Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبادان – استاندار خوزستان از نحوه تائید صلاحیت کاندیداهای شورای اسلامی شهرها ابراز گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا شریعتی ظهر امروز در حاشیه افتتاح گیت های منطقه آزاد اروند در جمع خبرنگاران گفت: تمامی کارهای برگزاری انتخابات طبق برنامه زمان بندی شده به خوبی به پیش می رود و امکانات لازم در این باره محقق و فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هیئت های اجرایی آمادگی کاملی در امر برگزاری انتخابات دارند، افزود: البته ما نسبت به روند تعیین صلاحیت نامزدهای شورا گله و انتقاد داریم به نظرمان مطابق با قانون عمل نشده و بایستی اصلاح شود.

شریعتی اظهار کرد: اگر بناست سطح مشارکت عمومی بالا برود و مردم هم این حق را داشته باشند تا خود را در معرض انتخاب بگذارند بایستی بهتر از این در تائید صلاحیت ها اقدام شود، انتظار می رود هیئت نظارت استان و هیئت عالی نظارت کشور یک تجدید نظری در این باره انجام دهند.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقرار گمرک و شروع فعالیت گیت های منطقه آزاد اروند گفت: با شروع به کار گیت های منطقه آزاد اروند، به دلیل حذف عوارض گمرکی، سطح رفاه و قدرت خرید مردم بالا می رود و می توانند از مواهب بیشتری برخوردار شوند.
شریعتی افزود: با انجام این کار استانداردهای زندگی در منطقه بالا می رود و مردم قدرت خرید و انتخابشان در نوع امکانات زندگی روزمره بیشتر می شود.

وی با اشاره به اینکه با مدیریت صحیح، منطقه آزاد اروند می تواند به مرکز صادرات و تولید تبدیل شود، اظهار کرد: کاهش هزینه های سربار تولید و رقابت پذیر بودن کالاهای صادراتی نیز از دیگر مزیتهای استقرار گمرک در گیت های منطقه آزاد اروند است.

شریعتی از نزدیکی منطقه آزاد اروند به عراق به عنوان یک مزیت مهم برای این منطقه نام برد و تصریح کرد: مدیریت صحیح همچنین می تواند کمک شایانی به رونق اقتصادی منطقه کند.

به گفته وی منطقه آزاد اروند می تواند موتور محرکه و رشد اقتصادی استان خوزستان شود و در این باره بایستی با مدیریت صحیح این کار دنبال شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۱۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان،در همایش ملی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور که با حضور وزیر امور اقتصاد در مشهد برگزار شد، اروند در حوزه های حقوقی، عمران و زیربنایی و فرهنگی عنوان برتر را در بین مناطق آزاد کشور کسب کرد.

بر اساس ارزیابی عملکرد دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در شاخص های عمرانی، فرهنگی، تصویرسازی، حقوقی، آی تی و منابع انسانی مناطق آزاد اروند و ارس در بین مناطق آزاد حائز کسب مقام برتر شدند.

سهولت کسب کار، جذب سرمایه گذار و دیگر معیارها، ۳ منطقه ویژه و دو منطقه آزاد توانستند عنوان برتری را به خود اختصاص دهند.

طی نامه حجت اله عبدالملکی دبیرشورایعالی مناطق آزاد به ریاست محترم جمهور و بر اساس امتیازات به دست آمده اروند و ارس به عنوان مناطق سبز انتخاب شده بودند و در این همایش توسط وزیر کشور مورد تجلیل قرار گرفتند.

در ادامه نیز و با توجه به عناوین به دست آمده در حوزه های مختلف، از علی زارعی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند تقدیر شد.

دیگر خبرها

  • ۵۰۰ اثر به جشنواره مد و لباس اروند راه یافتند
  • بازدید دبیر شورای‌ عالی مناطق آزاد کشور ازغرفه منطقه آزاد اروند در نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳
  • منطقه آزاد اروند و ارس بعنوان مناطق برتر انتخاب شدند
  • کسب رتبه برتر در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی توسط منطقه آزاد اروند
  • راه اندازی بخش «آنژیوگرافی» برای نخستین بار در منطقه آزاد اروند
  • حوزه ارزیابی و نظارت بر کیفیت آموزش عالی در قزوین احیا شد
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • راه‌اندازی بخش «آنژیوگرافی» در منطقه آزاد اروند
  • بیماران اروندی در منطقه آنژیوگرافی می شوند