Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-07@20:42:30 GMT

امانوئل مکرون: از عشق نوجوانی تا کاخ الیزه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۳۲۳۰۴۹۵

امانوئل مکرون: از عشق نوجوانی تا کاخ الیزه


به گزارش خبرنگار «پارسینه» به نقل از ان‌بی‌سی نیوز، کاندیدای مستقل انتخابات فرانسه، با ظهور به عنوان رقیب اصلی مارین لوپن راست گرا، دژ مستحکم احزاب جریان اصلی را با جنبش «به پیش» به لرزه درآورد.
از زمان تاسیس جمهوری پنجم در سال ۱۹۵۸ توسط شارل دوگل، این نخستین بار بود که هیچ کس از احزاب راست میانه و چپ میانه در مرحله دوم انتخابات حضور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
اما وضعیت امانوئل مکرون شبیه دونالد ترامپ نیست که کاملا خارج از دایره سیاست بود.
او فرزند دو پزشک است و در دانشگاه علوم سیاسی پاریس و دانشسرای ملی علوم اداری فرانسه، محل تربیت نسل های پیشین نخبگان فرانسه، تحصیل کرده است. او پیش از آن که به شماور اقتصادی فرانسوا اولاند انتخاب شود، توانسته بود با سرمایه گذاری در بانک روتشیلد، میلیون ها یورو به دست آورد.
اگرچه او در زمینه انتخابات بی تجربه بود، اما در زمان حضور در کاخ الیزه تجربه سیاسی سطح بالایی اندوخته بود و این اعتماد به نفس را پیدا کرده بود که آنچه در ذهن دارد بر زبان بیاورد. زمانی که اولاند تلاش می کرد مالیات ۷۵ درصدی بر درآمدهای بیش از ۱ میلیون دلار اعمال کند، مکرون به شوخی گفته بود: «اینجا کوبای بدون آفتاب است».
پیتر ریکتس، سفیر سابق بریتانیا در فرانسه درباره مکرون می گوید که او «تیزهوش، استاد جزئیات و دارای اعتماد به نفس بالا و همین طور جذبه زیادی» است.
ریکتس می گوید مکرون با کناره گیری از دولت اولاند و برپا کردن جنبش خودش تا دستیابی به بالاترین مقام کشور نشان داد «شجاعت قابل توجهی» برای مواجه شدن با خطر دارد، و تمام این ها در حالی بود که او هرگز پیش از این در هیچ انتخاباتی شرکت نکرده بود، حتی برای شورای شهر.
این خطرپذیری را در زندگی او هم می توان دید. او زمانی که ۱۶ سال داشت با همسرش، بریژیت تروینو، که اکنون ۶۴ ساله است، در مدرسه ای مذهبی در شمال فرانسه آشنا شد. او آموزگار نمایش، متاهل و دارای سه فرزند بود.
مکرون به بریژیت گفته بود که با او ازدواج خواهد کرد، و یک دهه بعد که بریژیت از همسرش جدا شد، با مکرون ازدواج کرد.
مکرون در جریان کمپین انتخاباتیش گفت: «ما یک خانواده کلاسیک نداریم، این یک واقعیت انکارناپذیر است».
آنها در مورد اختلاف سنشان از واقعیت فرار نمی کنند و ادعاها در مورد این که شروع رابطه آنها نامناسب بوده است را نادیده می گیرند.
بریژیت تروینو در گفتگویی با «پاریس مچ»، همسر جوانشرا به عنوان «یک شوالیه، شخصیتی از یک سیاره دیگر که هوشی نایاب را با انسانیتی استثنایی ترکیب کرده است» توصیف می کند.
او می گوید آشنایی آنها زمانی شدت گرفت که امانوئل برای بازنویسی کتاب «هنر کمدی»، اثر ادواردو دوفیلیپ، به او کمک می کرد و حتی این علاقه پس از این که برای ادامه تحصیل به پاریس رفت هم ادامه داشت.
تروینو اضافه می کند: «برعکس... امانوئل به من گفت: هرچه پیش آید من با تو ازدواج خواهم کرد. عشق هر چیزی را در مسیر خودش قرار می دهد و منجر شد تا من [از همسر اولم] جدا شوم. مقاومت در برابر او غیرممکن بود».
مکرون تا کنون دوبار به صورت عمومی این ادعا را که ازدواج با تروینو برای سرپوش گذاشتن بر تمایلات همجنس خواهانه اش، از جمله رابطه با متیو گال، مدیر رادیو فرانسه، بوده را رد کرده است.
در همین حال، تروینو هم ثابت کرد که برای مبارزات مکرون، یک دارایی باارزش است. او در حالی که دست در دست همسرش داشت در یک راهپیمایی پس از دور اول انتخابات ظاهر شد، در حالی این که حرکت آمریکایی گونه در سیاست فرانسه غیرمعمول است و هیچ یک از دیگر کاندیداها چنین کاری نکردند.
آخرین اخبار، تحلیل‌هایویژهو صفحه نخست نشریه‌های انگلیسی زبان درصفحه بین‌الملل


منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۰۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!

اخیرا یک زوج ایرانی با گذاشتن عکس‌های خود از ازدواج شوکه کننده شان که ازدواج زن ۸۵ ساله با ۲۵ ساله بود تعریف کردند و جزییات ازدواج خود را نوشتند، این درد حالی است که فیلم‌ها با هوش مصنوعی و فیلتر‌های پیری ساخته شده و صحت ندارد، تنها روش جدید بلاگر‌های ایسنتاگرامی برای افزایش ببیننده و کسب درآمد از طریق گول زدن مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: سینمابرتر

tags # ازدواج سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • مداخله دوباره مکرون در انتقال امباپه به مادرید
  • ماکرون: فرانسه در وضعیت جنگی با روسیه قرار ندارد
  • درخواست رئیس جمهور فرانسه از رئال برای امباپه
  • پیگیری وضعیت وام ازدواج با کد ملی
  • بالاگرفتن جنگ لفظی بین مقامات فرانسه و روسیه
  • مقام سابق آمریکایی: فرانسه اولین نظامیان خود را به اوکراین فرستاده است
  • (ویدئو) بلاگرها متقلب شدند؛ ماجرای ازدواج پیرزن ۸۵ ساله با پسر ۲۵ ساله در ایران!
  • مکرون: روسیه نباید در اوکراین پیروز شود
  • تفاوت طلاق رجعی و بائن چیست؟