Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - جانشين رئيس ستاد انتخاباتي سيد مصطفي ميرسليم در استان قزوين گفت: خارج شدن اقتصاد از دست دولت و سپردن به بخش خصوصي از ابتدا اعتقاد موتلفه بوده و در همان دهه شصت هم وجود اين ديدگاه باعث شد تا سه وزير عضو حزب موتلفه مانند مرحوم حبيب‌الله عسگراولادي از دولت وقت کنار بروند.

به گزارش ايسنا، «صفت‌الله صالحي» جانشين رئيس ستاد انتخاباتي سيد مصطفي ميرسليم در استان قزوين در نشست خبري با اصحاب رسانه که ظهر امروز و به ميزباني خبرگزاري تسنيم برگزار شد، گفت: هدف حزب موتلفه از بدو تأسيس تشکيل يک جامعه نمونه اسلامي بوده و از همان آغاز که در دوره طاغوت شهدايي را تقديم کرد در پي اين هدف والا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



صالحي با اشاره به ورود حزب موتلفه اسلامي به انتخابات رياست جمهوري گفت: در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اين حزب با کانديداتوري يحي آل اسحاق قصد ورود حزبي به انتخابات رياست جمهوري را داشت که با توجه به آرايش انتخاباتي در جبهه اصولگرايي به شکل ديگري در انتخابات حاضر شد و در اين دوره نيز ما تصميم گرفتيم با هدف معرفي يک رئيس‌جمهور حزبي ورود جدي به انتخابات رياست جمهوري داشته باشيم.

جانشين رئيس ستاد سيد مصطفي ميرسليم در استان قزوين با اشاره به تصميم اين حزب براي ورود حزبي و تشکيلاتي به انتخابات و فرآيند انتخاب بهترين گزينه حزبي از ميان شخصيت‌هايي مانند اسدالله بادامچيان، محمد نبي حيبي و مصطفي ميرسليم و برخي ديگر، افزود: سيد مصطفي ميرسليم به‌عنوان چهره حزبي، علمي، دانشگاهي، سياسي و به‌عنوان فردي که از جايگاه شخصي بيش از 20 سال است که در مجمع تشخيص مصلحت نظام حضور دارد و با توجه به سوابق اجرايي و علمي وي به‌عنوان گزينه نهايي انتخاب شد.

«صفت‌الله صالحي» وجود دفاتر سراسري حزب موتلفه و شبکه تشکيلاتي منسجم اين حزب در سراسر کشور را پشتوانه قوي براي کانديداي خود خواند و اظهار کرد: امروز افراد به تنهايي توان اداره کشور را ندارند و وقتي يک فرد نماينده يک حزب سراسري منسجم باشد مي‌تواند از نيروهاي حزب و حتي خارج حزب يک تيم و کابينه قوي تشکيل بدهد.

عضو حزب موتلفه اسلامي با اشاره به مزيت‌هاي تشکيل يک دولت حزبي افزود: با تشکيل چنين دولتي احساس مسئوليت حزب موجب مي‌شود که اگر ساختار دولت در جايي دچار ضعف شود، به صورت خودبه‌خود توسط تشکيلات جراحي شود تا ضعف‌ها برطرف شود و ميرسليم اين توانايي را دارد که از همه نيروهاي درون نظام استفاده کند تا يک کابينه قوي و منسجم را تشکيل دهد و مشکلات را از پيش رو بردارد.

اين فعال انتخابات رياست جمهوري با اشاره به رعايت اخلاق و موازين تبليغاتي نامزدها افزود: سيد مصطفي ميرسليم همانطور که در مناظره‌ها ديديم و خودش نيز بيان کرد به دنبال چالش و حواشي نيست و اخلاق‌مدارانه رفتار مي‌کند.
با جمنا اختلاف اصولي نداريم
جانشين ستاد انتخاباتي ميرسليم در استان قزوين جبهه مردمي نيروهاي انقلاب اسلامي را ظرفيتي بزرگ براي انقلاب اسلامي خواند و اظهار کرد: آنها يک جريان خوبي را راه انداختند و ماهم با جمنا اختلاف اصولي نداريم، اما اسم اين حرکت را حزب و تشکيلات نمي‌گذاريم و اهداف خودمان را براي معرفي يک کانديداي حزبي بيان کرديم، اما از همان ابتدا دنباله‌روي روحانيت بوديم، از اين‌رو ممکن است سيدمصطفي ميرسليم تا آخر در انتخابات باقي بماند و کمک کند تا انتخابات به مرحله دوم برود، اما در هرحال اگر جامعتين به جمع‌بندي برسد ما حاضريم به تکليف عمل کنيم.
ميرسليم به قزوين مي‌آيد
صالحي از سفر سيد مصطفي ميرسليم در روز 26 ارديبهشت‌ماه به قزوين خبر داد و گفت: کانديداي حزب موتلفه اسلامي روز سه‌شنبه 26 ارديبهشت ماه به قزوين سفر مي‌کند و ضمن سخنراني در مسجد محمد رسول‌الله(ص) و يکي از دانشگاه‌هاي استان، از يک واحد صنعتي نيز بازديد خواهد کرد.
عضو حزب موتلفه، اعتقاد به اقتصاد بخش خصوصي را از ويژگي‌هاي مهم ميرسليم دانست و تصريح کرد: خارج شدن اقتصاد از دست دولت و سپردن به بخش خصوصي از ابتدا اعتقاد موتلفه بوده و در همان دهه شصت هم وجود اين ديدگاه باعث شد تا سه وزير عضو حزب موتلفه مانند مرحوم حبيب‌الله عسگراولادي از دولت وقت کنار بروند.

صالحي يادآور شد: حزب موتلفه تلاش مي‌کند تا احزاب و تشکل‌ها را قانع کند تا در انتخابات به صورت حزبي شرکت کنند و کانديداي حزبي معرفي کنند، زماني که ما در جامعه احزاب قوي و موثر نداشته باشيم در برابر ضعف‌ها و مشکلات از نظام اسلامي هزينه خواهد شد و اين پسنديده نيست.

انتهاي پيام




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۰۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  تبلیغات دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ساعت ۸ صبح ادامه دارد.

انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود و در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لابی‌های سنگین در راهروهای مجلس برای صندلی ریاست
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • طعنه سنگین میرسلیم به وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی
  • مسئولان به بازخورد انجام وظایف خود در انتخابات توجه کنند
  • دولت در حوزه اقتصادی از ابتدا ضعیف بود | به انتخابات آمریکا نزدیک شویم ارز صعودی می‌شود
  • لزوم بازنگری مدیران استان قزوین در رفتار و عملکرد خود
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • پیش‌بینی مرتضی افقه از تاثیر انتخابات آمریکا بر بازار ارز/ منتظر این تغییر باشید
  • از «مصطفی سعیدی سیرائی» چه می‌دانیم؟مدیری اجرایی با سوابق شهرداری