Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سعید کتابی روز دوشنبه در نشست توجیهی و هماهنگی امور چاپی و تبلیغاتی انتخابات96 در شهرستان ملایر افزود: برنامه های تبلیغاتی کاندیداهای شوراهای اسلامی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی بسیار مهم است که با توجه به موارد قانونی، نظارت و سامان دهی این برنامه ها انجام شده است.
وی اظهار کرد: از مدیران چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی نیز انتظار داریم بر اساس قوانین و دستورالعمل های اعلام شده از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان عمل کنند تا از هرگونه سوء استفاده و بی نظمی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خواستار رعایت موارد قانونی از سوی داوطلبان و چاپخانه داران و کانون های تبلیغاتی در تبلیغات انتخاباتی شد و افزود: کاندیداها باید در برنامه های تبلیغاتی خود از به کار بردن عناوین و القاب غیر مستند و شعارهای خلاف پرهیز کنند.
کتابی ادامه داد: در صورت مشاهد هرگونه موارد در برنامه های تبلیغاتی، به عنوان تخلف تلقی شده و مورد پیگیری قضایی قرار می گیرد.
وی همچنین تاکید کرد: چاپخانه ها و کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر ملایر، تهمیدات و دقت لازم را برای درج کدها در کارهای تبلیغاتی خود به عمل آوردند.
معاون فرماندار ویژه ملایر گفت: مدیران چاپخانه ها نیز قبل از چاپ هرگونه کار تبلیغاتی، ابتدا درخواست کتبی کاندیداها را دریافت کرده و پس از درج اسم، آرم و نشانی چاپخانه خود، نمونه ای از اقلام تبلیغاتی را به فرمانداری ارسال کنند.
کتابی ادامه داد: ارسال چهار نمونه پوستر برای تبلیغات ریاست جمهوری و یک نمونه برای تبلیغات شوراهای اسلامی کافی است و طبق قانون هر کاندیدای شورای شهر تنها می تواند یک ستاد دایر کند.
وی بیان کرد: هرگونه دیوار نویسی در مدت زمان قانونی تبلیغات ممنوع است و مکان های مجاز برای نصب پوسترهای تبلیغاتی در سطح شهر در نظر گرفته شده است.
وی همچنین با اشاره به تعیین 214 شعبه اخذ رای در ملایر گفت: از این تعداد 79 شعبه مربوط به شهر ملایر است که در هر شعبه 2 دستگاه الکترونیکی برای رای گیری انتخابات شوراهای اسلامی پیش بینی شده است.
کتابی گفت: با توجه به الکترونیکی برگزار شدن انتخابات شوراها در ملایر، برای هر کاندیدایی کدهای سه رقمی تعریف شده که پس از اتمام زمان رای گیری، کار شمارش آراء در سریعترین زمان ممکن انجام می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر نیز اظهار کرد: در زمینه مصادیق و قوانین تبلیغات انتخابات، به منظور جلب مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات باید قانون مداری، شعور و آگاهی خود را با اهمیت دادن به حقوق شهروندان به نمایش بگذاریم.
غلامرضا جمالی زاده افزود: حدود 25 چاپخانه و 15 کانون آگهی تبلیغاتی در این شهرستان فعال است که با بهره گیری از توان نیروی انسانی متخصص و متعهد آمادگی لازم را در زمینه چاپی و تبلیغاتی کاندیداها دارند.
وی با بیان اینکه نظارت کامل بر روند کار چاپ تبلیغات در چاپخانه ها صورت می گیرد، تاکید کرد: چاپخانه ها و کانون های تبلیغاتی با توجه به حجم کار و نیاز به ساعت کار بیشتر در ایام انتخابات، باید ساعات کار شبانه خود را از لحاظ رعایت مسایل کاری و امنیتی به این اداره اعلام کنند.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا 29 اردیبهشت ماه امسال برگزار می شود.
شهرستان ملایر با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/6993
خبرنگار: معصومه موسوی**انتشار دهنده:اکبر بهاروند

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

از امروز - پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲ روز تا برگزاری دومین دوره انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصت باقی است.

در تقویم اعلام شده برای کلیات برنامه زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز تا حداکثر دو هفته قبل از شروع تبلیغات، برای اطلاع رسانی فهرست امکانات، تسهیلات و برنامه زمانبندی ، هزینه استفاده از آنها و نحوه مراجعه نامزدها توسط هیأت بررسی تبلیغات استان فرصت تعیین شده است.

برنامه‌ وزارت کشور این است که انتخابات هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار شود و در حوزه‌هایی که تک نماینده است، انتخابات به شکل غیرالکترونیک خواهد بود.

بر اساس پیشنهاد وزارت کشور و تایید شورای نگهبان، مرحله دوم انتخابات در هشت حوزه «تبریز»، «تهران»، «آبادان»، «شیراز»، «کرمانشاه»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر» و «ملایر» به صورت تمام مکانیزه یا تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

اسامی ۲۱ حوزه‌ای که در آن‌ها مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد هم به این شرح است: «تبریز، آذرشهر و اسکو» ، «شبستر»، «میانه»، «پارس آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان »، «سمیرم»، «لنجان»، «کرج، اشتهارد و فردیس»، «تهران، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس»، «بیرجند، درمیان و خوسف»، «مشهد و کلات»، «آبادان»، «رامهرمز و رامشیر»، «خدا بنده»، «زنجان و طارم»، «شیراز و زرقان»، «مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد»، «کرمانشاه»، «گنبد کاووس»، «خرم‌آباد و چگنی»، «قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی» ، «ملایر» و «ورامین».

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896601

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • آغاز انتخابات پارلمانی هند/ طولانی‌ترین انتخابات در جهان!
  • شروع طولانی‌ترین انتخابات جهان در هند
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ببینید | قدردانی بیش از ۲۲۰ نماینده مجلس از برنامه‌های نوروزی، قرآنی و انتخاباتی صداوسیما
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی