Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجو به لرستان محمد باقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری عصر امرو با حضور در ورزشگاه تختی این شهر در گفت و گوی صمیمانه با مردم اظهار داشت: توفیق داشتم سفرهای استانی ام را از استان های محروم شروع کنم چرا که انقلاب ما انقلاب محرومان و مستضعفان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امام ما امام مهربانی ها بودند و فرمودند مستضعفان تا آخر خط پای انقلاب هستنتد نه ثروتمندانی که درآمدهای نامشروع داشته باشند.

قالیباف با بیان اینکه کشورمان از ظرفیت هایی بالا برخوردار است یادآور شد: براساس آمارها ما 5 درصد منابع جهان و تنها یک درصد جمعیت دنیا را در اختیار داریم این در حالی است که سوالی که برای جوانان ومردم در این شرایط ایجاد می شود این است که چرا با وجود در اختیار داشتن نیروهای جوان، متخصص و ماهر و هم چنین برخورداری از منابع و ظرفیت های بالا باید شرایطی این گونه داشته باشیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز یکی از مهمترین مشکلات کشورهای پیشرفته دنیا نداشتن نیروهای جوان است بیان داشت: علی رغم این که در کشورمان نیروهای جوان متخصص زیادی داریم اما خانه ای نیست که در آن را بزنیم و بیکاری در آن وجود نداشته باشد این یکی از دردهای امروز جامعه است.

وی ضعف مدیریت در قوه اجرایی کشور را یکی از علت های اساسی بیکاری جوانان در شرایط کنونی جامعه برشمرد و خاطر نشان کرد: در 29 اردیبهشت ماه می خواهیم سکان اداره کشور در حوزه مدیریت را به دست کسی بسپاریم که بتواند از منابع سرشار، امکانات مادی و ظرفیت های انسانی به خوبی استفاده کند این فرد باید کسی باشد که مشکلات جامعه را بداند ودغدغه ای جز دغدغه مردم در ذهنش نداشته باشد.

قالیباف تاکید کرد: باید مدیریت اجرایی کشور به دست کسی داده شود که به پیمان بسته شده در 12 فروردین پای بند و ماندگار باشد.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یاداور شد: حرف امام این بود که مردم باید بر سرنوشتشان حاکم باشند و در همه صحنه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حضور داشته باشند باید فردی سکان کشور را به دست بگیرد که صحنه را عموم مردم باز کند.

وی خاطر نشان کرد: امروز موجودی و سرمایه بانک ها متعلق به همه مردم است از فردی که 50 هزار تومان تا شخصی که چندصد میلیون در بانک دارد این سرمایه متعلق به همه است بنابراین باید همه مردم از کشاورز تا کارگر و کارافرین همه و هه بتوانند از این سرمایه استفاده کنند.

قالیباف ادامه داد: این در حالی است که می بینیم چند صد هزار میلیارد از سرمایه کشور در اختیار تنها چند صد نفر قرار می گیرد در حالی که مردم برای دریافت یک وام ساده باید مدت ها در صف انتظار باقی بمانند، دولتی که می خواهند با چنین رویکردی مردم را اداره کند می شود همین دولت و کسانی که می گوییم 4 درصدی ها.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: 4 درصدی ها کسانی هستند که بیشترین منفعت را از اموال عمومی بدون هیچ تلاش و کاری می برند حتی تجار زحمت کش، کارخانه داران و تولید کنندگان که بدون شک بدون انها قادر به ایجاد اشتغال نیستیم در این شرایط در مشکلات به سر می برند.

وی بیان داشت: این که امروز می بینیم کارخانه ها یکی پس از دیگری تعطیل می شوند به این دلیل است که 4 درصدی ها اجازه فعالیت به دیگران نمی دهند آنها کسانی هستند که در حجم گسترده کالاهای مضر و غیرضروری را به صورت غیرقانونی وارد کشور می کنند.

