Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه کیفری تهران نماینده فدراسیون تیراندازی با کمان را به خاطر جعل امضا به یک سال حبس محکوم کرد.

به گزارش قدس آنلاین، کریم صفایی رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان در زمان محمد عباسی وزیر ورزش سابق از سمت خود برکنار شد.

در جریان این اتفاقات دو نماینده از فدراسیون که در حال حاضر نیز یکی از آنها با تیم‌های ملی همکاری می‌کند با جعل امضا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون جهانی اعلام کردند صفایی از سمت خود استعفا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دنبال این اتفاقات با شکایت کریم صفایی دادگاه حکم خود را به سود صفایی صادر کرد، اما با واخواهی نماینده فدراسیون پرونده دوباره مورد بررسی قرار گرفت که حکم جدید صادر شد.

براساس رأی دادگاه کیفری 2 تهران ویژه رسیدگی به جرائم کارکنان دولت، آقای (الف.ن) به اتهام مشارکت در جعل به تحمل یکسال حبس از حیث جعل و و پرداخت یک میلیون ریال جزای نقدی به استناد مواد 6 و 7 جرائم رایانه‌ای گردیده است.

این حکم ظرف 20 روز قابل اجراست.

به دنبال برکناری کریم صفایی، محمدعلی شجاعی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۸۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند

رئیس اداره داروخانه‌های سازمان غذا و دارو، از رتبه بندی داروخانه‌ها بر اساس شاخص شفافیت و برخورد قانونی با آن‌ها خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مینا آژوغ گفت: رتبه بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول انتخاب شده و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل دارو‌های دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد. همچنین در ادامه برای سایر دارو‌های دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • «رنگین‌کمان تمدن‌ها» رونمایی می‌شود
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • خشکه مقدس هایی که تیرهای کمان شیطان هستند؛ خوارج امروز کیستند؟ (فیلم)
  • کمبودهای درمانی استان بوشهر رفع شود
  • داروخانه‌ها هم رتبه‌بندی می‌شوند
  • داروخانه‌های خاطی در توزیع انسولین شناسایی شدند
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی