Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:22:35 GMT

اسامی ملی پوشان دوومیدانی جانبازان و معلولین

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۹۷۵۶

اسامی ملی پوشان دوومیدانی جانبازان و معلولین

با پایان یافتن رقابت‌های قهرمانی کشور دو ومیدانی جانبازان و معلولین و برگزاری نشست کمیته ی فنی، اسامی دعوت شدگان به تیم ملی اعلام شد.

به گزارش مشرق، پس از اتمام مسابقات و بررسی رکوردها توسط کمیته فنی، 14 ورزشکار موفق شدند حد نصاب‌های مورد نظر برای ورود به تیم ملی را به دست آورند.

علاوه بر این 14 نفر، 17 دو و میدانی کار که رکوردهای آنها بسیار نزدیک به حد نصاب های تعیین شده بود نیز با نظر کمیته فنی مشخص شدند و به زودی به تهران دعوت می‌شوند و طی یک روز، رکوردگیری مجدد از آنها به عمل می‌آید و در واقع شانس مجددی به این ورزشکاران اعطا شد تا در صورت کسب حد نصاب‌ها این نفرات نیز به تیم ملی افزوده شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با مشخص شدن ترکیب اولیه تیم ملی، اولین مرحله از تمرینات برای آمادگی مسابقات جهانی لندن از 31 اردیبهشت تا 5 خرداد برگزار می‌شود و به احتمال زیاد رکوردگیری نفراتی که در لیست شانس مجدد قرار گرفتند نیز در همین ایام انجام می‌شود و ورزشکارانی که موفق شوند به تیم ملی راه یابند، از اردوی بعدی در کنار سایر ملی پوشان تمرینات خود را آغاز می‌کنند.

اسامی 14 دو ومیدانی کار دعوت شده به تیم ملی به شرح زیر است:

اکبر احمدی ، پرتاب وزنه،کلاس F33
علی اصغر جوانمردی،پرتاب وزنه، کلاس F35
مهران نکویی مجد،پرتاب وزنه،کلاس F35
جواد حردانی، پرتاب وزنه، کلاس F38
حامد امیری،پرتاب نیزه و وزنه، کلاس F54
سجاد محمدیان،پرتاب وزنه،کلاس F42
سیامک صالح فرج زاده، پرتاب دیسک و وزنه، کلاس F34
علی محمدیاری، پرتاب دیسک، کلاس F56
محسن کائیدی، پرتاب نیزه و وزنه،کلاس F34
محسن مجیدی، پرتاب دیسک، کلاس F37
امان اله پاپی، پرتاب نیزه، کلاس F57
محمد نعیمی نیا،پرتاب نیزه،کلاس F38
علیرضا مختاری،پرتاب وزنه،کلاس F53
هاشمیه متقیان، پرتاب نیزه،کلاس F56

منبع: فدراسیون جانبازان و معلولین

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۹۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد

به مناسبت فرا رسیدن آغاز عملیات بیت المقدس با حضور امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی فرمانده تیپ ۵۵ هوابرد، مسئولان و کارکنان تیپ و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران ناحیه ۲ شیراز آیین تجلیل از جانبازان دفاع مقدس تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد.

امیر سرتیپ دوم جابر آبادزردشتی ضمن گرامیداشت سالروز آغاز عملیات غرور آفرین بیت المقدس و حضور جانبازان پر افتخار تیپ ۵۵ هوابرد در مراسم مذکور افزود: همه جانبازان در طول انجام خدمت و حضور در جنگ تحمیلی بدون هیچ چشم داشتی قدم در راه فی سبیل الله گذاشتند و بدون توقعی خالصانه و با تمام وجود در جنگ تحمیلی ایثارگری کردند؛ لذا مقاومت، پایمردی وصبر ایثارگران و جانبازان و تحمل سال‌ها درد و رنج ناشی از مجروحیت ستودنی است.

او گفت: مقام معظم رهبری می‌فرمایند: «ایثارگری یعنی ندیدن و به حساب نیاوردن خود» بنابراین جانبازان همیشه از حق خود و خانواده شان گذشته اند و برکاتش را ما امروز در پیشرفت همه جانبه نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد هستیم و تیپ ۵۵ هوابرد به خود می‌بالد که ۱۲۷۰۰ جانباز والا مقام را به این مملکت تقدیم کرده است.

گفتنی است در این مراسم تعدادی از جانبازان دفاع مقدس، خاطرات خود را از حضور در عملیات بیت المقدس و فتح خرمشهر بیان کردند و در پایان با اهداء لوح و هدیه از سال‌ها صبر و استقامت آنها تجلیل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • طلا و برنز ۲دونده مرد و زن ایران در تور بین‌المللی دوبی
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • مسابقات بین المللی دوومیدانی دبی| اسماعیل نژاد برنزی شد/ قهرمانی امیریان در رقابت ۸۰۰متر
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • حادثه آسانسور در کرمانشاه موجب مرگ نصاب شد
  • ۹ راهکار موثر برای کاهش وزن در زنان بالای ۳۰ سال
  • آیین تجلیل از جانبازان تیپ ۵۵ هوابرد
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله