Web Analytics Made Easy - Statcounter

بندرعباس - مدیرکل اطلاعات استان هرمزگان گفت: 30 نفر از فعالان اخلالگر فضای مجازی دستگیر به مراجع قضایی تحویل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمی ظهر دوشنبه در نشست خبری که با مناسبت نیمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) در سالن جلسات نوسازی مدارس استان برگزار شد، بیان داشت: مهمترین ویژگی دستگاه اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران اخلاص، فداکاری نیروها و اعتقاد این مجموعه به آموزه های دینی مبنی بر حس خداجویی عشق به اهل بیت و ولایت مداری و تعلق خاطر به رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: دوری از جناح بندی های سیاسی و در عین حال مجهز بودن به دانش روز و برخورداری از امکانات و همگرایی با سایر دستگاه های کشور این نهاد مهم را به یکی از مقتدرترین و کارآمد ترین نهدهای اطلاعاتی دنیا و کشور تبدیل کرده است. همین ویژگی ها باعث شده که تلاش های شبانه روزی نیروهای جان بر کف وزارت اطلاعات در مقابله با توطئه های دشمنان نظام به ثمر بنشیند و امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان بیاورد.

سلیمی عنوان کرد: علیرغم دسیسه مختلف دشمنان اسلام در ایجاد فتنه و ناامنی در کشور، ارزیابی امنیت در کشور نشان از وجود یک امنیت پایدار در کشورمان می دهد و این ضریب امنیت در مقابل کشورهای مختلف بی بدیل و بی نظیر است و رضایتمندی بالای مردم از ارزیابی عملکرد این وزارتخانه شاهد این مدعاست.

مدیرکل اداره کل اطلاعات هرمزگان اظهارداشت: این امنیت پایدار حاصل تلاش و همت همه نیروهای جان بر کف ارتش، سپاه پاسداران، نیروهای انتظامی، بسیج و سایر نهادها و دستگاه های امنیتی است که تلاش و مجاهدت این نیروها در محافظت از خلیج فارس و دریای عمان و آب های آزاد بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم این روند همواره مستحکم ادامه پیدا کند. البته همراهی مردم شریف استان چه شیعه و چه سنی نیز نقش به سزایی داشته است.

وی با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات در کشور افزود: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و پایه گذاری نظام جمهوری اسلامی سرویس های اطلاعاتی غربی با همراهی برخی کشورهای خبیث منطقه تلاش فراوانی کردند که برای مهار و محدودسازی تفکر انقلاب اسلامی چه اقداماتی باید انجام دهند و مانع از الگوسازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شوند.

سلیمی تصریح کرد: آنها به این نتیجه رسیده اند که رویکرد اسلامی و انقلابی نظام، پشتوانه مردمی است که نظام جمهوری اسلامی را مستحکم و پایدار کرده است. لذا پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی را در دستور کار قرار داده اند.

وی ادامه داد: از یک سو با تولید داعش و حمایت از گروه های خشن و تندرو و تروریستی تکفیری پروژه اسلام هراسی خود را تکمیل کردند و تلاش کردند این فتنه را به داخل جمهوری اسلامی نیز بکشانند که با هوشیاری نیروهای جان بر کف امنیتی موفق نشدند و این به معنای اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و دستگاه اطلاعاتی و نظامی کشور است.

وی ابرازداشت: در استان هرمزگان نیز نیروهای تکفیری تروریستی تلاش زیادی در راستای جلب و جذب نیرو داشتند که با درایت و اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج) و در سایه وحدت و همدلی تشیع و اهل سنت استان به رغم تلاش های جریان تکفیری ضربات مهلکی به آنها وارد شد و با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات انها استان ما از امن ترین استانهای کشور است.

مدیرکل اداره کل اطلاعات استان هرمزگان گفت: وظیفه ذاتی اطلاعات به دلیل ملاحضات حفاظتی و امنیتی و به رسم گمنامی نمی تواند همه اقدامات و دستاوردهای خود را مثل سایر دستگاهها و ارگان های دیگر کشور به جامعه عرضه کند. اما بخشی از اقدامات قابل ارائه اداره کل اطلاعات استان هرمزگان را خدمت مردم اعلام می کنیم.

وی بیان داشت: در حوزه سیاسی، اجتماعی و فرهنگی استان با توجه به اینکه در آستانه رخداد بزرگ انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار داریم سربازان گمنام امام زمان (عج) از ماهها قبل در راستای امنیت و ایجاد زمینه حضور حداکثری مردم تلاش شبانه روزی کردند و با اشراف کامل وضعیت استان را رصد می کند.

وی خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) که مجهز به دانش و امکانات تجهیزات فنی روز هستند در راستای مقابله فراگیر با توطئه دشمن در حوزه جنگ نرم با رصد فضای مجازی برخی از اخلالگران و عناصر مخرب که در کانال ها و گروههای فضای مجازی با فعالیت های ضددینی سعی در انحراف افکار عمومی داشتند شناسایی و در این راستا طی کیس مشترکی بیش از ۳۰ نفر از عناصر شناسایی و تحویل مراجع قضایی شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۷۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا فراجا گفت: در جهت پاکسازی و ارتقای امنیت فضای مجازی دو طرح عملیاتی ویژه پلیس فتا بر علیه تبلیغ کنندگان و فروشندگان سلاح، مهمات و اقلام ممنوعه و همچنین مقابله با پدیده ترویج خشونت و اراذل و اوباش در فضای سایبر در حال اجرا است.

این مقام ارشد سایبری خبر داد: در این راستا ۳۴ کار گروه ویژه عملیاتی و اطلاعاتی در خصوص رصد تارنما‌های مجرمانه و شناسایی مجرمان این دو حوزه که همواره پاکسازی و امنیت آن مورد درخواست هموطنان است، شروع به اجرای طرح کرده‌اند.

وی ادامه داد: بر اساس تجزیه، تحلیل و رصد‌های صورت گرفته در فضای مجازی بیش از ۹۰ درصد تبلیغات فروش و واگذاری سلاح، مهمات، افشانه و شوکر الکتریکی صرفاً یک ترفند کلاهبردارانه از سوی مجرمان سایبری به جهت کلاهبرداری مالی از متقاضیان محسوب می‌گردد و در حقیقت این افراد کلاهبردار هیچ گونه اقلامی نظیر سلاح، مهمات و ... به درخواست کنندگان واگذار نخواهند کرد.

رئیس پلیس فتا فراجا با تاکید بر عزم جدی پلیس فتا در برخورد با این دو پدیده مخل امنیت و آرامش هموطنان در فضای مجازی؛ از کاربران خواست: ضمن مشارکت با پلیس فتا در پاکسازی فضای مجازی در صورت مشاهده موارد مشکوک و مجرمانه موضوع را از طریق شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به پلیس فتا گزارش کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • حفظ حریم خصوصی و امنیت داده‌های کاربران؛ از ایران تا آمریکا
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • ایروانی: تنها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • ایروانی:تن‌ها راه بازگشت امنیت به منطقه، پایان دادن به فعالیت‌های بی‌ثبات کننده اسرائیل است
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • تنها راه امنیت در منطقه از زبان نماینده ایران در سازمان ملل