Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمد باقر قالیباف دقایقی قبل با حضور در ورزشگاه تختی خرم‌آباد در جمع مردم این شهر اظهار داشت: از اینکه در این ماه عزیز در جمع پرشور مردم لرستان هستم بسیار خوشحالم، کما اینکه افتخار این استان به محب اهل بیت بودنش است و مراجع بزرگی همچون آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله کمالوند و طاهری خر‌م‌آبادی و شهدای بزرگی در دوران دفاع مقدس را داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در میدان رزم، ولایتمداری و شهادت‌طلبی را از مردم لرستان دیدیم و مفتخرم که سفرهای انتخاباتی خود را از استان لرستان به عنوان استانی محروم آغاز کرده‌ام.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد:انقلاب ما، انقلاب محرومان و مستعضفان بوده و امام ما امام مهربانی‌ها است؛ امامی که فرمودند که این مستضعفان و محرومان‌اند که تا پایان با انقلاب هستند.

قالیباف با اشاره به بالا بودن ظرفیت‌های ایران در حوزه‌های مختلف، تبیین کرد: آمارها نشان می‌دهد که ما 5 درصد از منابع جهان و یک درصد جمعیت دنیا را داریم، اما این سؤال برای مردم ما باقی است که چرا وقتی که بهترین منابع و بهترین نیروهای جوان و متخصص را داریم، متأسفانه امروز خانه‌ای نیست که بیکاری در آن وجود نداشته باشد.

وی، دو موضوع را عامل مشکلات موجود در کشور دانست و متذکر شد:علت اساسی آن را باید ضعف مدیریت در حوزه اجرایی کشور دانست، بنابراین ما در 29 اردیبهشت می‌خواهیم سکان اداره کشور را در حوزه مدیریت به دست کسی بسپاریم که بتواند از این منابع و ظرفیت‌ها استفاده کند که این فرد باید کسی باشد که درک درستی از جامعه داشته و دغدغه‌ای جز مردم در ذهنش نباشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری متذکر شد:کسی باید مدیریت اجرایی کشور را به دست بگیرد که بر پیمان مردم در 12 فروردین‌ماه 58 که نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کردیم تا مردم بر سرنوشت خودشان حاکم باشند، ماندگار بوده و در تمام عرصه‌ها حضور داشته باشد؛ همچنین رئیس جمهور آینده باید دغدغه مردم را داشته و دغدغه‌مند باشد.

قالیباف عنوان کرد: در حالی که ظرفیت‌های کشور و سرمایه‌های بانک‌ها برای همه مردم است و اینها سرمایه‌های مردمی هستند و باید مردم بتوانند برای اقتصاد کشور در تمامی اقشار از این ظرفیت استفاده کنند، اما متأسفانه می‌بینیم که چند ده هزار میلیارد از سرمایه‌های بانک فقط در اختیار چند 100 نفر قرار می‌گیرد، در حالی که مردم برای دریافت وام چند میلیون تومانی بایددر انتظار بمانند و در این دولت شاهد این موضوع هستیم و باید این افراد را 4 درصدی‌ها دانست.

وی، قاچاق کالا و ارز توسط 4 درصدی‌ها و اجازه ندادن آنها به تولید را عامل تعطیل شدن کارخانه‌ها دانست و یادآور شد: 4 درصدی‌ها فرار مالیاتی دارند، خلاف قانون عمل کرده و دلالی می‌کنند و بدون اینکه کاری انجام دهند چندین برابر سود می‌برند و مانند زالو صفت منفعت می‌برند که این موضوع را در بخش کشاورزی می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: امروز دم از این می‌زنند که باید امنیت سرمایه‌گذار را حفظ کرد که ما نیز بر این معتقدیم و ما بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش، آسایش و دوستی و محبت با یکدیگر هستیم که در این موضوع شکی نیست، اما با بی‌تدبیری‌های صورت گرفته، دولتی که قادر نیست سپرده یک پیرزن بر ویلچر نشسته را حفظ کند، چطور می‌تواند امنیت سرمایه‌گذاری را فراهم کند؟

قالیباف افزود: چطور 4 درصدی‌ها بیشترین امتیاز را می‌برند و سرمایه‌شان حفظ می‌شود اما سرمایه مردم از بین می‌رود؟

وی، فقر، بیکاری، تنگدستی و کم‌‌درآمدی را از عوامل به وجود آمدن ناامنی دانست و ادامه داد: این اقدامات باعث شده که سپرده‌گذاران و سرمایه‌گذاران ساقط شود، اما از طرفی امنیت 4 درصدی‌ها برقرار شود.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: برخی‌ها می‌گویند نمی‌شود 5 میلیون شغل ایجاد کرد و من می‌گویم بله با روندی که شما دنبال می‌کنید و سرمایه‌ها را در اختیار عده‌ای خاص قرار می‌دهید حتماً نمی‌شود شغل ایجاد کرد، اما اگر مردم را در اقتصاد شریک دانسته و از ظرفیت‌هایمان استفاده کنیم می‌توان این موضوع را محقق کرد.

قالیباف تأکید کرد: ما باید به جای حرف، کار و به جای شعار، عمل از خودمان ارائه دهیم، چراکه امروز کشورمان نیازمند کار و عمل است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مطرح کرد: روزی که در شهر تهران خدمت را آغاز کردیم برای هر پروژه‌ای زمان‌سنج گذاشتیم، بنابراین وقتی که با اراده ملت در صحنه، دولت مردم در مسند کار و خدمت قرار گرفته و در قوه مجریه مستقر شود، شمارش معکوس 5 میلیون شغل را خواهیم زد تا مردم ببینند چگونه شغل ایجاد خواهد شد.

قالیباف عنوان کرد: این دولت در 3 سال گذشته هزینه جاری خود را 3 برابر کرده است، اما این مردم کم‌درآمد و فقیر که فقط و فقط از محل یارانه زندگی می‌کنند از سال 89 که حدود 45 هزار و 500 داده‌اند باقی مانده و امروز قدرت خرید مبلغ یارانه در مقایسه، به کمتر از 15 هزار تومان رسیده است و ما باید به این وضع پایان دهیم.

وی بر ضرورت حمایت از تولیدکنندگان تأکید و تبیین کرد: اینجا یک پیغام نیز به همه تولیدکنندگان می‌دهم، در برخی جاها شنیدم که وقتی بحث از 4 درصد می‌کنیم، فکر می‌کنند که ما با تولیدکنندگان مخالفیم، خیر ما دست تولیدکنندگان را می‌بوسیم و از آنها حمایت می‌کنیم و ما به تاجری که وارد کننده مواد اولیه کارخانجات و کالای ضروری مورد نیاز مردم باشد، تسهیلات داده و از وی حمایت خواهیم کرد، چراکه باور داریم بدون این افراد نمی‌توان شغل ایجاد کرد، اما دست 4 درصدی‌ها را حتماً قطع خواهیم کرد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با انتقاد از اینکه تمام تصمیم‌گیری‌ها در تهران متمرکز شده است، تشریح کرد: ما باید به جوانانمان اعتماد کنیمو فرصت‌ها و اختیارات را به آنها دهیم، همانگونه که امام به ما اعتماد کرد.

قالیباف گفت: درب دفتر من در حال چرخش از مناطق محروم به سمت تهران خواهد بود، نه از تهران به سمت مناطق محروم باشد.

وی با تأکید بر اینکه می‌تواند در یک دوره 4 ساله با برنامه‌ریزی مناسب در اقتصاد کشور تحول ایجاد کند، افزود: آنهایی که با صداقت به مردم سخن نگفتند و روزهای اول گفتند که ما 100 روزه تحول اقتصادی ایجاد می‌کنیم، اکنون به وعده‌های خود عمل نمی‌کنند، اما با توجه به ظرفیت خوب کشور به شما قول می‌دهم و متعهد می‌شوم در یک دوره 4 ساله، کشور در مسیر تحول اقتصادی قرار خواهد گرفت.

قالیباف خطاب به جمعیت پر شور حاضر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد بیان کرد: مطمئن باشید، همانگونه که تهران را ساختیم استان شهید پرور لرستان را نیز با کمک مردم می‌سازیم و با کمک مردم به بحث بیکاری پایان خواهیم داد.

وی یادآور شد: در برنامه‌هایمان برای اقشار مختلف برنامه مدونی تهیه شده است که به عنوان نمونه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در دولت مردم اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۳۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰۰ درصدی میزان سرمایه‌گذاری در معادن فعال آذربایجان شرقی
  • سهم ۱۹ درصدی آموزش عالی از کل بودجه عربستان/ دولت به دانشگاه‌ها آزادی عمل می‌دهد
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • ظرفیت‌های استان بوشهر برای مشارکت مردم در جهش تولید پای کار بیاید
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • جعفرزاده: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • جعفرزاده ایمن‌آبادی: هر کسی به جز قالیباف رئیس مجلس‬⁩ شود کشور شفاف‌تر اداره می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • شمارش معکوس برای تقسیم تهران /استان های غربی و شرقی با محوریت کدام شهرها تشکیل می شود؟