Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-08@23:30:58 GMT

وظیفه نیروی انتظامی ایجاد حس امنیت در جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۷۱۳۹

وظیفه نیروی انتظامی ایجاد حس امنیت در جامعه است

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علومانتظامی امین که امروز(دوشنبه) در میدان صبحگاه این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی امروز 19 اردیبهشت95 در دیدار با معاونان، فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی در خصوص اهمیت امنیت و آرامش فرمودند: اگر امنیت نباشد نه فقط پیشرفتی حاصل نمی‌شود، بلکه زندگی در همه ابعاد تلخ می شود و کارهای لازمی هم که باید در کشور انجام گیرد، انجام نمی شود، اگر تحقیق می کنید، درس می خوانید، کاسبی می کنید، کار دیپلماسی می کنید و مسایل کشور را اداره می کنید، همه در سایه امنیت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب آموزش را زیربنای حل بسیاری از مسایل و چالش های پیش‌روی نیروی انتظامی عنوان کردند و افزود: این مراسم بنا بر یک سنت جاری در پایان دوره‌ای نزدیک به 4 سال برای کسب درجه افسری و گواهینامه دانش آموختگی به اجرا در می آید. سردار اشتری ادامه داد: این مراسم نمادی است از نمایش آمادگی های فردی و جمعی ناشی از تربیت یافتگی دینی، انضباطی، اجتماعی، نظامی، و مهارت آموزی های تخصصی متناسب با رسته های شغلی که به وسیله اساتید مجرب و با انگیزه در مسایلی چون مرزبانی، انتظامی، راهور، اطلاعات، آگاهی به انجام می رسد. فرمانده ناجا گفت: ایفای نقش ناجا در عرصه اجتماعی موجب آرامش خاطر مردم شده و زمینه تحقق امنیت مورد نیاز برای اجرای برنامه های هدف گذاری شده ملی جهت اداره بهتر امور کشور را فراهم می کند، این در حالی است که امروز نمود آن را در آستانه برگزاری انتخابات شکوهمند ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا مشاهده می کنیم. سردار اشتری در دیدار با خانوادهای شهدای مرزبان میرجاوه که در حاشیه مراسم دانش آموختگی فارغ التحصیلان دانشگاه انتظامی امین انجام شد، گفت: هفته گذشته تعدادی از مرزبانان غیور کشورمان در شرق کشور توسط گروههای تکفیری و تروریستی به شهادت رسیدند. وی ادامه داد: به یاری خداوند با کمک برادران ارتش و سپاه پاسداران این حرکت تروریستی را تلافی خواهیم کرد. فرمانده ناجا تأکید کرد: مطمئن باشید حتما این مزدوران اجیر شده از طرف آمریکا و عربستانی تقاص عملشان را پس خواهند داد. هیئتی از طرف جمهوری اسلامی به پاکستان رفته است، موضوع دنبال می شود ان شاالله خبر خوبی در رابطه با مرزبان ربوده شده، بگیریم. در ادامه مراسم دانش آموختگی فارغ التحصیلان دانشگاه انتظامی امین؛ با حضور سردار سرلشگر محمد باقری ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی؛ امیر احمدرضا پوردستان جانشین فرمانده ارتش و سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، از خانواده های شهدای مرزبانی میرجاوه تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد

فرمانده انتظامی استان یزد از کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در دو عملیات پلیس در شهرستان‌های خاتم و مهریز خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد با اشاره به جدیت نیروی انتظامی در مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: ماموران پلیس شهرستان خاتم با انجام کار اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودروی وانت "مزدا" حامل مواد مخدر در محور هرات - مروست مطلع شدند.

وی افزود: ماموران در یک عملیات ضربتی خودرو را متوقف و در بازرسی انجام شده، 202 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر و به مقامات قضائی معرفی کردند.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: این محموله از جنوب شرق کشور به مقصد "پایتخت" بارگیری شده بود که با تیزهوشی ماموران پلیس متوقف شد.

کشف 25 کیلو تریاک در شهید مدنی

وی همچنین با بیان اینکه ماموران ایستگاه بازرسی شهید مدنی استان یزد هم کنترل خودروهای عبوری را مدنظر قرار دادند اظهار داشت: در این بازرسی‌ها یک دستگاه سمند توسط ماموران ایستگاه متوقف و در بازرسی انجام شده 25 کیلو تریاک کشف شد.

جانشین انتظامی استان یزد گفت: در این خصوص یک متهم دستگیر و به دادسرا معرفی شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • مراسم گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس
  • کشف ۲۷ میلیون لیتر بنزین قاچاق و توقیف ۴۰۰۰ خودروی شوتی در یک سال
  • مراسم اربعین شهدای حادثه کنسولگری ایران برگزار شد
  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • دستگیری متهم به جعل مهرهای ادارات در مشهد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد
  • ۳۸۵ کیلوگرم تریاک در قاین کشف شد