قالیباف افزود: گاهی درآمد تولیدات کشاورزان به اندازه زحمتی که این عزیزان می کشند نیست این در حالی است که در بازار مصرف برخی این کالا را با چندین برابر سود می فروشند در این شرایط مصرف کننده گران می خرد و تولید کننده ضرر می کند اما واسطه گران زالو صفت بدون هیچ کاری بیشترین منفعت را برده و جامعه را به زمین می زنند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: امروز از این که باید امنیت سرمایه را در کشور حفظ کنیم دم می زنند مگر می شود به دنبال رونق اقتصادی بود اما امنیت سرمایه گذاری را برقرار نکرد اکنون بیش از هر زمان دیگری نیازمند آرامش و دوستی و محبت در جامعه هستیم اما متاسفانه با بی تدبیری هایی که صورت می گیرد می بینیم چه بر سر حوزه امنیت سرمایه گذاری آمده است.

وی با طرح پرسشی گفت: امروز بخشی از مردم مستضعف و افرادی که براساس همان مسیر قانونی در موسسات مالی سرمایه گذاری کرده اند در چه وضعیتی قرار دارند موسسه کاسپین یا سایر موسسات مشابه با چه وضعیتی مواجه هستند افرادی هستند که ثمره زندگی شان را در این صندوق ها گذاشته اند اما دولت قادر نیست سپرده پیرزنی که بر ویلچر نشسته را حفظ کند.

قالیباف ادامه داد: چه طور می شود افرادی که جز 4 درصدی ها هستند بیشترین منافع و امتیاز را ببرند و سرمایه هایشان حفظ شود اما سرمایه سرمایه گذاران کوچک و خرد از بین برود آن چیزی که امروز امنیت سرمایه گذار را بر هم زده بی تدبیری افرادی است که ناامنی و دوری از آسایش و آرامش را با فقر، بیکاری و کم درآمدی به خانه های مردم برده اند.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: ناامنی از این بزرگتر که فاصله بین تولید و ورشکستگی تولید کننده و پیمانکار نداشتن سرمایه است و سرمایه در اختیار عده ای خاص قرار می گیرد این موارد موجب شده تا سپرده گذاران و سرمایه گذاران امنیت نداشته باشند اما امنیت 4 درصدی ها را برقرار کنند.

وی یاداور شد: برخی می گویند نمی توان 5 میلیون شغل ایجاد کرد ما می گوییم با روندی که شما دنبال می کنید و سرمایه ها را به صورت رانت در اختیار عده ای خای قرار می دهید حتما نمی شود بیکاری را در کشور ریشه کن کرد اما اگر مردم را در اقتصاد مشارکت دهید مطمئن باشید هم داریم هم می شود و هم می توانیم.

قالیباف با تاکید براینکه ان شالله در 29 اردیبهشت به کار کسانی که حرف زده و شعار داده اند پایان می دهیم ادامه داد: باید به جای حرف کار کنیم و به جای شعار عمل کنیم کشور امروز نیازمند کار و عمل است.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: روزی در شهر تهران توفیق خدمت پیدا کردیم و برای هر پروژه ای تایمر گذاشتیم تا مردم بدانند این پروژه ها چه زمانی به پایان می رسد ان شالله اولین کار دولت مردم در مسند کار و خدمت این است که شمارش معکوس را ایجاد 5 میلیون شغل را بزنیم تا مردم بدانند چگونه هفتگی، ماهانه و سالانه شغل ایجاد می شود و این تایمر به سمت صفر حرکت می کند.

وی با تاکید براینکه ما به دنبال تغییر وضع موجود هستیم خاطر نشان کرد: در طول سه سال گذشته دولت هزینه های جاریش را بیش از سه برابر کرده است این در حالی است که مردم کم درآمد و فقیر از محل یارانه زندگی می کنند در سال 89 مردم 45 هزار و 500 تومان دریافت می کردند که ارزش آن امروز به کمتر از 15 هزار تومان کاهش پیدا کرده چگونه بودجه جاری دولت در سه سال سه برابر می شود اما در طول شش هفت سال گذشته حاضر نیستند یارانه این قشر از مردم را سه برابر کنند.

قالیباف یاداور شد: جسته و گریخته شنیده ام زمانی که از 4 درصدی ها صحبت می کنیم فرصت طلبان و همان 4 درصدی ها به دنبال سواستفاده هستند و این گونه القا می کنند ما با تولید ثروت مخالف هستیم، خیر ما دست تولید کننده ای که صدها میلیارد دارایی دارد و زحمت می کشد را می بوسیم و برای او امکان هم فراهم می کنیم اما دستی کسی که کالاهای مضر، غیرضروری و خلاف قانون را از مسیر غیرقانونی و با دور زدن قانون وارد می کند را به کمک شما مردم قطع می کنیم.

کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش پایانی صحبت هایش گفت: در حوزه تصمیم گیری همه تصمیم گیری ها را در تهران متمرکز کرده اند در حالی که باید به جوانان اعتماد کرد و اختیارات را از تهران به استان ها منتقل کنیم دفتر کار من در مناطق محروم است و کار خود را از مناطق محروم به سمت تهران انجام خواهیم داد نه بالعکس.

وی با بیان اینکه برخی برای کسب رای می گفتند ظرف صد روز تحول ایجاد می کنند اما امروز این حرف خود را منکر می شوند یادآور شد: ما به آنها می گوییم شما توان اداره کار را ندارید و با این روش مدیریتی نمی توانید اما مطئن باشید با ظرفیت خوب کشور به شما متعهد می شوم در یک دوره 4 ساله یکایک شما عزیزان ببینید که کشور در مسیر تحول اقتصادی قرار دارد و روز به روز در مسیر بهبود حل مشکلات اقتصادی قرار خواهد گرفت.

قالیباف در پایان با بیان اینکه همان گونه که تهران را ساختیم استان شهید پرور لرستان را هم خواهیم ساخت خاطر نشان کرد: در هر شرایط سختی حوزه آموزش و پرورش، معلمان و حوزه آموزش عالی که محرک کشور است در زمینه فرهنگی اقتصادی و سیاسی است را در اولویت قرار می دهیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۳۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند

روابط عمومی سازمان غذا و دارو از توزیع محموله‌های بزرگ وارفارین در شرکت‌های پخش و داروخانه‌های منتخب سراسر کشور خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: طی دو ماه و نیم گذشته توزیع وارفارین چند برابر شده است و بیماران قلبی اطمینان داشته باشند که این دارو به مقدار بیش از نیاز وارد کشور شده و هیچ نگرانی برای تامین داروی خود نداشته باشند.

بنابر این گزارش در روزهای اخیر نیز محموله‌های بزرگ از وارفارین به مراکز توزیع دارو و داروخانه‌ها توزیع شده است؛ بنابراین موجودی مناسبی از این دارو وجود دارد و با پلن معاونت‌های غذا داروی سراسر کشور در داروخانه‌های منتخب دپوی مناسبی از این دارو موجود است.

10 میلیون عدد "وارفارین" ایرانی به‌زودی وارد بازار می‌شود

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه وارفارین در داروخانه‌های مشخصی عرضه می‌شود، اضافه کرد: مردم می‌توانند از طریق سامانه 190، اپلیکیشن تیتک و یا درگاه mobile.ttac.ir با وارد کردن نام دارو، وارفارین را نزدیک‌ترین داروخانه تهیه کنند.

انتهای پبام/

دیگر خبرها

  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • کاهش ۱۰ درصدی تلفات جاده‌ای در تعطیلات جاری/ فوت ۱۰۹ نفر 
  • بارش ها در ۲۲ استان همچنان منفی است | این ۳ استان بیشترین رشد بارش را تجربه کردند | کاهش ۹ درصدی بارش‌ها در کشور
  • دانشجویان در آمریکا و اروپا بیداری افکار عمومی را رقم زدند
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور
  • ارتقای سه درصدی سهم فرهنگ از بودجه عمومی کشور از موفقیت‌های مجلس یازدهم