Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی پذیرفته شدگان استخدامی خرید خدمات در قالب بخش خصوصی(شرکتی) بیمارستان امام خمینی(ره) گیوی در حالی منتشر شده که این پروژه ملی مردمی فعلا افتتاح نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از کوثرخبر، با به اتمام رسیدن پروژه بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی(ره) شهر گیوی و تجهیز آن، 24 نفر از افراد بومی و واجد شرایط بصورت نیروی شرکتی از سوی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان اردبیل در این بیمارستان استخدام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا آزمون استخدامی واجدین شرایط در مورخه 96/02/01 واقع در شبکه بهداشت و درمان شهرستان کوثر برگزار شده و هم اکنون اسامی پذیرفته شدگان این استخدامی اعلام شده است.

پروین تقی نژاد رباب شجاع الدین زهرا عسگری گیوی پریناز نقی پور اسماء عباسی کرندق مینا ساعدی منیژه افشون فاطمه قاسمی پیر آغاج افشین سلجوقی سعید قاسمزاده امید یوسفی سوره برق رهبر قنبری میلاد درخشان گیوی جعفر مروتی زرج آباد رضا نوروزی نیلق شهروز همتی جواد ساعدی محمد رضا محمدی حسین بیرامی عباس قاسمزاده اصغر محمد زاده سید محسن واسعی امید موذن ابراهیم ایمان زاده فرهاد عابدی کیوی مهدی رضایی کیوی رسول محمدی رامین کشاورز مهدی مشکاتی کیوی محسن قنبری مهدی حمزه پور احد محمدی رضا مولایی جلال پروری داوود زندی اکبر بحری زاده محسن شعبانی حسین حسینی

به گفته دکتر عمران خسروی، رئیس شبکه بهداشت و درمان کوثر، اولویت استخدامی در بیمارستان گیوی با واجدین شرایط کوثری می باشد.

به گزارش کوثرخبر، بنا به گفته مسئولان امر استانی و شهرستانی بیمارستان 32 تختخوابه گیوی می بایست در هفته سلامت (مورخ یکم تا هفتم اردیبهشت سال 96) توسط مسئولین کشوری یا استانی به بهره برداری می رسید که متاسفانه این امر فعلاً در بلاتکلیفی به سر می برد؛ در حالی که شنیده می شود این پروژه ملی و مردمی در ایام نزدیک به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا به بهره برداری می رسد.

بیمارستان 32 تختخوابی شهر گیوی با زیربنای سه هزار و 250 مترمربع و محوطه سه هزار و 600 مترمربع از سال 1391 آغاز و هم اکنون تکمیل شده و تجهیز آن نیز از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل انجام یافته است.

این بیمارستان در سه طبقه با امکانات اورژانس، ICU ،CCU، مرکز تصویربرداری، بستری، درمانگاه، آزمایشگاه و واحدهای اداری و خدماتی احداث شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۳۲۳۴۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد

کتاب خانه «زیرآب و جوجه لاک پشت ها» به عنوان دهمین اثر چاپ شده مسعود عرب زاده است که ۱۶ صفحه در تیراژ ۵۰۰ نسخه، تصویرگر سپیده شیرکو، قیمت ۶۰ هزار تومان توسط انتشارات قلمداران جنوب منتشر شده است.

مسعود عرب زاده به خبرنگار مهر گفت: خلیج فارس، به عنوان یکی از مرزهای آبی ایران با قدمت بالغ بر ۳۰ میلیون سال سرمایه بزرگ برای مردم ایران و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس است که رازهای زیادی در آن نهفته است. برای

وی اضافه کرد: همین منظور این نعمت الهی در آثار پژوهشی و قصه‌های کودکانه‌ام غنیمت دانسته و با این دغدغه به صورت مستمر تحقیق، نگارش و چاپ انجام می‌دهم.

