Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@14:49:37 GMT

انتشارات سوره مهر مورد اعتماد جامعه است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۸۸۰۸

به گزارش بولتن نیوز به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری درباره اینکه ارزیابی‌اش از فعالیت‌های انتشارات سوره مهر چیست و آیا این انتشارات به عنوان یک ناشر جریان‌ساز توانسته ادبیات انقلاب و دفاع مقدس را به جایگاه مطلوبی برساند، اظهار کرد: مردم وقتی کتابی با نشان انتشارات سوره مهر می‌بینند؛ خوشبختانه به آن اعتماد و با خیال راحت آن کتاب را تهیه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم همکاران که با زحمت توانسته‌اند به این مرحله برسند بتوانند ان‌شاءالله این اعتماد مردم را پاس بدارند؛ چراکه به هر حال این اعتماد به راحتی به‌دست نیامده است.
رئیس حوزه هنری ادامه داد: از سویی دیگر نیز ما این افتخار را داریم که ناشر معارف و ادبیات شهیدان عزیزمان و افتخارات ملت هستیم. بنابراین این توفیقی است که ما را از خیلی‌ها متمایز می‌کند. از این جهت هم ممنون خداوند هستیم و امیدواریم در این راه و رسالت موفق باشیم؛ چراکه به هر حال ترویج افتخارات ملت ایران و بیان کردن این افتخارات در برهه‌ای از تاریخ کار بزرگی است.
وی در پاسخ به اینکه آیا انتشارات سوره مهر توانسته جای خود را میان مخاطبان پیدا کند، خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم همین‌طور است. وقتی نوع خریدها و استقبال از این انتشارات و همچنین تیراژها را می‌بینیم کاملا ویژه است و این اقبال نه تنها در نمایشگاه‌ها بلکه در فروشگاه‌های انتشارات سوره مهر من‌جمله میدان انقلاب که می‌رویم می‌بینیم همیشه شلوغ است و تقریبا هم خواص و هم عموم به آثار سوره مهر اعتنا دارند.
مومنی شریف در پایان درباره اینکه امسال هم انتشارات سوره مهر به عنوان ناشر برگزیده انتخاب شد، این ناشر برای حفظ موفقیت‌ها و جایگاه خود در آینده باید یه چه سمت و سویی حرکت کند، توضیح داد: همین انگیزه‌ای که در حال حاضر در میان همکاران ما وجود دارد بسیار عالی است. دوستان به کار به عنوان یک امر مهم و مقدس نگاه می کنند؛ همین نگاهشان را ادامه بدهند و آن را حفظ کنند؛ طبیعی است که با توجه به نیازهای روز و اتفاقاتی که در حوزه کتاب می‌افتد، ما همیشه باید به‌روز و اول باشیم.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۸۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم

سجاد اسحاقیان سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از تولید نماهنگی جدید خبر داد و گفت: تلاوت آیات ٢٥٠ تا ٢٥٢ سوره مبارکه بقره بر اساس قطعه مشهور و ماندگار استاد مصطفی اسماعیل با سبکی جدید از تلاوت گروهی قرآن کریم با اجرای قاریان نوجوان گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم تولید شد.

سرپرست گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم افزود: این همخوانی کاری از گروه تواشیح بین‌المللی تسنیم است که جدیداً تولید و منتشر شده است.

وی بیان کرد: این اثر در مجموعه تخصصی صدا و تصویربرداری آن در استودیو قرآنی تسنیم اصفهان صورت گرفته است.

این نماهنگ در ادامه تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 6091807 فاطمه علی آبادی

دیگر خبرها

  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از بی‌اعتمادی جامعه ایران نسبت به همدیگر، رسانه و مسئولان (فیلم)
  • نقش‌آفرینی ورزشکاران بسیجی گوشه‌ای از افتخارات بسیج است
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت توهین‌ به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • دستگاه قضا با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهد
  • تلاوت آیات سوره بقره از سوی گروه تواشیح بین المللی تسنیم
  • نشر آموت با ۱۸۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب