Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام حسن روحاني پيش از ظهر امروز در سالن ابن سيناي همدان گفت: درود و سلام من بر مردم ديار کهن همدان. سلام و درود بر مردم شهرستان ملاير، نهاوند، تويسرکان، بهار، کبودرآهنگ و...

او ادامه داد: ما در انتخابات آمده‌ايم تا به بداخلاقي‌ها پايان دهيم و به خشونت‌ورزان و افراطيون بگوييم دوره شما تمام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شما هشت سال در اين کشور بوديد و مردم ديدند که در اين کشور چه کرديد.

منطق شما ممنوع کردن است

رييس دولت يازدهم با بيان اينکه ما دنبال آزادي هستيم و حتي در سالن‌مان بداخلاق‌ها را راه مي‌دهيم، اظهار داشت: اينجا روزي است که بايد براي روزهاي آينده تصميم بگيريم. منطق شما ممنوع کردن است و چيز ديگري نداريد. منطق شما هوچي‌بازي است و چيز ديگري نداريد.

روحاني با بيان اينکه جوانان غيور ما راه آزادي را انتخاب کرده‌اند، تصريح کرد: شما در طول اين چهار سال در همه جلسات آمديد تا همه شبکه‌هاي اجتماعي را ببنديد. شما در مسير پيشرفت و آزادي جوانان ما نخواهيد بود.

دولت يازدهم دولت اتصال ايران به جهانيان است

او افزود: مردم ما امروز در همدان شاهد بودند که يک و نيم برابر ده سال قبل براي همدان تلاش کرديم. عليرغم خواست دلواپسان که از افتتاح بدشان مي‌آيد امروز راه آهن همدان افتتاح شد. يک ماه ديگر هم راه آهن کرمانشاه افتتاح مي‌شود و ماه بعد راه آهن اروميه افتتاح مي‌شود و ماه بعدش راه آهن رشت و ماه بعدش راه آهن تبريز.

رييس‌جمهور تاکيد کرد: دولت يازدهم دولت اتصال ايران به جهانيان است. امروز مي‌بينيد که در چند ماه ۵ استان به راه آهن سراسري متصل مي‌شود. اين دولت مصمم است که به زودي سازمان ملي جوانان را افتتاح کند. من از شما سوال مي کنم چه شده است که براي عده‌اي از کاسبان تحريم غصه ايجاد شده است؟ هر چقدر ناراحت و غصه‌دار باشيد بدانيد که اين مردم ۱۲ روز ديگر پاسخ شما را خواهند داد.

ملت ما خرداد ۹۲ اعلام کرد که راه حصر و انزواي ايران را نمي‌پذيرد

روحاني با بيان اينکه ملت ما در انتخابات خرداد ۹۲ اعلام کرد خشونت را قبول ندارد، خاطرنشان کرد: ملت ما خرداد ۹۲ اعلام کرد که راه حصر و انزواي ايران را نمي‌پذيرد. ملت ايران يکبار ديگر هم اعلام کرد که مسيرش مسير آزادي است و آن اسفند ۹۴ بود. ارديبهشت ۹۶ هم يکبار ديگر مردم ايران اعلام مي‌کنند آنهايي که در طول ۳۸ سال فقط اعدام و زندان بلد بودند، را قبول ندارند.

با پول بيت‌المال به روستاها و شهرها مي‌روند تا مردم را نااميد کنند

او افزود: من به همه دوستان و همه آنهايي که اين روزها از پول بيت‌المال و پولي که بخاطر امنيت به آنها داده شده است و به روستاها و شهرها مي‌روند تا مردم را نااميد کنند مي‌پرسم چه چيزي موحب هراس شما شده است؟ اگر اين ملت هم پيروز شود شما هم پيروز خواهيد بود. اگر اين ملت پيروز شود، آن وقت در سفرتان ناني را خواهيد خورد که حاصل دسترنج کشاورز ايراني را خواهيد خورد.

اجازه نمي‌دهم خانه عدالت به خانه اتهام و دروغ تبديل شود

رييس‌جمهور تاکيد کرد: آن روزي که ۷۵۰ ميليارد پول نفت در دست‌تان بوده است، براي مردم ايران چه کرديد؟ چه شده است که سخنگوي يک نهاد در اين دو سه هفته سياه نمايي دولت را ياد گرفته است؟ اجازه نمي‌دهم خانه‌اي که بايد خانه عدالت باشد به خانه اتهام و دروغ تبديل شود. البته شما نمي‌خواهيد روحاني اين مسير را ادامه دهد.

ما آنهايي که پشت ميز نشسته‌اند و حکم صادر کرده‌اند را نمي‌خواهيم

روحاني تاکيد کرد: ۱۲ روز ديگر بايد راه‌مان را به جهانيان يکبار ديگر اعلام کنيم. ما انحصارگرايان را نمي‌خواهيم. ما آنهايي که پشت ميز نشسته‌اند و حکم صادر کرده‌اند، نمي‌خواهيم. راه ما مشخص است. راه ما همزيستي مسالمت آميز ميان اقوام ايراني است. ما نمي‌گذاريم درصد درست کنيد. ما ملت صد در صدي هستيم. ملت ايران با حقوق شهروندي واحد راه مان را ادامه مي دهيم.

هر نفر به همراه ۱۱ نفر ديگر به صندوق برويد

او ادامه داد: در ۲۹ ارديبهشت که روز حماسه ماست و همه بايد به صندوق برويم. پس تنها نرويد و هر نفر به همراه ۱۱ نفر ديگر به صندوق برويد يعني ۱۲ نفره به صندوق آرا برويد. اگر همه آنهايي که مي‌خواهند ناامني را به کشور بازگرداند و مي‌خواهند آرامش منطقه را برهم بزنند، بدانند ما براي آرامش و امنيت و پيشرفت ايران عزيز به پاي صندوق راي خواهيم رفت. ما براي پيشرفت و اشتغال زنان به صندوق راي خواهيم رفت.

در هشت سال ۸۶۰ هزار خانم را بيکار کردند

روحاني خاطرنشان کرد: آنهايي که در هشت سال ۸۶۰ هزار خانم را بيکار کردند اما در دولت يازدهم ۷۵۰ هزار بانو سرکار رفتند. اگر شما جوانان در خانه بنشينيد بدانيد در پياده‌روهاي ما هم ديوار خواهد بود. شما آنها را نمي‌شناسيد من آنها را مي‌شناسم. آنها روزي در جلسه‌اي تصميم گرفتند که در تهران و در پياده رو ديوار بکشند. آنها مي خواستند پياده رو زنانه و مردانه ايجاد کنند همانطور که در محل کارشان بخشنامه تفکيک جنسيتي را صادر کردند.

او خاطرنشان کرد: ما بايد براي اشتغال جوانان قدم برداريم و نه با حرف. آن کسي مي‌تواند براي اشتغال حرف بزند که در سال ۹۵، ۶۵۰ هزار اشتغال ايجاد کرد. بجاي آنکه جوانان و جامعه را بخواهيم در مسير فريب قرار دهيم دولت در بهمن ۹۵ طرح کارورزي و اشتغال آنها را تصويب کرده است ولي عده‌اي همان طرح را به صورت ناقص به مردم وعده مي‌دهند.

رييس‌جمهور يادآور شد: طرح کاروزي براي جوانان را ما در برنامه ششم اعلام کرديم که به صورت متوسط ۹۵۵ هزار شغل براي جوانان درست خواهيم کرد. عدد شغل محاسبه شده و کارشناسي شده و در هزاران جلسه بررسي شده و در قالب لايحه به مجلس داده شده است. چرا گفتيم ۹۵۵ هزار نفر و نه يک ميليون. اين بخاطر محاسبات کارشناسي ما بود. اين عدد مصوب برنامه ششم در مجلس و با پيشنهاد دولت است.

آيا مي‌خواهيم چهره‌هايي که مرحوم هاشمي را مخدودش کردند به کارشان ادامه دهند؟

او گفت: من از شما مي‌پرسم آيا مي‌خواهيم مظلوميت‌ها در اين کشور ادامه يابد؟ آيا مي‌خواهيم باز چهره‌هايي که مرحوم هاشمي را مخدودش کردند به کارشان ادامه دهند؟ آيا مي‌خوايم جامعه ما از بيانات خاتمي عزيز استفاده نکند. چرا عزيزان و چهره‌هاي عزيز ما و آنهايي را که به ملت خدمت کردند و گفت‌وگوي ميان ملت‌ها را به ارمغان آوردند و آنها را چهره واقعي ايران را به دنيا نشان دادند، خانه‌نشين مي‌کنيد؟ با چه قانوني؟

روحاني با اشاره به اينکه ما ۲۹ ارديبهشت پاي صندوق مي‌رويم تا بزرگان‌مان را به جامعه برگردانيم، گفت: ما ۲۹ ارديببهشت به صندوق مي‌رويم تا شرايط امنيتي به دانشگاه بازنگردد. ما نمي‌خواهيم ۱۶ آذر سخنراني در دانشگاه ممنوع باشد. ما نمي‌خواهيم بازار صادرات کشورمان را به ديگران بسپاريم. نفت صادراتي شما را چه کساني گرفته بودند؟ يک ميليون بشکه صادراتي نفت شما را چه کساني گرفتند؟ آيا در اختيار گذاشتن بازار صادراتي ملت ايران به ديگران افتخار دارد؟

او ادامه داد: شما به کشورهاي همسايه خيلي کمک کرديد. آنها دلشان مي‌خواهد شما مجددا برگرديد. چون کشتيراني ما تحريم بود کشتي ما بايد به کشورهاي همسايه مي‌رفت و ما با لنج کالاهاي‌مان را به ايران مي‌آورديم. براي هر کانيتنر بايد ۷۰۰ دلار اضافه‌تر مي‌داديم. با اجازه چه کسي شعار داديد. از يک تکه تاريخي سخنراني کرديد ولي از همان تکه تاريخي سه بار عليه فلسطين در سازمان ملل قطعنامه گرفتيد.

بايد دانشگاه‌ها را آزادتر کنيم و دروغ را در اين کشور ريشه کن کنيم

روحاني يادآور شد: ما در ۲۹ ارديبهشت از منافع ملت ايران و قدرت واقعي ايران سخن مي‌گوييم و مي‌خواهيم بگوييم کشور ما بايد صادرکننده بنزين و گازوئيل باشد. شما هم بنزين و هم گازوئيل را از خارج وارد مي‌کرديد ولي اين دولت مردم را به خودکفايي رساند. ما امروز صادرکننده گازوئيل هستيم ولي به زودي در بنزين خودکفا شده و آن را صادر خواهيم کرد.

او عنوان کرد: در يک منبع مشترک کشور همسايه دو برابر ما گاز را برداشت مي‌کرد. در زمستان از همسايه‌مان خواستيم گاز بخريم و آنها ۹ برابر گاز را به ما فروختند. همان همسايه مجددا گاز را قطع کرد ولي ديدند ما احوالي ازشان نمي‌پرسيم و بعد از ۱۵ روز مجددا گاز را وصل کردند. ما عزت را در عمل و نه در شعار مي‌خواهيم. مردم عزيز ۲۹ ارديبهشت بداخلاق‌ها را مايوس کنيد و آزادي بيشتر ملت ايران را رقم بزنيد و دانشگاه‌ها را آزادتر کنيم و دروغ را در اين کشور ريشه کن کنيم و اخلاق را به اين کشور برگردانيم. دوباره ايران دوباره اسلام دوباره اميد و دوباره اعتدال

منبع: ایلنا

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۸۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، در دیدار دوره‌ای با مدیران خود عنوان کرد: یکی از موارد ردصلاحیت من یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام. به گزارش انتخاب، وی در این نشست از انتشار عمومی پاسخ خود به نامه شورای نگهبان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
روحانی همچنین گفته است: باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

کد خبر 848583 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه حسن روحانی شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • برگزاری گردهمایی و پیاده‌روی با هدف افزایش آگاهی و فرهنگ‌سازی نسبت به اختلال طیف اوتیسم
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • افشای دلایل رد صلاحیت حسن روحانی
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی از سوی شورای نگهبان
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • سعید دقیقی: 100 میلیارد از جیب مردم قزوین برای خرید پرسپولیس رفته است؛ شهرداری برای شمس آذر هزینه کند!