Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخی بدهکاران آزاد شدند تا اموالشان رابه پول تبدیل کنند، تعرفه‌های پزشکی 96 متناسب با نرخ تورم باشد، جزییات و شرط پوشش افراد «کم‌ درآمد» توسط نهادهای حمایتی، سرلیستی‌ در انتخابات شورا موضوعی فرعی است و ... از جمله مهمترین اخبار اجتماعی ایسنا در روز جاری است.

به گزارش ایسنا، سرویس اجتماعی ایسنا امروز (دوشنبه) حدود 60 خبر را روی خروجی خود ارسال کرده که برخی از مهمترین آنها در ادامه آمده است:

تایید صلاحیت دو عضور شورای فعلی شهر تهران در انتخابات

مرتضی طلایی و علیرضا دبیر که پیش از این صلاحیت‌شان برای حضور در انتخابات رد شده بود، صلاحیتشان تایید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلیستی‌ در انتخابات شورا موضوعی فرعی است/بارها لیست اموال خود را به قوه‌قضاییه اعلام کرده‌ایم

مدیرعامل پیشین شرکت بهره‌برداری مترو احتمال سرلیستی‌اش در لیست اصلاح طلبان را موضوعی فرعی نامید. محسن هاشمی ظهر امروز در نشست خبری با بیان اینکه در آستانه انتخابات سرنوشت ساز شورای شهر و ریاست جمهوری هستیم گفت: بارها لیست اموال خود را به قوه قضاییه اعلام کردیم و حتی در انتهای دولت آیت الله هاشمی، آیت الله یزدی در نماز جمعه اعلام کرد که اموال خانواده هاشمی نه تنها زیاد نشده که کم هم شده است، اما نتیجه چه شد!؟ با وجود آنکه لیست اموالمان را بارها اعلام کردیم اما از هواپیمایی ماهان تا برج فلان را به خانواده‌مان نسبت دادند و به جای آنکه در داخل نظام این موضوع را بعنوان یک نقطه مثبت وافتخار به مردم معرفی کنند با شایعاتی که از داخل و خارج طراحی کردند به دروغ سازی پرداختند تا تخریب کنند و باید بگویم خانواده‌ای که باید افتخار نظام باشد تبدیل به سیبلی برای تخریب شدند. کسانیکه این دروغها وشایعات را نسبت می دهند خود بهتر می دانند که این اتهامات بی اساس و دروغ است اما برای منافع سیاسی به آن دامن می زنند و در رسانه های رسمی کشور هم نشر می کنند. موضوع ارائه لیست اموال کاندیداها و مسئولان تنها سوژه‌ای برای رای جمع کردن است.

تعرفه‌های پزشکی 96 متناسب با نرخ تورم باشد

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران تاکید کرد که رشد تعرفه‌های پزشکی امسال باید متناسب با نرخ تورم باشد.

وی با بیان اینکه میزان رشد تعرفه‌ها باید بر اساس نرخ تورم باشد، افزود: برخی از تعرفه صفر درصدی صحبت می‌کنند، اما باید توجه کرد که وقتی همه منبع ورودی بیمارستان‌ها، بویژه در بخش خصوصی، تعرفه است، با وجود افزایش هزینه‌ها، چگونه می‌توان بیمارستان‌ها را مدیریت کرد. اگر ما تعرفه را متناسب با افزایش هزینه‌ها رشد ندهیم، همان اتفاقی که در طول سال‌های قبل رخ داد، باز هم شروع می‌شود و بحث دریافت‌های غیررسمی مجددا آغاز می‌شود. چرا که بیمارستان با آن نمی‌چرخد.

آخرین وضعیت ارایه خدمات درمانی در حادثه خوابگاه دانشجویی یزد

سرپرست اورژانس کشور آخرین وضعیت ارایه خدمات به حادثه مسومیت غذایی در یک خوابگاه دانشجویی در یزد را توضیح داد.

دکتر پیرحسین کولیوند، سرپرست سازمان اورژانس کشور در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این حادثه گفت: به دنبال گزارش این موضوع به اورژانس در ساعت 5:05 صبح امروز، 14 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس به محل اعزام شدند.عوامل اورژانس اقدامات لازم را برای در محل حادثه انجام دادند و همچنین مسمومین به بیمارستان‌های شهید صدوقی، شاه ولی، شهدای کارگر، گودرز، مرتاض، افشار، فرخی و سیدالشهداء این استان اعزام شدند.

اجرای آزمایشی حذف دفترچه‌های بیمه در مراکز طرف قرارداد/پرداخت آنلاین 60 درصد پول ویزیت پزشکان

مدیرکل درمان غیرمستقیم و پشتیبانی درمان سازمان تامین اجتماعی با اشاره به پایلوت فاز دوم حذف دفترچه‌های بیمه کاغذی در مراکز طرف قرارداد در استان یزد گفت: در فاز اول پایلوت چهار تخصص که بیشترین هزینه را برای نسخ‌شان پرداخت می‌کردیم جزو طرح بودند اما در فاز جدید هر پزشک داوطلب با هر تخصصی حتی پزشکان عمومی می‌توانند در صورت تمایل وارد طرح شوند. قرار شده است 60 درصد پول پزشکان را به صورت آنلاین بپردازیم. یعنی به محض انجام ویزیت این مبلغ در حساب پزشک شارژ می‌شود.

تجارت تریاک در افغانستان قانونی می‌شود؟

معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر با اعلام آنکه افغانستان به دنبال قانونی کردن تجارت تریاک است و در نظر دارد به عنوان یک محصول قانونی امکان تجارت و تبادل آن در بازارهای قانونی را کسب کند گفت: هرچند مقامات افغانستان به دنبال این مسئله هستند اما اجازه این اقدام برای آن‌ها صادر نخواهد شد. اسدالله هادی نژاد در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان اینکه افغانستان به دنبال قانونی کردن تجارت تریاک است و در نظر دارد به عنوان یک محصول قانونی امکان تجارت و تبادل آن در بازارهای قانونی را کسب کند گفت: بر اساس مصاحبه مسئولان افغانستان و منابع این کشور، مسئله قانونی کردن تجارت تریاک در این کشور مطرح شده و این موضوع را دنبال می‌کنند که البته یکی از دلایل آن، این است که آن‌ها توان مقابله با کشت خشخاش در افغانستان را ندارند.

تنها دولتی هستیم که اجازه حضور مخالفان در جلسات‌مان را می‌دهیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تاکید کرد: تنها دولتی هستیم که اجازه حضور مخالفان در جلسات‌مان را می‌دهیم و این کار به نقدپذیری دولت تدبیر و امید اشاره دارد.

اعلام نتایج آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان در نیمه اول تیرماه

آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان سال تحصیلی 97-1396 در روزهای 14 و 15 اردیبهشت ماه برگزار شد و نتایج آن اوایل تیرماه اعلام خواهد شد.

برخی بدهکاران آزاد شدند تا اموالشان رابه پول تبدیل کنند/ پول بلااستفاده نداریم وام بدهیم

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با تاکید بر اینکه ما در صندوق وجوه بلااستفاده نداریم که کسی بیاید اختلاس کند و به کسی وام بدهیم اظهار کرد: سهام بانک سرمایه به زمین چسبیده است و روی هوا نیست. حالا اگر کسی به هر دلیلی از یک شرکت ما دزدی کرد و وامی گرفت و نیاورد بدهد آن مدیر ما مقصر است. هرکسی در تضییع حقوق فرهنگیان مقصر باشد گذشت نمی کنیم حتی اگر یک ریال باشد.

نیکدل با بیان اینکه خوشبختانه در همین دولت وزارت اطلاعات به دنبال کشف تخلفات رفته است اظهار کرد: این در حالی است که دو سوم وام ها عمدتا در دولت قبل به افراد داده شده است و قبل از استقرار تیم مدیریتی جدید در بانک سرمایه بوده است و یک سوم وام ها از سال 92 به بعد داده شده است و نمی‌توان هم گفت دوره مدیریتی قبلی صندوق ذخیره بدون مشکل بوده اند. معمولا پروسه اعطای وام ها و معوق شدن آنها چندسال طول می کشد.

وی ادامه داد: البته برخی بدهکاران بانکی آزاد شده اند تا بروند و اموال خود را تبدیل به پول کنند و معوقات را برگردانند خوشبختانه آنها که وام گرفته اند اکثرا افراد دارا و متمولی بوده‌اند.

مسیر همکاری‌های بین‌المللی برای مقابله با گرد و غبار در دولت یازدهم باز شد

رئیس ستاد ملی مقابله با گرد و غبار با تاکید بر اینکه هیچ برنامه‌ریزی نمی‌تواند ادعا کند که گرد و غبار را در یک دولت حل می‌کند، تصریح کرد: حل مشکل گرد و غبار در صورت تامین اعتبارات لازم، وجود امنیت کافی و همچنین تمایل همه طرف‌ها برای حل آن، حداقل به۵۰ سال به زمان نیاز دارد.

وقوع توفان‌های تندری در برخی نقاط کشور

مدیر کل پیش بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی گفت: روز سه شنبه(۱۹ اردیبهشت) بارش ها در کرمان، برخی نقاط سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی و ارتفاعات هرمزگان و در روز چهارشنبه(۲۰ اردیبهشت) در استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق فارس و شمال و شرق هرمزگان شدت بیشتری خواهد داشت.

آمادگی ناجا برای مواجهه با کلیه تهدیدات و آسیب‌های پیش رو

فرمانده نیروی انتظامی از آمادگی این نیرو برای حضور در تمامی عرصه‌ها و مواجهه با کلیه تهدیدها و آسیب‌های پیش‌رو خبر داد.

ایران درماه نخست امسال بیش از 500 بار لرزید

در فروردین ماه سال 96 در مجموع 513 زمین‌لرزه با بزرگای بین 2.5 تا شش ریشتر در کشور رخ داده است.

در میان اخبار منتشر شده در گروه اجتماعی ایسنا در روز جاری برخی از خبرها با اقبال بیشتری مواجه شده که تیتر پنج خبر پربازدید در ادامه آمده است:

اجرای آزمایشی حذف دفترچه‌های بیمه در مراکز طرف قرارداد/پرداخت آنلاین 60 درصد پول ویزیت پزشکان

"سختی کار" و "تعرفه" مامایی در انتظار اجرا

مسیر همکاری‌های بین‌المللی برای مقابله با گرد و غبار در دولت یازدهم باز شد

توضیح سخنگوی ناجا درباره ماجرای خودروی فرماندار ملایر/ فرماندار بلافاصله از مأمور دلجویی کرد

آمادگی ناجا برای مواجهه با کلیه تهدیدات و آسیب‌های پیش رو

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره‌ها و برنامه‌های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره‌ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می‌دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه‌های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می‌شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال‌های پیش محدودیت‌هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می‌کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می‌زند و افکار عمومی را منحرف می‌کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

کد خبر 6094167

دیگر خبرها

  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • آزادسازی ۳ هزار مترمربع از حریم قانونی راه در حمیدیه
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون بیمه‌شده دارد
  • صندوق بیمه کشاورزان و روستاییان ۳ میلیون نفر بیمه شده دارد
  • بررسی بودجه آموزش و پرورش در لایحه ۱۴۰۳/ همان چالش همیشگی باطعم بی قانونی!