Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@20:37:10 GMT

انتخاب اگر آگاهانه و عالمانه باشد قطعا انتهای آن موفقیت است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۲۹۹۳۵

انتخاب اگر آگاهانه و عالمانه باشد قطعا انتهای آن موفقیت است

فرماندار اسلامشهر گفت: هر انتخابی اگر آگاهانه و عالمانه باشد قطعا انتهای آن موفقیت است اگر انتخاب از روی آگاهی صورت نگیرد دچار مشکل خواهیم شد. جوانان ببینید و بررسی کنند و در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اسلامشهرخبر، امیر اله حقیقی در همایش شور جوانی و مشارکت حداکثری در انتخابات با حضور نوجوان و جوانان دختر و پسر این شهرستان ضمن تبریک ولادت باسعات حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان گفت: میزبان اصلی این برنامه شما جوانان ، ورزشکاران و دانشجویان هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: جوانان ما در شکل گیری انقلاب، در دفاع مقدس تاثیرگذار بودند اکثر شهدای ما از جوانان یا نوجوان هستند . آنان با اهدای خون خودشان درخت انقلاب را آبیاری کردند.

وظیفه داریم به عنوان مجری انتخابات، انتخاباتی سالم برگزار کنیم

فرماندار اسلامشهر اضافه کرد: آینده سازان عزیز کشور جوانان هستند که در بخش های مختلف می توانند نقش آفرینی کنند، سکان این کشتی در دست جوانان و نوجوانان است .

وی عنوان کرد:برای این جوانان باید کار ایجاد شود و به اوقات فراغت آنان توجه شود باید مکان های ورزشی و رفاهی به اندازه ای باشد که جوانان به راحتی بتوانند از این مکان استفاده کنند.

این مسئول با اشاره به وجود 40 هزار دانشجو و 100 هزار دانش آموز در شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: همه متولیان و مسئولین باید برای اوقات فراغت جوانان اقداماتی انجام دهند این امکانپذیر نیست مگر با کمک و همکاری خود آنان.

وی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری اعلام کرد: ما به عنوان مجری انتخابات وظیفه داریم انتخاباتی سالم برگزار کنیم .

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: هر انتخابی اگر آگاهانه و عالمانه باشد قطعا انتهای آن موفقیت است اگر انتخاب از روی آگاهی صورت نگیرد دچار مشکل خواهیم شد. جوانان ببینید و بررسی کنند و در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.

اسلامشهر، شهر حافظان قرآن و قهرمانان ورزشی است

پیش از سخنان فرماندار اسلامشهر قدیر آرمیان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر (ع)و روز جوان افزود: اسلامشهر شهر حافظان قرآن و قهرمانان ورزشی است دوستان عزیزمان در شهرداری باید در متن تابلوهای شهرمان تجدید نظر کنند و حتما نام قهرمانان ورزشی بروی تابلوهای شهرستان درج شود.

وی گفت:اسلامشهر، شهری است که در ماه چندین قهرمان آسیایی و جهانی تقدیم جامعه ورزشی شهرستان، استان و کشور می کند حیف است که این شهر به نام شهر قهرمانان ورزشی شناخته نشود.

آرمیان با تاکید بر اینکه خانواده ها باید بدانند که اسلامشهر مرکز نخبه های قرآنی و ورزشی است خاطر نشان کرد: این برنامه در جهت این است که رای اولی ها را مجاب کنیم تا در انتخاب بهترین های شهر و کشورشان حضور حداکثری داشته باشند تا از این طریق بتوانیم مشت محکمی بر دهان دشمنان بزنیم.

وی تصریح کرد: جوانان نشان دادند که همیشه پشتیبان ملت و رهبر و دولتشان هستند و همیشه حمایت از آنان حمایت می کنند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۲۹۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود

شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم تشییع مرحوم مسعود اسکویی گوینده رادیو و تلویزیون در مسجد بلال سازمان صداوسیما گفت: با نهایت تاسف درگذشت مرحوم استاد مسعود اسکویی را به خانواده و همکاران ایشان در سازمان صداوسیما تسلیت می‌گویم و من به نمایندگی از وزیر ورزش و جوانان در این مراسم شرکت کردم. ایشان با صدای گرمشان در مسائل ورزشی صاحب نظر و برجسته بودند.

او در خصوص حواشی ایجاد شده در بازی پرسپولیس و سپاهان در ورزشگاه آزادی بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان طی دستوری به تاج رئیس فدراسیون فوتبال  خواستار رسیدگی و بررسی این مسئله شدند و به معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان دستور ویژه‌ای دادند تا حصول نتیجه این مسئله را پیگیری کنیم. امروز با تاج صحبتی داشتم تا جلسه در هفته جاری با کمیته انضباطی و اخلاق داشته باشیم.

اسبقیان گفت: مدیران ورزشی باشگاه‌ها باید دغدغه‌های فرهنگی داشته باشند چراکه انقلاب و نظام ما فرهنگی هستند و ما قطعا به صورت جدی این مسئله را دنبال خواهیم کرد و کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود و تصمیات خوبی در این خصوص خواهیم گرفت.

او در خصوص تغییر نام باشگاه استقلال  به استقلال خلیج فارس گفت: تاکنون نامه‌ای در این خصوص به دست ما نرسیده است.

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: به صورت جدی موضوع بازسازی ورزشگاه آزادی از سوی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی دنبال می‌شود و در اوایل فروردین جلساتی در خصوص رفع حل مشکلات  و موانع بازسازی این ورزشگاه برگزار شد و با بودجه ۱۲۰۰ میلیارد تومانی که از دولت به بازسازی ورزشگاه آزادی تخصیص داده شد ان شاالله تلاش می‌کنیم نواقص ورزشگاه را برطرف کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • نظرسنجی‌ها چه در مورد بایدن می‌گویند؟
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • ۶۰ درصد صندلی‌های دور دوم مجلس به صورت الکترونیک انتخاب می‌شود
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم است
  • آرایش سیاسی مجلس جدید چشم‌به‌راه مشارکت مردم/ باید کار نیمه‌تمام انتخابات را تمام کنیم
  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • راه حل رفع مشکلات حضور آگاهانه در انتخابات است‌
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان