Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@09:53:53 GMT

لنجداران هندیجانی جاده ترانزیتی بوشهر - خوزستان را بستند

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۰۳۶۲

لنجداران و برخی بازاریان شهرستان هندیجان اقدام به بستن جاده ترانزیتی بوشهر - خوزستان کردند.

خبرگزاری مهر: لنجداران و برخی بازاریان شهرستان هندیجان در اعتراض به شیوه برخورد برخی دستگاه ها به اجناس ته لنجی آنها اقدام به بستن جاده مهم استان بوشهر به استان خوزستان کردند.

این صیادان عقیده دارند در حالی که برخی اجناس ته لنجی را از گمرک ترخیص می کنند ولی هنگام خروج به عنوان حمل کالای قاچاق با آنها برخورد و کالاهای آنها ضبط می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ته لنجی نوعی واردات کالا به همراه ملوانان است که در جنوب ایران رواج دارد. بازارهای ته لنجی در آبادان و گناوه وجود دارند. طبق قانون، کالای ته لنجی یا ملوانی، کالایی است که صاحبان لنج و خدمه مجاز به واردات آن هستند و بر اساس آیین نامه اجرایی قانون مقررات صادرات و واردات هر ملوان سالانه می‌تواند ۶ بار کالا به میزان ۱۵۰۰ دلار با خود وارد کند.

با پا درمیانی مسئولان فرمانداری هندیجان قرار است لنجداران به بستن جاده بوشهر به استان خوزستان پایان دهند.

این افراد پیش از این در مرکز شهر نیز دست به اعتراض زده بودند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۰۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شکاری ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر تعاون روستایی شهرستان هندیجان و جمعی از کشاورزان، سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: از این پس کشاورزان بخش سورین می‌توانند محصول گندم مازاد بر نیاز خود را به مرکز خرید گندمی که با همکاری مسئولان این شهرستان تأسیس و راه اندازی شده، تحویل دهند.

شکاری اظهار کرد: پیش از افتتاح مرکز خرید یادشده، کشاورزان بخش سورین، گندم مازاد خود را به مرکز خرید بخش چم خلف عیسی یا مرکز خرید آسیاب واقع در شهر امیدیه که مسافت طولانی با بخش سورین دارد تحویل می‌دادند که این امر علاوه بر زمان بر بودن نیز هزینه‌های بسیاری را برای کشاورزان داشته که با افتتاح این مرکز خرید گندم این مشکل برطرف شده است.

کد خبر 6084493

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی کشف تخلفات اضافه بار در استان بوشهر
  • ۲۹ درصد از ناوگان باری در جاده‌های استان بوشهر دارای اضافه بودند
  • اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی به آبادان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر
  • فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری است
  • معترضان ارمنی جاده ارمنستان به گرجستان را بستند
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد
  • مسیر ترانزیتی چابهار به جاسک بازگشایی شد
  • ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس برگزار می‌شود
  • ورود‌ کالاهای ته‌لنجی و کولبری ساماندهی می‌شود