Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، صبح امروز و به‎مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج سازندگی یک عرصه اقتصاد مقاومتی با محوریت صنایع تبدیلی در شهرستان کردکوی افتتاح شد.
این کارگاه که در حوزه تولید و بسته‎بندی چیپس و خشکبار میوه فعالیت دارد توسط سیده زینب حسینی یکی از بانوان بسیجی شهرستان کردکوی و با حمایت بسیج سازندگی راه‎اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی در این مراسم از افتتاح سه کارگاه صنایع تبدیلی در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: تجهیزات این سه کارگاه با اعتبار 110 میلیون تومان تهیه شده است.
محمد لشکربلوکی با بیان اینکه کارگاه تولید و بسته‎بندی چیپس و خشکبار میوه با اعتبار 45 میلیون تومان راه‎اندازی شده است، بیان کرد: با راه‎اندازی این کارگاه برای پنج نفر از بانوان اشتغال ایجاد شده است.
وی مهم‎ترین فعالیت بسیج سازندگی را محرومیت‎زدایی، اشتغال و آموزش دانست و گفت: این فعالیت‎ها با هدف افزایش سطح آگاهی آموزشی افراد در جامعه انجام می‎شود.
مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی با بیان اینکه بسیج سازندگی شهرستان کردکوی طی سال 1395 در حوزه اقتصاد مقاومتی در 13 عرصه فعالیت داشته است، یادآور شد: در مجموع این اقدامات برای 150 نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.
لشکربلوکی از تشکیل 50 کارگروه جهادی فعال در بین بسیجیان شهرستان کردکوی طی سال 1395 خبر داد و متذکر شد: پس از تشکیل گروه‎های جهادی و شناسایی نقاط محروم، بسیجیان در قالب گروه‎های جهادی مختلف به مناطق مورد نظر اعزام شدند.
گفتنی است؛ مراسم افتتاحیه این کارگاه صنایع تبدیلی با حضور جعفر امیرخانی جانشین بسیج سازندگی سپاه گلستان، حجت‎الاسلام سیدمحمدعلی موسوی پارسایی مسئول دفتر نمایندگی ولی‎فقیه در سپاه کردکوی، محمد لشکربلوکی مسئول بسیج سازندگی کردکوی، کارکنان سپاه کردکوی و شماری از بسیجیان برگزار شد.
انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۳۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد بازارچه‌های صنایع‌دستی و کارگاه‌گردی سطح شهرستان بیرجند

ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره‌ میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بیرجند از رصد بازارچه‌های صنایع‌دستی و کارگاه‌گردی سطح شهرستان بیرجند در راستای خدمات‌دهی مناسب به مسافران و گردشگران خبر داد.

محمدعلی جنتی‌فر، امروز ۹ فروردین به رسانه‌ها گفت: در راستای نظارت بر روند برگزاری بازارچه‌ها و خانه‌های صنایع‌دستی سطح شهرستان، بازدید از مجموعه میراث جهانی باغ اکبریه، راسته بازار و مراکز تخصصی نساجی سنتی صورت گرفت.

وی افزود: کارگاه‌گردی صنایع‌دستی با هدف معرفی و نظارت بر تولیدات صنعتگران و تولیدکنندگان فعال و مستقر در بناهای تاریخی در ایام نوروز صورت پذیرفت.

جنتی فر ادامه داد: در مراکز یاد شده تنوع متفاوت و مختلف از صنایع‌دستی شهرستان تعبییه شده که گردشگران و علاقه‌مندان به حوزه صنایع‌دستی می‌توانند تا تاریخ ۱۲ فروردین از ساعت ۹ الی ۱۸ از این کارگاه‌ها و مراکز فروش صنایع‌دستی دیدن کنند و با نحوه تولید محصولات نیز از نزدیک آشنا شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اردوی جهادی رمضانی سپاه در شهرستان راز و جرگلان برقرار است
  • رصد بازارچه‌های صنایع‌دستی و کارگاه‌گردی سطح شهرستان بیرجند
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • تامین تجهیزات عمرانی برای تقویت گروه های جهادی سازندگي
  • تقویت گروه های جهادی با تامین تجهیزات عمرانی
  • بسیج سازندگی در شهرستان‌های تازه تاسیس منشا خدمت ویژه باشد
  • ظروف سفالی سوغات مسافران نوروزی در سفر به میبد
  • فعالیت ۴۵ کارگاه تولیدی در شهرستان نیر
  • صدور و تمدید 155 مجوز فعالیت کارگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان مینودشت در سال 1402
  • راه‌اندازی ۱۳ واحد صنایع تبدیلی و تکمیلی حوزه کشاورزی در لرستان