Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج سازندگی گفت: گروه های جهادی شاخص ترین نیروها در معرفی چهره های انقلابی و ارزشی هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا;سردار غلامی در همایش سالروز جهاد سازندگی و تجلیل از گروه های برتر جهادی استان زنجان با تبریک اعیاد شعبانیه و روز جوان، اظهار داشت: جریان جهادی و خدمت رسانی و انقلابی گری یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شاخصه های انقلاب اسلامی با محوریت دین و ارزش های دینی شکل گرفته و حضور آگاهانه مردم موجب پیروزی آن شد تا از همه گردنه های سخت عبور کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه حضور مردم و گروه های جهادی در صحنه امروز هم بارزترین و شاخص ترین جریان محقق کننده اهداف عالی نظام اسلامی است، گفت: این نیروها در آبادانی کشور نقش ویژه ای را ایفا می کنند.

سردار غلامی با اشاره به اینکه اگر این ویژگی از انقلاب اسلامی گرفته شود دستیابی به اهداف خیلی سخت است، افزود: اگر مردم با ظرفیت خود وارد عرصه ها نشوند نمی توان اهداف اقتصادی را محقق کرد.

وی با بیان اینکه برگزاری همایش گروه های جهادی و بیان دیدگاه های بسیجیان راه حرکت انقلاب اسلامی است، افزود: مهمترین جلوه کارآمدی نظام برای نشان دادن پس از ارزش های دینی و فرهنگی، مسئله اقتصاد است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با اشاره به اینکه تلاش برای حل مشکلات مردم سیره ائمه اطهار(ع) است، افزود:نظام اسلامی امتداد تفکر اهل بیت(ع) است باید این جلوه ها و جاذبه ها موج بزند.

سردار غلامی با بیان اینکه گروه های جهادی شاخص ترین نیروها در معرفی چهره های انقلابی و ارزشی هستند، گفت: چرا که این جوانان از زندگی خود می گذرند تا مشکل کشور را حل کنند.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات اقتصادی کشور بسیار راحتتر از سختی های دوران دفاع مقدس است، افزود: در هشت سال دوران دفاع مقدس دشمنان به امکانات و تجهیزات پیشرفته مجهز بودند اما با حضور مردم و طراحی الگوها و مدل های ائمه اطهار در این دوران توانستیم امکانات دشمن را دور زده و پرچم آزادی و سربلندی را بر اوج قلل عالم برافراشته کنیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی خاطرنشان کرد: همه ظرفیت های خدادادی در کشور وجود دارد و مشکل امروز ما این است که هم افزایی و تمرکز برای معبر به زدن به جنگ اقتصادی هماهنگ نشده است.

سردار غلامی با بیان اینکه بسیحیان منتظر دستور و جمع کردن امکانات نیستند و با همه ظرفیت های خود کار می کنند،افزود: وقتی ما در پیچیده ترین عرصه های موشکی و ماهواره با امکانات محدود و در اوج تحریم موفق عمل کرده ایم،سازماندهی واحدهای کوچک و جریان تولید و فرهنگ سازی برای مصرف تولید داخلی که موجب ایجاد اشتغال می شود،سخت تر از موفقیت در حلب و موصل نیست.

وی بیان داشت: جوانان باید در عرصه جنگ اقتصادی برای گشودن گره ها و شکستن خط همچنانکه برای رفتن به سوریه و عراق سراز پا نمی شناسند، سراز پا نشناسند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ادامه داد: قاچاق کالا، واردات و زمینگیر کردن جریان تولید به شیوه های مختلف از برنامه های دشمنان است که باید با نگاه گروه های جهادی در قالب تشکل ها و هئیت های اندیشه ورز اقدامات لازم را انجام داد.

سردار غلامی خاطرنشان کرد: امروز جهادگران به تکلیف و رسالت خود در امتداد خون های شهدا عمل می کنند و این امر نشان می دهد که جریان مجاهدت و مردانگی و پاسداری از انقلاب اسلامی همچنان وجود دارد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در شورای آموزش و پرورش استان چهارمحال بختیاری، اظهار داشت: باید یک کارگروه برای برنامه‌ریزی مقدمات همایش مجمع خیرین صورت گیرد و مسئولیت تمامی افراد مربوطه مشخص شود.  

وی گفت: در این همایش تنها خیرین گذشته حضور نداشته باشند بلکه خیرین جدید نیز دعوت شوند و تعهدات لازم را داشته باشند تا یک تحولی را متفاوت با همایش‌های گذشته، شاهد باشیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر استفاده از ظرفیت گروه‌های جهادی، مطرح کرد: باید از گروه‌های جهادی، دانش آموزان و همچنین مشارکت مردم برای بازسازی و زیباسازی و نوسازی مدارس استفاده کرد.

وی با تاکید بر برگزاری مراسمی در شأن معلمان، اظهار داشت: هفته معلم زمان خوبی است تا از این قشر زحمتکش و تاثیرگذار تجلیل شود، امید است مراسمی در شأن معلمان استان با برنامه‌ریزی خوب برگزار و از خانواده شهدای معلم نیز سرکشی و تجلیل شود.

حیدری با تأکید بر انجام جهاد تبیین، تصریح کرد: باید آموزش و پرورش در این دو سال خدمات خود را به خوبی اطلاع‌رسانی کند. رتبه‌بندی معلمان، استخدامی‌ها و کمک‌های فرهنگی، اعتباراتی که تخصیص داده شده و توسعه زیرساخت مدارس، ایجاد چمن‌های مصنوعی بسسار در ظرف 2 سال و ... اقدامات خوبی است که همه باید در نشست خبری با رسانه‌ها بیان شوند.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بروشورهای در خصوص اقدامات انجام شده در دو سال اخیر تهیه و در بین خیرین و افراد ذی نفوذ توزیع شود. امتحانات نهایی فرصتی برای چیدن میوه یک سال تلاش دانش آموزان و والدین آنها است لذا باید اهتمام لازم جهت برگزاری آزمون بدون دغدغه در یک شرایط مناسب را داشت.

وی تصریح کرد: حداقل 12 جلسه شورای آموزش و پرورش در سال باید در شهرستان‌ها برگزار شود. باید یک برنامه‌ریزی ویژه در خصوص آموزش و پرورش عشایر داشت تا آموزش کافی و لازم به دانش آموزان داده شود.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: هر قدر در دانشگاه فرهنگیان هزینه شود نوعی سرمایه‌گذاری است و باید برای سال آینده برنامه‌ریزی دقیقی داشت تا دغدغه‌ای در زمینه کمبود معلم و سرویس مدارس و هر آنچه که مربوط به مدرسه و دانش آموزان است وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/7540

  

دیگر خبرها

  • نقش سنگرسازان بی سنگر در تاریخ انقلاب ماندگار است
  • ویزیت رایگان بیماران خوی توسط گروه‌های جهادی + تصاویر
  • تحقق شعار سال نیاز به مدیران انقلابی و جهادی دارد
  • نام‌گذاری معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌نام «استاد فروغی»
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • چهره برتر سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • بسیج همراه مردم در جبران خسارت های سیل
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم