Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول فدراسیون جهانی قویترین مردان گفت: بنده هیچ هدفی جز اثبات توانمندی‌های مردم و جوانان ایران به جهانیان ندارم و این را در رویدادهای مختلفی که مدیریت کرده‌ام، به اثبات رسانده‌ام.

به گزارش ایلنا، کاپیتان «سید کمال میرمهدی» ضمن بیان این مطلب افزود: در طی سالیان اخیر، همواره به دنبال به نمایش گذاشتن توانمندی های ایرانیان در عرصه های مختلف جهانی بوده‌ام و با حفظ شأن و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مسابقاتی را مدیریت کرده‌ام که مایه مباهات کشور عزیزم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد برگزار نشدن مسابقات قویترین مردان و استعدادیابی که قرار بود در امارات برگزار شود، اظهار داشت: متاسفانه برخی با آگاهی از شرایط و ساز و کارهای برگزاری مسابقات استعدادیابی و اجرای آن با الگوبرداری از برنامه های خارجی، در کار ما خلل وارد کردند و چشم اندازهای خوبی که ما ترسیم کرده بودیم را با برنامه های دیگر عوض کردند که همین مسأله موجب دلسردی عوامل و برنامه‌ریزان این رویداد جهانی شد.

میرمهدی ادامه داد: البته عملکرد ضعیف این دوستان، از انگیزه‌ها و برنامه‌های ما کم نمی‌کند. بنده برنامه‌های متعددی در سر دارم که با قدرت آنها را اجرا خواهم کرد.

مسئول فدراسیون جهانی قوی ترین مردان یادآور شد: در جلساتی که با مسئولان صدا و سیما داشتم، از برنامه های آینده‌ام سخن گفتم که در نهایت و پس از برگزاری جلسات متعدد با مدیران ورزشی و اجرایی رسانه ملی، مقرر شد مسابقات آتی با برنامه ریزی بهتر برگزار شود.

وی با بیان این که فینال این رقابت‌ها در عمان و به دعوت رسمی مسئولان رده بالای این کشور برگزار خواهد شد، تصریح کرد: جا دارد از همکاری و دید باز مدیران ورزش‌دوست رسانه ملی تشکر کنم. ضمنا از مسئولان تقاضا دارم با بررسی کارشناسی و تحقیق در رزومه برگزار کنندگان رویدادهای بین المللی، اجرای چنین برنامه هایی را به افراد و مدیران توانمند و موفق واگذار کنند.

میرمهدی در پایان گفت: با تمامی توان به برگزاری مسابقاتی باشکوهتر و بدون حاشیه اقدام خواهم کرد که به لطف خدا و دعای خیر مردم، باز هم شاهد رقابت هایی در شأن مردم شریف کشورمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۱۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد

روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت ماه، سومین دوره مسابقات کیدکد با هدف شناسایی دانش‌آموزان مستعد در زمینه برنامه‌نویسی و رباتیک در محل دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

این دوره از مسابقات با حمایت روبیکا و حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز از سنین ۷ تا ۱۷ سال از سرتاسر ایران برگزار شد. هدف این رویداد ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی وکشف و پرورش استعدادهای دانش آموزان در زمینه فناوری‌های هایتک بود. این رقابت‌ها به‌صورت زنده از سوپراپلیکیشن روبیکا پخش شد.

در سومین دوره کیدکد شرکت‌کننده‌ها در لیگ‌های مختلف از جمله اسکرچ، اپلیکیشن‌سازی با موبایل، طراحی سایت، پایتون، لیگ جهانی ACM و همچنین لیگ برنامه‌نویسی بر روی سخت افزار(IOT)، لیگ‌های خلاقیت، ربات‌های رالی، جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و لیگ جهانی WRO به رقابت پرداختند.

در پایان دانش‌آموزان برتر سهمیه حضور در مسابقات جهانی و بورسیه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. نتایج نهایی این دوره از مسابقات در تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه طی مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد. در مراسم اختتامیه که با حضور مدیران و مسئولان دانش‌آموزی برگزار می‌شود، از برندگان تقدیر به عمل خواهد آمد.

روابط عمومی روبیکا در مورد هدف حمایت از رویداد «کیدکد» گفت: «پلتفرم روبیکا در سال جاری سیاست‌های جدیدی را برای حمایت از کسب و کارهای نوین و دیجیتال پیش رو گرفته است و با شعار «زندگی دیجیتال با روبیکا» تلاش می‌کند تا سرویس های متنوعی را به این سوپراپلیکیشن اضافه کند. بدون شک، حمایت از نسل آینده‌ساز کارآفرین و متخصص، از مسئولیت‌ها و وظایف روبیکا است و ما در این راستا تمام همت و تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.»

دیگر خبرها

  • هفته جهانی نجوم، تعامل بین منجمان و شهروندان
  • برگزاری مسابقات پرس سینه انتخابی تیم ملی در شهر مهاباد
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • رقابت دانش‌آموزی «کیدکد» با حمایت روبیکا برگزار شد
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • برگزاری مسابقات باشگاهی تنیس روی میز بزرگسالان لرستان
  • رونمایی از نماد جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۵ سیشل