این نویسنده کودک به موضوع کتاب پرداخت و گفت: هدف از نگارش این کتاب این است که این ثروت ملی و عرق وطن دوستی و مهین پرستی به کودکان و نوجوان نیز انتقال دهیم و با شناخت ارزش‌هایی که همواره در پیشبرد اهداف بلند میهنمان نقش دارد آن‌ها را آشنا کنیم.

عرب زاده افزود: در گوشه کنار مهینمان ایران همواره ثروت‌های مهمی نهفته است که برای نسل جدید خصوصاً کودکان ناشناخته است و وظیفه داریم تا این مهم‌ها را به کودکان بشناسانیم تا بدین گونه قسمتی از دین خود را ادا کرده باشیم.

عرب زاده افزود: این کتاب داستانی، به صورت نثر ادبی به شکل مصور در گروه «سنی ب و ج» به اهمیت کشتی رافائل که میراث و خانه هزاران گونه‌های دریایی شامل جوجه لاک پشت‌ها، ماهی‌ها و مرجان‌ها می‌باشد پرداخته است.

وی با اشاره به اینکه کتاب خانه زیر و آب و جوجه لاک پشت‌ها تنها با محوریت رافائل نیست یادآور شد: در پایان کتاب فراخوان قصه با موضوعات مرزبانی دریا، خاطره دریایی، اهمیت دریانوردی، اهمیت خلیج فارس، حفاظت از محیط زیست دریایی، ورزش دریایی، اهمیت دریا و اقتصاد معیشت … مطرح کرده‌ام که بعد از خواندن کتاب کودکان و نوجوانان بتوانند در قالب قصه به رشته تحریر در آورده و موضوعات زیست بوم خود بیشتر کنکاش کنند.

عرب زاده در رابطه با تازه‌های نشر حوزه کودک که در حال انجام است نیز گفت: کتاب روزنامه دریایی که به معرفی شخصیت شهید نادر مهدوی می‌پردازد مجوزهای لازم اخذ و بزودی چاپ و رونمایی خواهد شد.

مسعود عرب زاده متولد ۱۳۶۳ بندر بوشهر و کارشناس ارشد علوم تربیتی برنامه‌ریزی آموزشی است. وی روزنامه نگار، شاعر و نویسندگی در حوزه کودک و پژوهش‌های تاریخی چاپ کرده است.

از کتاب‌های عرب زاده می‌توان «کندوکاو» با موضوع آسیب شناسی هنر در استان بوشهر و «لحظه نگاری یک روزنامه نگار»، «جیک و جیک و جیک تولده»، «مجموعه شعر عاطفه آنجا بود»، «تولد نوشته‌ها» «گزارش‌های سفرنامه نویسان از بندر خارجی از شهر بوشهر از دوران باستان تا اوایل قرن بیستم»، «آئینه تمام نمای استان بوشهر»، «قهرمان قصه‌ی مادر بزرگ»، «کلمات آسمانی اند مضامین قرآنی در شعر شاعران استان بوشهر» نام برد.

این نویسنده همچنین کتاب‌های قصه کودک فوتبالیست‌ها و خورشید گویان، باغ دایی محمد روباه کت قرمزی در کوه کوزی، دریانورد کوچک، چهارده سبد عشق و نجات را در دست چاپ دارد.

کد خبر 6097262

دیگر خبرها

  • مستند «نغمه های فروزان» فیلمی درباره بدیع الزمان فروزانفر
  • کتاب «خانه زیر آب و جوجه لاک پشت ها» منتشر شد
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • باز بودن محور بندر امام خمینی به آبادان
  • سقوط دکل‌های برق در شادگان بر اثر طوفان
  • اسامی دعوت شدگان به اردوی تیم ملی فوتسال بانوان
  • تمسخر چکمه‌های پدرِ شاه، توسط آیت‌الله خمینی!
  • پاسخ محسن چاوشی به انتقادات از جهان لاغر
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • سونامی لیست های انتخاباتی /خانه انقلاب هم کاندیداهایش را معرفی کرد +اسامی