Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-09@00:14:35 GMT

قرار گرفتن 17 ورزشکار در لیست شانس مجدد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۷۶۱۶

قرار گرفتن 17 ورزشکار در لیست شانس مجدد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، بهمن رضایی، رییس انجمن دوومیدانی با اعلام این خبر، گفت: پس از اتمام مسابقات و بررسی رکوردها توسط کمیته فنی، 14 ورزشکار موفق شدند حد نصاب های مورد نظر برای ورود به تیم ملی را بدست آورند، و این حد نصاب ها در بخش آقایان نفر سوم رنکینگ مسابقات جهانی 2016 و در بخش بانوان نفر چهارم رنکینگ جهانی مسابقات جهانی 2016 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس انجمن دوومیدانی خاطر نشان کرد: علاوه بر این 14 نفر، 17 دو و میدانی کار که رکوردهای آنها بسیار نزدیک به حد نصاب های تعیین شده بود نیز با نظر کمیته ی فنی مشخص شدند و به زودی به تهران دعوت می شوند و طی یک روز، رکوردگیری مجدد از آنها بعمل می آید و در واقع شانس مجددی به این ورزشکاران اعطا شد تا در صورت کسب حد نصاب ها این نفرات نیز به تیم ملی افزوده شوند.

وی افزود: با مشخص شدن ترکیب اولیه ی تیم ملی، اولین مرحله از تمرینات برای آمادگی مسابقات جهانی لندن از 31 اردیبهشت تا 5 خرداد برگزار می شود و به احتمال زیاد رکوردگیری نفراتی که در لیست شانس مجدد قرار گرفتند نیز در همین ایام انجام می شود و ورزشکارانی که موفق شوند به تیم ملی راه یابند، از اردوی بعدی در کنار سایر ملی پوشان تمرینات خود را آغاز می کنند.

رضایی در پایان اعلام کرد: لیست 14 نفره ی تیم ملی که از این مسابقات انتخاب شدند، بهترین رکوردها را به ثبت رساندند و در میان این افراد 4 نفر هستند که رکورد جهانی را ارتقا دادند.

اسامی 14 دوومیدانی کار دعوت شده به تیم ملی به شرح زیر اعلام شد:

اکبر احمدی ، پرتاب وزنه،کلاس F33 علی اصغر جوانمردی،پرتاب وزنه، کلاس F35 مهران نکویی مجد،پرتاب وزنه،کلاس F35 جواد حردانی، پرتاب وزنه، کلاس F38 حامد امیری،پرتاب نیزه و وزنه، کلاس F54 سجاد محمدیان،پرتاب وزنه،کلاس F42 سیامک صالح فرج زاده، پرتاب دیسک و وزنه، کلاس F34 علی محمدیاری، پرتاب دیسک، کلاس F56 محسن کائیدی، پرتاب نیزه و وزنه،کلاس F34 محسن مجیدی، پرتاب دیسک، کلاس F37 امان اله پاپی، پرتاب نیزه، کلاس F57 محمد نعیمی نیا،پرتاب نیزه،کلاس F38 علیرضا مختاری،پرتاب وزنه،کلاس F53 هاشمیه متقیان،پرتاب نیزه، کلاس F56

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۷۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، در پایان ۳ روز رقابت ۱۲۸ وزنه بردار دختر از ۲۸ استان کشور در همدان، هانیه شریفی از اصفهان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی، در جدول سینکلر بهترین وزنه برداران نوجوان و جوان مسابقات صدرنشین شدند. رده بندی ۱۰ وزنه بردار برتر جدول سینکلر مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور در سال ۱۴۰۳ در زیر آمده است:

۱۰ وزنه بردار برتر رده سنی نوجوانان

۱- هانیه شریفی (اصفهان): ۲۳۲.۳۲
۲- عسل کدخدایی (همدان): ۲۲۷.۲۳
۳- سیده زهرا حسینی (مازندران): ۲۱۴.۸۳
۴- مریم کشتکار (فارس): ۲۰۵.۸۵
۵- هستی اسدپور (خوزستان): ۲۰۴.۰۵
۶- آیدا هلالی (اردبیل): ۲۰۳.۸۶
۷- سیده معصومه حسینی (قزوین): ۲۰۳.۴۵
۸- حسنی امیری (کردستان): ۲۰۰.۱۱
۹- تسنیم مجیدی (اردبیل): ۱۹۶.۴۲
۱۰- مایسا شیخی (اصفهان): ۱۹۱.۹۳

۱۰ وزنه بردار برتر رده سنی جوانان

۱- ریحانه کریمی (خراسان رضوی): ۲۴۸.۳۵
۲- فاطمه کشاورز (فارس): ۲۴۶.۴۹
۳- غزل حسینی (خراسان رضوی): ۲۳۶.۲۸
۴- حدیث ترک (کرمان): ۲۳۴.۲۶
۵- پرنیا فرنوش کیا (خراسان رضوی): ۲۱۷.۵۷
۶- مهنا عبداللهی (کردستان): ۲۱۵.۸۷
۷- سارا صفاوردی (البرز): ۲۱۰.۰۶
۸- تینا یاری (آذربایجان شرقی): ۲۰۹.۳۷
۹- بهار بدیعی (سیستان و بلوچستان): ۲۰۶.۹۷
۱۰- اسماً صفایی (فارس): ۲۰۴.۵۵

کد خبر 6099801

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی ، قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران .
  • درخشش دختران وزنه‌بردار خوزستانی در مسابقات کشوری (+عکس)
  • کرمان و خراسان رضوی فاتح وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان کشور
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • خراسان رضوی قهرمان مسابقات وزنه‌برداری جوانان ایران
  • بهترین نوجوانان و جوانان مسابقات کشوری وزنه برداری مشخص شدند
  • کرمان قهرمان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی نوجوانان ایران
  • رسانه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • پایگاه آمریکایی: خریداران پهپادها و تجهیزات ایرانی به صف شدند
  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان