Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت الاسلام سید مصطفی هاشمی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری با اشاره به فشرده بودن برنامه‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و لغو سفر وی به استان اظهار کرد: هفته آینده به صورت قطعی این استان میزبان کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: علیرضا زاکانی و محسن رضایی نیز در هفته آینده به چهارمحال و بختیاری سفر خواهند کرد و در جمع مردم و حامیان حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی سخنرانی می‌کنند.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هم‌اکنون کمیته تولید محتوا و پاسخ به شبهات در ستاد مرکزی راه‌اندازی شده است گفت: برجسته‌ترین اساتید دانشگاه، حوزه و... در ستادها حاضر هستند و با حضور در بین مردم و دیدارهای چهره به چهره با آن‌ها در سراسر استان به سئوالات و شبهات پاسخ خواهند داد.

هاشمی ادامه داد: اگر بساط دزدی‌ها، اختلاس‌ها و حقوق‌های نجومی برچیده شود هر وعده‌ای می‌تواند عملیاتی شود و مانعی در راه نخواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های اقتصادی حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی خاطرنشان کرد: مسکن، اشتغال، ازدواج جوانان و مبارزه با فساد چهار محور اصلی برنامه‌های اقتصادی وی در صورت پیروزی در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری است.

رئیس ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در چهارمحال و بختیاری گفت: مسئله‌ای که امروز جان مردم را به لبشان رسانده است مشکل بیکاری جوانان است چرا که دولت در این زمینه هیچعمل مثبتی نداشته و ندارد و امروز شاهد بیکاری شاغلان در کارگاه‌های تولیدی و کارخانه‌های سراسر کشور هستیم.

وی با اشاره به شایعات مطرح در گروه‌های مجازی در رابطه با استفاده حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی از بودجه‌های تولیت آستان قدس رضوی گفت: همه ستادهای استانی و شهرستانی در سطح کشور به صورت مردمی و خیری راه‌اندازی شدند و در حال فعالیت هستند و به چهارمحال و بختیاری از ستاد انتخابات کشور تنها 30 میلیون تومان بودجه جهت تبلیغات تخصیص داده شده است و تاکنون ستاد از این میزان اعتبار جهت تبلیغات و نصب بنر در سطح استان استفاده نکرده است و همه این موارد به صورت مردمی و خودجوش بوده است.

هاشمی با اشاره به اینکه تمام تلاش ما بر پیروزی در انتخابات بدون رخ دادن حتی یک گناه در ستادهای انتخاباتی است تصریح کرد: قانون، تقوا و توجه به اخلاق و ادب مهم‌ترین اصولی است که باید در ستادها رعایت شود و در این خصوص جلسات توجیهی متعددی با مدیران و اعضای ستادهای سراسر استان برگزار شد.

هاشمی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری هیچ محدودیتی برای راه‌اندازی ستاد وجود ندارد و تنها باید با فرمانداری‌ها هماهنگ شد و در حال حاضر در همه شهرستان‌های استان ستادهای انتخاباتی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/ح

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۸۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد

در اولین روز محاکمه دونالد ترامپ در پرونده «خرید سکوت»، دادستان‌های ایالت نیویورک آمریکا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق این کشور را به نقض قانون و فساد در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ با تلاش برای پنهان کردن رابطه با یک بازیگر فیلم‌های مستهجن متهم کردند.

براساس گزارش العربیه، اعضای هیات منصفه در این محاکمه مهم به طور مختصر از دیوید پکر، اولین شاهد و ناشر سابق «National Enquirer» شنیدند که او در طرحی برای سرکوب داستان‌هایی که ترامپ نمی‌خواست منتشر شود، شرکت داشت و به رئیس‌جمهور سابق کمک کرد تا در انتخابات پیروز شود.

ترامپ در اولین محاکمه خود متهم به جعل سوابق تجاری برای سرپوش گذاشتن بر پرداخت ۱۳۰۰۰۰ دلار به استورمی دنیلز، ستاره فیلم‌های مستهجن در سال ۲۰۱۶ برای پنهان کردن روابط خود که به گفته او ده سال قبلتر رخ داده بود، شد. اما در مقابل ترامپ به بی گناهی اعتراف و انجام این کار را رد کرد.

متیو کولانجلو، دادستان کل آمریکا گفت: این یک توطئه برنامه ریزی شده، هماهنگ و بلندمدت برای تأثیرگذاری بر انتخابات ۲۰۱۶ بود، برای کمک به پیروزی دونالد ترامپ از طریق هزینه‌های غیرقانونی برای ساکت کردن افرادی که در مورد رفتار او حرف بدی برای گفتن داشتند.

از سویی دیگر تاد بلانچ، وکیل ترامپ به هیات منصفه گفت که رئیس جمهور سابق هیچ جرمی مرتکب نشده است و دادستان نباید این پرونده را مطرح می‌کرد.  او افزود: تلاش برای تأثیرگذاری در انتخابات اشکالی ندارد، به این می‌گویند دموکراسی، آنها چیز شومی را به این ایده اضافه کرده اند که انگار جرم است.

پرونده خرید سکوت ممکن است تنها مورد از چهار پرونده جنایی علیه ترامپ باشد که قبل از انتخابات ریاست جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر برگزار شود، رسیدگی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • ناکامی رئیسی در مبارزه با فساد و عمل به وعده‌های انتخاباتی‌اش به روایت میرلوحی /اسم ۲ کارشناس اقتصادی دولت را نام ببرید؟
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • رئیس دبیرخانه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی منصوب شد
  • ۹ روز مانده تا آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
  • آغاز مهلت قانونی تبلیغات دور دوم انتخابات از ۱۳ اردیبهشت
  • اعزام ۱۳ نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر بام ایران برای امدادرسانی در چهار حادثه
  • قطار وعده‌ ها برای اتصال چهارمحال و بختیاری به خط ریلی!
  • قطار وعده‌ها برای ساخت راه‌آهن در چهارمحال و بختیاری
  • زمان آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس