Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:24:04 GMT

۴۵۰ ذاکر و مداح اهل بیت (ع) در بیرجند شناسایی شدند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۹۰۹۶

۴۵۰ ذاکر و مداح اهل بیت (ع) در بیرجند شناسایی شدند

بیرجند- مسئول کانون مداحان بیرجند از شناسایی ۴۵۰ مداح و ذاکر اهل بیت در این شهرستان خبر داد و گفت: تاکنون اطلاعات ۱۰۰ مداح در سامانه کشوری طوبی به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس سروری پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: ثبت نام از تشکل های دینی در سامانه طوبی از شهریور ماه سال گذشته آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اطلاعات هئیت های مذهبی، کانون های فرهنگی و تبلیغی، انجمن های اسلامی و مداحان نیز در این سامانه ثبت می شود.

سروری با بیان اینکه تاکنون اطلاعات ۱۰۰ مداح جوان بیرجندی در سامانه کشوری طوبی به ثبت رسیده است، افزود: ساماندهی و برنامه ریزی جامع کشوری برای تشکل های دینی و مذهبی از مهم ترین اهداف اجرای این طرح است.

مسئول کانون مداحان بیرجند با اشاره به فعالیت های کانون مداحان بیرجند بیان کرد: این کانون قریب به ۱۲ سال گذشته تاسیس شده و تاکنون اقدامات مطلوبی داشته است.

وی رونمایی از آلبوم بازخوانی سبک های مداحی اصیل و سنتی بیرجند را یکی از اقدامات انجام شده دانست و افزود: در این مجموعه نواها و محصولات مداحان بیرجندی ثبت شده است.

سروری برگزاری کلاس های آموزشی برای مداحان، تجلیل از هشت ذاکر جوان و بازدید ماهیانه از پیرغلامان را از جمله اقدامات کانون مداحان بیرجند دانست.

بنا به گفته مسئول کانون مداحان بیرجند تاکنون ۴۵۰ مداح و ذاکر اهل بیت در شهرستان بیرجند شناسایی شده اند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳

شهردار بیرجند با بیان اینکه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری، ۹۶۰ میلیارد تومان است گفت: با وجود تورم در کشور، بودجه شهرداری در دو سال گذشته ۵ برابر افزایش داشته است.

بهترین با بیان اینکه در این مدت در بخش سرمایه گذاری، ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه وارد شهر بیرجند شده، افزود: گردش مالی یک سرمایه گذار به تنهایی ۳ هزار میلیارد تومان بوده و این در حالیست که تمام بودجه عمرانی تخصیص یافته به استان ۹۰۰ میلیارد تومان است .

وی با بیان اینکه این اقدامات با هدف جذب سرمایه و اشتغالزایی در شهر بیرجند صورت می‌گیرد، گفت: شهرداری بیرجند در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی نیز با هدف توانمند سازی و اشتغال این افراد، تعداد ۴ باب منزل متعلق به شهرداری را در اختیار گرمخانه و ۴ باب منزل دیگر را در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار داده و در سرای مرحوم امینی در بازار بیرجند نیز ۲ مغازه برای فروش تولیدات آسیب دیدگان اجتماعی، در اختیار مجتمع فوریت‌های اجتماعی شهرداری قرار گرفته است .

شهردار بیرجند همچنین از آمادگی شهرداری برای واگذاری رایگان غرفه در روزبازار‌ها با هدف عرضه تولیدات زندانیان نیز خبر داد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • املاک مازاد دستگاه‌ها باید شناسایی و معرفی شوند
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۷۹ پروژه بازآفرینی شهری در محلات خراسان جنوبی
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • انتقاد یک مداح بودجه سنگین نهاد‌های فرهنگی در موضوع حجاب
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • بیش از ۱۳ درصد مساحت شهرها، محدوده هدف بازآفرینی شهری است
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات