Web Analytics Made Easy - Statcounter

آقامیرسلیم نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در دانشگاه علم و صنعت گفت: آقایان وقتی در مذاکرات هسته‌ای کم آورده بودند، از نیروهای مسلح خواستند تا آزمایش موشکی انجام دهند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، سید مصطفی میرسلیم در جمع دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا در جریان مذاکرات موشک پرتاب می کنند افزود: این خواست مذاکره کنندگان بود اگر باور ندارید از وزیر دفاع بپرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره برنامه اش برای مبارزه با فساد گفت: تا زمانی که در کنار کاخ‌ها ، فقرا در زباله‌ها دنبال غذا برای سیر کردن شکم خود هستند، نمی‌توان از مبارزه با فساد سخن گفت.میرسلیم گفت :کشور قانون برای توسعه کم ندارد، آنچه کم دارد عزم جدی برای اجرای این قوانین است.وی افزود: من چیزی برای از دست دادن ندارم؛ نمی‌خواهم رفیق و برادرم را سر کار بیاورم بلکه می‌خواهم افرادی را در دولتم بکار بگیرم که دستشان پاک باشد.میرسلیم گفت: فساد موجود در جامعه فردی نیست بلکه شبکه‌ای است و هر روز گسترش پیدا می کند.
شهر را برای انسانها می سازند نه برای خودروها
نامزد انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه از سال 50 ضرورت ساخت مترو در تهران مطرح شده بود، گفت: شهر را برای انسان ها می سازند نه برای خودروها .سید مصطفی آقامیرسلیم افزود : از سال 50 مطالعاتی درباره شهر تهران صورت گرفت و از همان زمان ساخت مترو در تهران مطرح شد و آن موقع تشخیص داده شد که هیچ راه حلی در تهران جز ترابری عمومی نداریم.وی گفت: پس از پیروزی انقلاب دیدیم که علاوه بر تهران هم نیازمند تقویت حمل و نقل عمومی هستیم.میرسلیم افزود: من با هیچ نامزدی کاری ندارم اما اگر بخواهیم شهر را پر از پل هوایی کنیم و مردم در کنار این پل ها از سر و صدا و آلودگی در عذاب باشند راه به جایی نخواهیم برد و ما باید شهر را برای انسانها بسازیم نه خودروها.وی گفت: باید حمل و نقل عمومی به گونه ای گسترش پیدا کند که مردم در موارد استثنا به وسیله شخصی مراجعه کنند.این نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما در سال یک میلیون و 300 هزار خودرو تولید می کنیم و اگر قرار باشد اولویت را به حمل و نقل عمومی بدهیم چه دلیلی دارد که واگن های مترو را از چین وارد کنیم؟ مگر واگن سازی پارس در اراک برای همین منظور ساخته نشده است که الان دارد ورشکست می شود.میرسلیم گفت: ما این همه کارگر در کشور داریم اما به دنبال خوشحال کردن کارگران چینی هستیم و اگر صحبت از اشتغال می کنیم باید بر مبنای نیازمان خودمان طراحی کنیم.وی افزود: شعار من این است که حیف شد چند سال فرصت های خود را سوزاندیم و می توانستیم بر مبنای امکانات خودی به خودکفایی در خیلی از عرصه ها برسیم.میرسلیم گفت: برای چاره جویی مسایل موجود اهداف و سیاست هایی تدوین شده است اما مردی برای اجرا نیست.وی افزود: من در دانشگاه سال ها خدمت کرده ام و ما باوجود شما دانشجویان هیچ نیازی نداریم چشم به خارج داشته باشیم.این نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: البته قرار نیست در کشور را ببندیم و اتفاقا بیش از هر کس دیگری با زرنگی تمام از دستاوردهای خارج که به درد ما می خورده است خود من استفاده کرده ام.میرسلیم افزود: من از آن دسته از مسئولانی نیستم که در طول خدمتم مدرک گرفته باشم و من سال 51 مدرک گرفتم و همان مدرک را نگه داشته ام."شعار: دکترای تقلبی نمی خوایم نمی خوایم"

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۲۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان

آفتاب‌‌نیوز :

مصطفی میرسلیم، نماینده مجلس یازدهم در شبکه اجتماعی ایکس با انتقاد از عدم مراعات شأن رییس‌جمهور در سفر به پاکستان نوشت: چرا تشریفات ریاست جمهوری در مراعات شأن رئیس جمهوری اسلامی ایران در سفر‌های خارجی دقت لازم را به خرج نمی‌دهد؟ اعطای دکتری افتخاری دانشگاه فرعی به دست معاون دانشگاه چه افتخاری دارد؟

لازم به ذکر است حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دومین روز سفر خود به پاکستان، به شهر کراچی به عنوان مرکز ایالت سند سفر کرد و رئیس دانشگاه کراچی در مراسمی با حضور جمعی از مقامات ایالت سند، نمایندگان مجلس ایالتی و تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشگاه، مدرک دکترای افتخاری این دانشگاه را به رئیس جمهور اهدا کرد.

دیگر خبرها

  • زندانیان ونزوئلا در تلاش برای فرار از زندان از ایستگاه پلیس سر در آوردند (فیلم)
  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • کل غزه را نابود کنید | از حالا به بعد باید با موشک و بمب با حماس صحبت کنیم
  • به نتانیاهو وقتی ادعا کرد که حماس را از بین می برد، خندیدیم!
  • انتقاد شدید میرسلیم از سفر رئیسی به پاکستان
  • عصبانیت و انتقاد میرسلیم از دولت
  • ساخت یک موشک جدید برای جستجوی حیات در سیاره زهره
  • فیلم/ پرتاب موشک‌ به سمت شهرک‌های سدروت و نیرام توسط سرایاالقدس
  • کره شمالی: ما یک قدرت نظامی فوق العاده می‌سازیم
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!