Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: از برگزاری اردوهای تیم ملی و مسابقات کشوری در استان بوشهر حمایت می‌کنیم. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، عزت الله ابراهیمی پیش از ظهر امروز در مجمع سالیانه و عمومی هیات کونگ فو و هنرهای رزمی استان بوشهر افزود: بوشهر یکی از استان‌های فعال در این رشته است و بیشتر مدال‌های ورزشکاران این استان در سبک توآ به دست آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به فعالیت بیش از720 هزار ورزشکار سازمان یافته در کونگ فو و هنرهای رزمی کشور افزود: این فدراسیون یکی از فدراسیون های پرجمعیت ورزشی است و ورزشکاران ما موفقیت‌های فراوانی به دست آورده‌اند.

ابراهیمی بیان کرد: قرار است امسال نخستین دوره مسابقات کونگ فو کشورهای جهان اسلام به میزبانی مشهد مقدس با حضور بیش از50 کشور برگزار شود.

رئیس سبک کمیته توآ کشور نیز با اشاره به حضور 70 هزار ورزشکار در این سبک، گفت: در استان بوشهر بیش از دو هزار ورزشکار در این سبک فعالیت می‌کنند و این سبک یکی از رشته‌های نشان آور به شمار می‌رود.

موسی یحیایی افزود: قرار است تیر امسال تیم ملی کونگ فوتوآ به مسابقات جهانی گرجستان اعزام شود که از استان بوشهر نیز مربی و چند تن از ورزشکاران حضور خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۸۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر کل کمیته امداد فارس می‌گوید: در این اردوی جهادی، ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور با ۳۲ یونیت به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد نیازمند مناطق محروم استان خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.

موصلی افزود: پیش بینی می‌شود در این ۴ روز بیش از ۲ هزار نفر از خدمات داندان پزشکی این اردوی جهادی استفاده کنند. 

این اردو به مدت چهار روز در شیراز در حال برگزاری است و تا ۱۵ اردیبهشت با شعار مکتب صادق وعده صادق خدمت صادق ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • برپایی اردوی تیم ملی تنیس
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • اردوی پایانی تیم ملی هاکی بانوان برای حضور در قهرمانی آسیا
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور
  • حضور ۸۰ دندان پزشک از سراسر کشور در اردوی جهادی شیراز