Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - بندرعباس - مديرکل اطلاعات استان هرمزگان گفت: 30 نفر از اخلالگران در فضاي مجازي دستگير و به مراجع قضايي تحويل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سليمي ظهر دوشنبه در نشست خبري که با مناسبت نيمه شعبان و هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) در سالن جلسات نوسازي مدارس استان برگزار شد، بيان داشت: مهمترين ويژگي دستگاه اطلاعاتي جمهوري اسلامي ايران اخلاص، فداکاري نيروها و اعتقاد اين مجموعه به آموزه هاي ديني مبني بر حس خداجويي عشق به اهل بيت و ولايت مداري و تعلق خاطر به رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: دوري از جناح بندي هاي سياسي و در عين حال مجهز بودن به دانش روز و برخورداري از امکانات و همگرايي با ساير دستگاه هاي کشور اين نهاد مهم را به يکي از مقتدرترين و کارآمد ترين نهدهاي اطلاعاتي دنيا و کشور تبديل کرده است. همين ويژگي ها باعث شده که تلاش هاي شبانه روزي نيروهاي جان بر کف وزارت اطلاعات در مقابله با توطئه هاي دشمنان نظام به ثمر بنشيند و امنيت و آرامش را براي مردم به ارمغان بياورد.
سليمي عنوان کرد: عليرغم دسيسه مختلف دشمنان اسلام در ايجاد فتنه و ناامني در کشور، ارزيابي امنيت در کشور نشان از وجود يک امنيت پايدار در کشورمان مي دهد و اين ضريب امنيت در مقابل کشورهاي مختلف بي بديل و بي نظير است و رضايتمندي بالاي مردم از ارزيابي عملکرد اين وزارتخانه شاهد اين مدعاست.
مديرکل اداره کل اطلاعات هرمزگان اظهارداشت: اين امنيت پايدار حاصل تلاش و همت همه نيروهاي جان بر کف ارتش، سپاه پاسداران، نيروهاي انتظامي، بسيج و ساير نهادها و دستگاه هاي امنيتي است که تلاش و مجاهدت اين نيروها در محافظت از خليج فارس و درياي عمان و آب هاي آزاد بر کسي پوشيده نيست و اميدواريم اين روند همواره مستحکم ادامه پيدا کند. البته همراهي مردم شريف استان چه شيعه و چه سني نيز نقش به سزايي داشته است.
وي با اشاره به نزديک شدن به زمان برگزاري انتخابات در کشور افزود: بعد از پيروزي انقلاب اسلامي و پايه گذاري نظام جمهوري اسلامي سرويس هاي اطلاعاتي غربي با همراهي برخي کشورهاي خبيث منطقه تلاش فراواني کردند که براي مهار و محدودسازي تفکر انقلاب اسلامي چه اقداماتي بايد انجام دهند و مانع از الگوسازي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران شوند.
سليمي تصريح کرد: آنها به اين نتيجه رسيده اند که رويکرد اسلامي و انقلابي نظام، پشتوانه مردمي است که نظام جمهوري اسلامي را مستحکم و پايدار کرده است. لذا پروژه اسلام هراسي و ايران هراسي را در دستور کار قرار داده اند.
وي ادامه داد: از يک سو با توليد داعش و حمايت از گروه هاي خشن و تندرو و تروريستي تکفيري پروژه اسلام هراسي خود را تکميل کردند و تلاش کردند اين فتنه را به داخل جمهوري اسلامي نيز بکشانند که با هوشياري نيروهاي جان بر کف امنيتي موفق نشدند و اين به معناي اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي و دستگاه اطلاعاتي و نظامي کشور است.
وي ابرازداشت: در استان هرمزگان نيز نيروهاي تکفيري تروريستي تلاش زيادي در راستاي جلب و جذب نيرو داشتند که با درايت و اقتدار سربازان گمنام امام زمان(عج) و در سايه وحدت و همدلي تشيع و اهل سنت استان به رغم تلاش هاي جريان تکفيري ضربات مهلکي به آنها وارد شد و با اشراف اطلاعاتي و رصد تحرکات انها استان ما از امن ترين استانهاي کشور است.
مديرکل اداره کل اطلاعات استان هرمزگان گفت: وظيفه ذاتي اطلاعات به دليل ملاحضات حفاظتي و امنيتي و به رسم گمنامي نمي تواند همه اقدامات و دستاوردهاي خود را مثل ساير دستگاهها و ارگان هاي ديگر کشور به جامعه عرضه کند. اما بخشي از اقدامات قابل ارائه اداره کل اطلاعات استان هرمزگان را خدمت مردم اعلام مي کنيم.
وي بيان داشت: در حوزه سياسي، اجتماعي و فرهنگي استان با توجه به اينکه در آستانه رخداد بزرگ انتخابات رياست جمهوري، ميان دوره اي مجلس و شوراهاي اسلامي شهر و روستا قرار داريم سربازان گمنام امام زمان (عج) از ماهها قبل در راستاي امنيت و ايجاد زمينه حضور حداکثري مردم تلاش شبانه روزي کردند و با اشراف کامل وضعيت استان را رصد مي کند.
وي خاطرنشان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) که مجهز به دانش و امکانات تجهيزات فني روز هستند در راستاي مقابله فراگير با توطئه دشمن در حوزه جنگ نرم با رصد فضاي مجازي برخي از اخلالگران و عناصر مخرب که در کانال ها و گروههاي فضاي مجازي با فعاليت هاي ضدديني سعي در انحراف افکار عمومي داشتند شناسايي و در اين راستا طي کيس مشترکي بيش از 30 نفر از عناصر شناسايي و تحويل مراجع قضايي شدند.
اين خبر تکميل مي شود ...

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۸۳۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم

حکومت طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت سالروز پیروزی مجاهدین در افغانستان اعلام کرد برای حفظ دستاوردهای جهاد مردم این کشور تلاش می‌کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، حکومت طالبان در بیانیه‌ای به مناسبت 8 ثور/اردیبهشت، سالروز پیروزی مجاهدین بر حکومت کمونیستی در افغانستان نوشت «سی و دومین سال پیش در چنین روزی، پس از 14 سال مبارزه پدیده شوم کمونیسم و در کنار آن شوروی در کشور ما شکست خورد و ملت مجاهد افغان توانست آخرین اداره کمونیستی را سرنگون و کشور را به گونه کامل آزاد سازد».

بیانیه افزود: «هشتم ثور 1371 هـ ش روز کامیابی و آزادی مردم افغانستان است که قربانی‌های ملت مجاهد نتیجه داد و مردم و کشور ما از شر هیولای کمونیسم نجات یافتند».

حکومت طالبان همچنین در این بیانیه کودتای کمونیستی 7 ثور در سال 1357 را نیز روز سیاه افغانستان نامید و تأکید کرد: «کشور ما پس از 20 سال جهاد از یک اشغال دیگر نیز آزاد شد و نظام اسلامی برقرار گردید، بنابراین امارت اسلامی با تمام توان تلاش می‌کند تا  ثمره قربانی‌ها و مبارزات چندین ساله ملت ما یکبار دیگر ضایع نگردد و نظام اسلامی را که آرمان شهدا است، به گونه کامل نافذ می‌کند».

گزارش تسنیم| «هشتم ثور»؛ شیرینی که با اختلاف به کام مردم افغانستان تلخ شد«8 ثور» روزی پر افتخار در تاریخ افغانستان

کودتای هفتم اردیبهشت توسط حزب دموکراتیک خلق افغانستان منجر به روی کار آمدن حکومت کمونیستی در این کشور شد. حکومت کمونیستی که برای تحمیل عقاید الحادی و مارکسیستی بر مردم افغانستان تلاش می‌کرد، اما با واکنش جدی مردم روبه‌رو شد و رفته‌رفته قیام‌های مردمی در این کشور شکل گرفت.

وقتی نظام «داوود خان» براثر کودتای کمونیستی سقوط کرد و چپی‌ها به قدرت رسیدند، با شکل‌گیری آهسته‌آهسته مقاومت در برابر آن‌ها، سربازان روس برای حمایت از نظام دست‌نشانده‌شان وارد افغانستان شدند.

در نهایت مردم متدین افغانستان پس از 14 سال جنگ و مقاومت، حکومت کمونیستی و ابرقدرت تا دندان مسلح را شکست دادند و هشتم ثور سال 1371 نیروهای مجاهدین آخرین سنگر حکومت کمونیستی در کابل را تصرف کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌هایی را در پی دارد
  • سبک آپارتمان نشینی امروزی آسیب‌های را در پی دارد
  • مردم سالاری نظام جمهوری اسلامی در دنیا بی‌نظیر است
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • معاون رئیس‌جمهور: ۵۰۰ هزار خانه تحویل متقاضیان شد
  • کادرسازی برای نظام جمهوری اسلامی اولویت حلقه صالحین باشد
  • مراجع قضایی شهرستان ری رویکرد زیست محیطی دارند+فیلم