Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی بنیاد امور بیماری های خاص، این مراسم با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز شد.
در این مراسم از کتاب بنیان گذار بنیاد امور بیماری های خاص ( آیت الله هاشمی) توسط مهندس محمد هاشمی و مهندس محسن هاشمی رونمایی شد و از قهرمانان و ورزشکاران فدراسیون ورزش های بیماران خاص با اهدای لوح، تقدیر به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتدای این مراسم، فاطمه هاشمی رئیس بنیاد امور بیماری های خاص، گزارش کاملی از کارنامه 21 ساله فعالیت های بنیاد ارائه و سپس طاهره طاهریان، قائم مقام فدراسیون ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضاء گزارشی از عملکرد این فدراسیون، علی رضا زالی، رئیس کل سازمان نظام پزشکی کل کشور، سخنرانی با محوریت عملکرد بنیاد امور بیماری های خاص و بهبود وضعیت بیماران خاص و حسن ابوالقاسمی فوق تخصص خون و آنکولوژی گزارشی در خصوص بیماران تالاسمی و محمد جواد کیان رئیس مرکز درمانی سوده و معاون آموزش و پژوهش بنیاد در خصوص وضعیت دیالیز و افزایش تعداد دستگاه های دیالیز سخنان مبسوطی ارائه داشتند.
در انتهای مراسم سرود زیبایی توسط جمعی از بهبود یافتگان بیماری سرطان خوانده شد.
اجتمام** 1776** 1569
تنظیم: لیلا خطیب زاده ** انتشار : علی حبیبی
*آگاهی از آخرین اخبار اجتماعی و حوادث ایران و جهان در کانال تلگرام گروه اجتماعی ایرنا:
@irnaej
https://t.me/irnaej

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۲۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این اجتماع بزرگ عزاداری با حضور با شکوه زائران و مجاوران عزادار از عرصه میدان شهدا آغاز شد و صادقیون با ذکر مصیبت و سینه زنی تا حرم مطهر رضوی را پیاده‌روی و عزاداری کردند.

آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در میان عزادارن بود.

 جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛  مجید شخصی  راکه پس از ۴۲  با تفحص در منطقه چزابه  تفحص  و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته است تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در جرم رضوی شده اند.

مراسم سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری امروز ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت امین‌الله و عرض سلام و ارادت به محضر امام مهربانی‌ها با صدای تکبیر آغاز می‌شود و با بیان احکام دینی  ادامه می‌یابد.

 اجرای سرود، شعرخوانی آئینی با نوای شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت(ع) و مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ شهادت صادق آل محمد(ع) از دیگر برنامه‌های روز شهادت امام صادق(ع در حرم مطهر رضوی است.

در این مراسم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی سخنرانی می کند و سپس زائران حریم ملکوتی رضوی با قرائت زیارت‌نامه امام صادق(ع) به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • رونمایی پرشور کتاب «کیومی» هوتن هاشمی در فرشته شهرتاب
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت آیت الله مرتضی مطهری برگزار شد + عکس
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • انتشارات صهبا از کتاب جدید با نام «حدیث مکارم الاخلاق» رونمایی کرد
  • (تصاویر) مراسم سالگرد شهادت آیت الله دکتر مرتضی مطهری
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • «شمع محفل» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود