Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- فرماندار شهرستان هرسین گفت: نگهداری و کشتار غیر مجاز دام و مرغ زنده به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی، از مهمترین عوامل گسترش بیماری‌های مشترک بین انسان و دام است.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر شاه آبادی امروز دوشنبه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان هرسین، آموزش را رکن اصلی مقابله با بحران دانست و اظهار داشت: آموزش مهمترین رکن پیشگیری و مقابله با بحران ها است و اجرای آن در کاهش اثرات منفی و به حداقل رساندن آسیب ها در صورت وقوع بحران مؤثر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اجرای دوره های آموزشی با موضوع بیماری های مشترک بین انسان و دام در شهرستان هرسین افزود: برگزاری دوره های آموزشی با موضوع بیماری های مشترک بین انسان و دام برای دامداران و آگاه سازی برای کسانی که ارتباط مستقیم با دام دارند می تواند بر روند کاهش شیوع بیماریهای واگیر بین انسان و دام بصورت مستقیم تأثیر گذار باشد.

شاه آبادی نگهداری و کشتار غیر مجاز دام و مرغ زنده را بعلت عدم رعایت ضوابط بهداشتی از مهمترین عوامل گسترش بیماری های مشترک بین انسان و دام دانست.

فرماندار هرسین بر مبارزه جدی با کشتار غیر مجاز دام و مرغ زنده تأکید کرد و از ادارات ذیر ربط شهرستان خواست این موضوع را با جدیت و شتاب بیشتری پیگیری کنند .

وی از شبکه دامپزشکی و بهداشت و درمان خواست بسترهای لازم را در راستای برگزاری دوره های آموزشی برای دامداران با استفاده از اساتید مجرب فراهم کنند و با نصب بنر در سطح شهر و تهیه بروشور برای مردم عادی فرهنگ سازی های لازم را انجام دهند.

شاه آبادی با تاکید بر شناسایی مناطق مشکوک و آلوده به این بیماری ها، گفت: آگاهی از عواقب ابتلا به بیماریهای واگیر بین انسان و حیوان می تواند در مبارزه با شیوع و کاهش تلفات ناشی از این بیماریها مؤثر واقع شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • عوامل کشتار نمازگزاران در هرات شناسایی و مجازات شوند
  • مسکن‌ها؛ مهم‌ترین علت بروز سردرد‌های میگرنی!
  • موردی از تب کریمه کنگو در لرستان مشاهده نشده است
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • تصویری باورنکردنی از بهروز افخمی روی ویلچر؛ بیماری افخمی چیست؟
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • اعلام عوامل کاهش سرقت در کرمان
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار/۴ نفر از اتباع بیگانه دستگیر شدند