Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@20:23:28 GMT

پایان هفته؛ اعلام هزینه‌های حج تمتع

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۶۸۵۸

پایان هفته؛ اعلام هزینه‌های حج تمتع

حمید محمدی رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص آخرین وضعیت زمان اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع 96 اظهار داشت: حاجیان می‌توانند به 2 شکل در روز پنج‌شنبه اسامی و درجات کاروان‌های خود را مشخص کنند که این اسامی از سوی سازمان حج و زیارت در این روز اعلام خواهد شد. رئیس سازمان حج و زیارت در توضیح بیشتر این موضوع افزود: بعد از اعلام اسامی کاروان‌های حج تمتع 96، حاجیان با ورود به سامانه حج و همچنین با مراجعه به دفاتر کارگزاری از طریق این 2 شکل می‌توانند انتخاب کاروان خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد معیارهای انتخاب کاروان‌های حج تمتع 96 تصریح کرد:‌ سازوکار ویژه‌ای برای این موضوع از سوی سازمان حج و زیارت در نظر گرفته شده است که بر این اساس در سال‌های قبل مدیران کاروان ارزیابی شده و در سال جاری هم در کارگاه‌های آموزشی مختلف حضور پیدا کرده‌اند. ضمن اینکه ارزیابی‌های متفاوتی نیز در خصوص آن‌ها اعمال شده است. رئیس سازمان حج و زیارت تصریح کرد: سابقه و توانمندی مدیران کاروان حج بارها از سوی اداره کل کارگزاری سازمان حج و زیارت ارزیابی شده و می‌شود. محمدی درباره هزینه حج تمتع سال جاری هم خاطرنشان کرد: هزینه حج تمتع با اسامی کاروان‌ها به همراه جزییات این موضوع در روز پنج‌شنبه اعلام خواهد شد که البته این هزینه نسبت به پروازها و هتل‌های زائران متفاوت خواهد بود. بر همین اساس اطلاع‌رسانی در این روز صورت خواهد گرفت.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۶۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ در این مراسم اَعمال حجِ ابراهیمی به صورت نمادین اجرا شد و حاضران آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام ۹ کاروان از استان سمنان به سرزمین وحی
  • ۵۶ درصد حجاج استان سمنان زن هستند
  • جزئیاتی از ارائه خدمات به زائران حج تمتع ۱۴۰۳/ ۶۲۲ کاروان عازم سرزمین وحی می‌شوند
  • همایش آموزشی زائران تمتع برگزار شد
  • همایش متمرکز توجیهی کاروان‌های حج تمتع در اردبیل
  • گردهمایی بزرگ حجاج در استادیوم آزادی ‌/ بایدها ‌و نبایدهای حجاج
  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • کاهش محسوس میانگین سنی حجاج سمنان
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران