Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی ستاد انتخابات رئیسی، این نامزد انتخابات در حاشیه ضبط برنامه تلویزیونی در صدا و سیما با تاکید بر اهمیت ایرانیان خارج از کشور اظهار داشت: ایرانیان خارج از کشور شهروند جمهوری اسلامی ایران هستند و باید از همه حقوق شهروندی برخوردار باشند.
وی افزود: برنامه ما استفاده از ظرفیت جوانان خارج از کشور و جوانان در حال تحصیل و تدریس در این کشورها است و می‌خواهیم از همه ظرفیت آنان استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید بر این که پیوند ایرانیان خارج از کشور با داخل باید حساب‌شده باشد، گفت: آنها باید احساس کنند که ایران اسلامی وطن همیشگی‌ آنها است و اگر برای ضرورتی به خارج از کشور رفته‌اند، همچنان ارتباط خود و فرزندانشان را با داخل حفظ کنند.
رئیسی تاکید کرد: امروز با وجود فضای مجازی، ارتباط ایرانیان خارج از کشور با داخل راحت‌تر است و باید تلاش کنیم نسل سوم و چهارم که با زبان فارسی یا نوشتار فارسی آشنایی ندارند، آموزش‌های لازم را فرابگیرند و پیوند میهنی خود را از یاد نبرند.
وی به وظیفه دولت نسبت به ایرانیان خارج از کشور اشاره و اظهارکرد: دولت باید از انسجام ایرانیان خارج از کشور حمایت و از ظرفیت عظیم آنها استفاده کند، ایرانیان خارج از کشور به دلیل تحصیلات عالی در اماکنی مشغول به کار هستند که برای جمهوری اسلامی ظرفیت به شمار می‌رود.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با تأکید بر وظیفه مهم سفارتخانه‌ها در ایجاد ارتباط میان ایرانیان خارج از کشور و داخل گفت: نقش مجموعه‌های فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور و سفارتخانه‌ها به عنوان نماینده عالی دولت در این زمینه بسیار مهم است و امیدوارم عزیزان خارج از کشور ارتباط فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خود با ایران را بیشتر کنند و از ایجاد فاصله هویتی میان نسل‌های سوم و چهارم با داخل مراقبت کنند.
رئیسی با تشریح برنامه دولت کار و کرامت برای مبارزه با فساد اقتصادی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم مردم، فساد اقتصادی است و باید اصلاحات سریعی در حوزه اقتصادی به ویژه نظام پولی و بانکی انجام شود و ما اعتقاد داریم این اصلاحات به سرعت قابل دست یافتن است.
وی ادامه داد: امکان دارد در بعضی موارد به قانون نیاز داشته باشیم، اما برداشت ما این است که در خیلی از گام‌های ابتدایی، نیازی به نوشتن قانون نداریم، بلکه دولت باید اراده کند تا ساختارهای فساد را در نظام پولی و بانکی و نظام اقتصادی از بین برود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: باید امضاهای طلایی از بین برود و این کاملاً قابل کنترل است، تنها اراده جدی دولت نیاز است.
رئیسی درباره پدیده خروج نخبگان از کشور یادآور شد: رونق کسب و کار در کشور از خروج نخبگان جلوگیری می‌کند، امروز بسیاری از نخبگان امکان کار مناسب در کشور را ندارند و اگر فضای کسب و کار را مناسب ببینند حتما به کشور بازمی‌گردند.
وی تأکید کرد: باید کشاورزی و صنعت کشور را دانش‌بنیان و علم و فناوری را توسعه دهیم که نقش جوانان خارج از کشور در دانش‌بنیان کردن این حوزه‌ها بسیار مهم است. امروز صنایع تبدیلی ارزش‌افزوده و اشتغال ایجاد می‌کند و سفارتخانه‌های ایران باید در حوزه تسهیل صادرات نقش فراوانی ایفا کنند.
نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری اظهارکرد: در حوزه کسب و کار نیاز به اقدام انقلابی داریم و ما این اراده را داریم که با کمک همه ظرفیت‌ها اقدامات جدی در حوزه کسب و کار انجام دهیم.
سیام*9254**1336 خبرنگار: سجاد خسروانیان**انتشار: مهرنوش خانزائی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ژاوی هرناندس در نشستی خبری گفت: سعی می‌کنم مختصر بگویم چرا نظرم را تغییر دادم. همه احساس من را نسبت به بارسلونا می‌دانند و همیشه سعی کرده‌ام بهترین کار را برای بارسلونا انجام بدهم. همه ما معتقدیم که این پروژه باید ادامه پیدا کند. می‌بینم که پروژه هنوز تمام نشده و باید ادامه یابد. همیشه سعی می‌کنم بهترین کار را برای باشگاه انجام بدهم و آنها دلیل تغییر تصمیمم هستند.

بنابر روایت ایسنا، او در ادامه گفت: با دکو و هواداران رابطه خوبی داریم. این باعث می‌شود در برخی موارد تجدید نظر کنیم. معتقدم اگر برخی از جزئیات را به‌درستی مدیریت کنیم، به موفقیت های بزرگ نزدیک‌تر خواهیم شد.

یکی از خبرنگاران از ژاوی پرسید که آیا این درست است که او اگر تیم را ترک می‌کرد از باشگاه غرامت می‌گرفت؟ سرمربی بارسا پاسخ داد: این درست نیست. همه می‌دانند اگر تابستان امسال می‌رفتم صفر یورو دریافت می‌کردم. همیشه گفته‌ام پول باقیمانده از قراردادم برای مربی بعدی است. کسانی که این را می‌نویسند قصد دارند به من صدمه بزنند. امروز یکی از فشرده‌ترین تمرین‌های این فصل را داشتیم و به بازیکنان گفتم که برای ماندن هیجان‌زده‌ام و به آنها گفتم که اعتماد دکو و لاپورتا را دارم. این چیزی است که به آنها گفتم. هیچ تغییری در کادر مربیگری من ایجاد نخواهد شد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899586

دیگر خبرها

  • حمایت از راهکارهای استخراج شده در میزهای هم‌اندیشی ایرانیان با تجربه زیست بین‌الملل
  • تسهیلات بانکی به سمت رونق تولید هدایت شود
  • کاهش نرخ بیکاری در دولت سیزدهم کاهش چشمگیر داشته است
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • خشم ژاوی پس از ماندن در بارسا؛ پولی نمی‌خواستم!
  • عملیات وعده صادق موجب شادی عدالت‌خواهان جهان شد
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی حساب‌کشی کنید
  • مهاجری خطاب به ذوالنور: از رئیسی و دولت حساب‌کشی کنید
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه
  • گزارش عملیات اجرایی سیاست پولی