمون به خبرنگار ایرنا گفت : این دوره چهارمین آزمون انجمن خوشنویسان ایران در کیش است که در سه سطح مبتدی ، تکمیلی و پیشرفته برگزار می شود.
وی با بیان اینکه با برگزاری این آزمون در کیش دیگری نیازی به رفتن هنرجویان به دفتر مرکزی تهران نیست ؛افزود : شرکت کنندگان سطح مبتدی رشته خط تحریری می توانند ساعت 8 ، سطح تکمیلی 9:15 و دوره پیشرفته ساعت 10:30 روز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه برای شرکت در آزمون به فرهنگسرای سنایی مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مدرس خوشنویسی گفت : آزمون دوره مقدماتی نیز ساعت 14 ، کتابت عالی و ممتاز 15:30 و دوره متوسط رشته خط درشت ساعت 18 روز پنجشنبه در فرهنگسرای سنایی برگزار خواهد شد.
شربیانی اظهار کرد : شرکت کنندگان در دوره نستعلیق عالی و ممتاز ساعات 8:30 و 11 روز جمعه و هنرجویان دوره های شکسته ، نسخ ، ثلث ، عالی و ممتاز ساعت 15 و دوره خوش 17:30 عصر همان روز می توانند در آزمون پایانی شرکت کنند.
وی در مورد مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اعلام کرد : هنرجویان متقاضی شرکت در آزمون
می توانند با دردست داشتن 2 قطعه عکس سه در چهار و کپی پشت و رو کارت ملی همه روزه از ساعت 10 صبح تا 22 به دفتر مرکزی انجمن خوشنویسان کیش واقع در شهرک صدف مجتمع فرهنگی بساک و یا فرهنگسرای سنایی مراجعه کنند.
مدیر انجمن خوشنویسان کیش در مورد اینکه تا کنون چند دوره این آزمون در کیش برگزار شده و تا کنون چند هنر جو موفق به گذراندن دوره و اخذ مدرک شده اند ؟ به ایرنا گفت : در هر مقطعی و در آزمون های خط تحریری و قلم درشت بطور میانگین حدود 45 تا 55 نفر موفق به دریافت گواهینامه از انجمن خوشنویسان ایران شده اند .
وی هزینه شرکت در این آزمون را حدود 50 هزار تومان اعلام کرد.
شربیانی تاکید کرد : بر اساس ماده 9 دستور العمل امتحانات هنرجویانی که تاخیر حضور داشته باشند مورد پذیرش قرار نخواهند گرفت.
امتحانات سراسری پایان دوره سال 96 انجمن خوشنویسان ایران توسط موسسه فرهنگی هنری جام جم، نماینده انجمن خوشنویسان ایران در کیش روزهای 21 و 22 ادریبهشت ماه در فرهنگسرای سنایی کیش برگزار می شود.
1630*1641/ خبرنگار : مریم زبان دان - انتشار دهنده : امیر برزی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، یازدهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران IDPEX با هدف ارایه آخرین دستاوردهای مربوط به حوزه صنعت چاپ دیجیتال و بخش‌های وابسته ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ به ریاست جلال ذکایی در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار می شود.

ماشین‌آلات چاپ فضای باز، ماشین‌آلات نشر رومیزی (کپی پرینتر، پرینترهای لیزری و جوهرافشان و…)، ماشین آلات چاپ روی اجسام سخت، ماشین‌آلات لمینیت و کوتینگ، ماشین‌آلات عملیات تکمیلی، ماشین‌آلات برش و حکاکی، ماشین‌آلات چاپ سه‌بعدی، مواد مصرفی سطوح چاپ‌شونده (پارچه، بنر، فلکس، وینیل، مش، PVC و…)، مرکب و جوهر چاپ، سیستم‌های گردش کار، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و استارت‌آپ‌های حوزه چاپ کالاهایی هستند که در این نمایشگاه ارایه می‌شوند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و درصورت تکمیل ظرفیت سالن‌های تحت پوشش پیش از تاریخ فوق، برگزارکننده از پذیرش درخواست‌های جدید معذور خواهد بود.

فضای هر غرفه از ۴۸ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه به شرکت‌کنندگان خودساز تحویل داده می‌شود و شرکت‌کنندگان از ۲۴ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه می‌توانند چیدمان کالای نمایشی و تزئین داخل غرفه خود را آغاز کنند.

این نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ اردیبهشت افتتاح می شود و علاقه مندان می توانند از همان ساعت تا ۶ بعداز ظهر از آن بازدید کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری دوره مهارتی سرویس و نگهداری تراکتور در مهاباد
  • تفاوت های کنکور در ایران و افغانستان      
  • پایان داوری چهارمین مسابقه سراسری عکس حوادث و سوانح  با محوریت خشکسالی
  • فردا و پس فردا، آخرین زمان ثبت نام مرحله دوم آزمون سراسری
  • برگزاری دومین دوره آزمون صلاحیت حرفه ای در تیر سال جاری/ دو خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه قرار دارد
  • زمان‌ بندی برگزاری نوبت نخست کنکور ۱۴۰۳
  • زمان برگزاری کنکور سراسری۱۴۰۳ مشخص شد
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • زمان‌بندی آزمون سراسری حفظ ۲۰ جزء قرآن اعلام شد
  • ثبت‌نام آزمون زبان MSRT آغاز شد